Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (4)
Metka Knific:
Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
Aksinja Kermauner:
Fenomenologija samogenerirane slepote
Konstanca Zalar:
Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
Ada Holcar Brunauer:
Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli
Magistrska dela (8)
Jar Žiga Marušič:
Odnosna in vsebinska naravnanosti pri udejanjanju znanja, mišljenju in komuniciranju
Aleš Oblak:
Strategije reševanja nalog vidno-prostorskega delovnega spomina in njihove reprezentacijske modalnosti
Viktorija Lipič:
Analiza fenomenoloških konceptualizacij zavesti v kontekstu empiričnega raziskovanja doživljanja
Tine Kolenik:
Računalniško modeliranje vpliva naravnega izbora na veridičnost zaznavanja
Ema Demšar:
The circular character of the conceptual space of cognitive science
Karin Bojc:
Konj kot sredstvo socialnopedagoške pomoči družini
Florian Klauser:
Doživljanje udejanjenja znanja
Mateja Lesar:
Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole
Diplomska dela (2)
Nina Podobnik:
Izobraževalni in emocionalno-prilagoditveni primanjkljaji pri ageneziji prečnika
Damjan Makovec:
Metoda pet ritmov kot oblika pomoči z umetnostjo
Druga dela (32)
Aleš Oblak, Anka Slana Ozimič, Grega Repovš, Urban Kordeš:
What individuals experience during visuo-spatial working memory task performance
Urban Kordeš, Ema Demšar:
Being there when it happens : a novel approach to sampling reflectively observed experience
Urban Kordeš, Ema Demšar, Toma Strle:
Prosojnice s predavanj pri predmetu Uvod v raziskovanje 1 : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
Urban Kordeš, Ema Demšar:
Prosojnice s predavanj pri predmetu Prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
Urban Kordeš:
Uvod v prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za predmet Prvoosebno raziskovanje za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
Florian Klauser, Urban Kordeš:
Loops and recursions in cognitive science: cross-roads between methodology and epistemology
Florian Klauser, Urban Kordeš:
Editorial thematic issue Reflections on consciousness
Viktorija Lipič, Urban Kordeš:
What dwells on the fringe of awareness
Urban Kordeš:
The elusive blueprint for building bridges
Urban Kordeš, Florian Klauser:
Second-person in-depth phenomenological inquiry as an approach for studying enaction of beliefs
Urban Kordeš:
Where is spacetime constituted?
Urban Kordeš:
Where is consciousness?
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
Non-verbal communication in music lessons
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
The role of children's musical instruments in communication with musical language
Urban Kordeš:
Going beyond theory: constructivism and empirical phenomenology
Urban Kordeš:
Dreams: an experimental laboratory of phenomenology
Alja Lah, Urban Kordeš:
Dialog s sanjami
Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc:
V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa:
First-person inquiry
Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa:
First-person inquiry
Urban Kordeš, Barbara Sicherl Kafol, Ada Holcar Brunauer:
A model of formative assessment in music education
Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer:
A model of formative assessment in music education
Alja Lah, Urban Kordeš:
One cannot ʺjust askʺ about experience
Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc:
V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš:
Smernice za delovanje v skupnosti in s skupnostjo
Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš:
Kondenzacijska jedra - osnova za grajenje skupnosti
Urban Kordeš:
Znanost s stališča udeleženosti
Urban Kordeš:
Kako raziskovati placebo?
Urban Kordeš:
Entropy - our best friend
Ioana Laura Popa, Urban Kordeš:
Looking into self-exploration attitudes and ways of constructing experience
Alja Lah, Urban Kordeš:
One cannot "just ask" about experience
Simona Tancig, Urban Kordeš:
Approaches to interdisciplinary collaborative research