Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (4)

  1. Metka Knific: Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
  2. Aksinja Kermauner: Fenomenologija samogenerirane slepote
  3. Konstanca Zalar: Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
  4. Ada Holcar Brunauer: Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli

Magistrska dela (8)

  1. Jar Žiga Marušič: Odnosna in vsebinska naravnanosti pri udejanjanju znanja, mišljenju in komuniciranju
  2. Aleš Oblak: Strategije reševanja nalog vidno-prostorskega delovnega spomina in njihove reprezentacijske modalnosti
  3. Viktorija Lipič: Analiza fenomenoloških konceptualizacij zavesti v kontekstu empiričnega raziskovanja doživljanja
  4. Tine Kolenik: Računalniško modeliranje vpliva naravnega izbora na veridičnost zaznavanja
  5. Ema Demšar: The circular character of the conceptual space of cognitive science
  6. Karin Bojc: Konj kot sredstvo socialnopedagoške pomoči družini
  7. Florian Klauser: Doživljanje udejanjenja znanja
  8. Mateja Lesar: Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole

Diplomska dela (1)

  1. Nina Podobnik: Izobraževalni in emocionalno-prilagoditveni primanjkljaji pri ageneziji prečnika

Druga dela (34)

  1. Urban Kordeš, Ema Demšar, Toma Strle: Prosojnice s predavanj pri predmetu Uvod v raziskovanje 1 : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  2. Urban Kordeš, Ema Demšar: Prosojnice s predavanj pri predmetu Prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  3. Urban Kordeš: Uvod v prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za predmet Prvoosebno raziskovanje za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  4. Florian Klauser, Urban Kordeš: Loops and recursions in cognitive science: cross-roads between methodology and epistemology
  5. Florian Klauser, Urban Kordeš: Editorial thematic issue Reflections on consciousness
  6. Viktorija Lipič, Urban Kordeš: What dwells on the fringe of awareness
  7. Urban Kordeš: The elusive blueprint for building bridges
  8. Urban Kordeš, Florian Klauser: Second-person in-depth phenomenological inquiry as an approach for studying enaction of beliefs
  9. Urban Kordeš: Where is spacetime constituted?
  10. Damjan Makovec: Metoda pet ritmov kot oblika pomoči z umetnostjo
  11. Urban Kordeš: Where is consciousness?
  12. Urban Kordeš, Olga Markič: Čuječnost kot orodje za raziskovanje zavesti?
  13. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: Non-verbal communication in music lessons
  14. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: The role of children's musical instruments in communication with musical language
  15. Urban Kordeš: Going beyond theory: constructivism and empirical phenomenology
  16. Urban Kordeš: Dreams: an experimental laboratory of phenomenology
  17. Alja Lah, Urban Kordeš: Dialog s sanjami
  18. Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc: V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
  19. Urban Kordeš: Negovanje netrivialnega
  20. Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa: First-person inquiry
  21. Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa: First-person inquiry
  22. Urban Kordeš, Barbara Sicherl Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  23. Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  24. Alja Lah, Urban Kordeš: One cannot ʺjust askʺ about experience
  25. Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc: V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
  26. Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš: Smernice za delovanje v skupnosti in s skupnostjo
  27. Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš: Kondenzacijska jedra - osnova za grajenje skupnosti
  28. Urban Kordeš: Znanost s stališča udeleženosti
  29. Urban Kordeš: Kako raziskovati placebo?
  30. Urban Kordeš: Entropy - our best friend
  31. Urban Kordeš: The phenomenology of decision making
  32. Ioana Laura Popa, Urban Kordeš: Looking into self-exploration attitudes and ways of constructing experience
  33. Alja Lah, Urban Kordeš: One cannot "just ask" about experience
  34. Simona Tancig, Urban Kordeš: Approaches to interdisciplinary collaborative research