izpis_h1_title_alt

Izobraževalni in emocionalno-prilagoditveni primanjkljaji pri ageneziji prečnika : diplomsko delo
ID Podobnik, Nina (Avtor), ID Kordeš, Urban (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3781/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu je obravnavana tema, izobraževalni in emocionalni prilagoditveni primanjkljaji pri specifični možganski motnji, pri ageneziji prečnika. Izvedena je študija primera petnajstletnega dečka, z ugotovljeno prirojeno motnjo prečnika. Na osnovi združitve rezultatov uporabljenih raziskovalnih metod v nalogi, so v delu zbrani predlogi za učinkovitejše prepoznavanje motenj oziroma primanjkljajev, za prepoznavanje posebnih potreb in močnih področij pri osebah z motnjo prečnika. V delu je izdelan predlog, kako oblikovati profil značilnosti osebe z motnjo prečnika in, kako učinkovito pristopiti k zmanjševanju izobraževalnih in emocionalnih-prilagoditvenih primanjkljajev pri osebah z agenezijo prečnika. V strokovnih pristopih je pomemben interdisciplinaren in timski pristop vseh vključenih v obravnavo oseb z motnjo agenezije prečnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:agenezija prečnika, študija primera, neverbalne specifične učne težave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[N. Podobnik]
Št. strani:III, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-85773 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:11180105 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:691
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educational and emotionally-adaptive deficits in agenesis of corpus callosum
Izvleček:
The thesis deals with educational and emotionally adaptive deficits in specific brain disorders, agenesis of corpus callosum. Here is a case study of fifteen-year-old boy, with this specific disorder found in his brain. Proposals for more effective identification of disturbances or deficits, for identification of specific needs and strengths of persons with this disorder, are based on the results gained on the basis of several research methods. This work offers a proposal on how to create a profile of the characteristics of persons with disability of corpus callosum and how to choose effective approach to reducing the educational and emotionally adaptive deficits of subjects with agenesis of corpus callosum. The professional approach and the interdisciplinary team approach of all involved in the person’s rehabilitation are very important for the treatment itself.

Ključne besede:brain, backward child, learning difficulty, možgani, otrok s posebnimi potrebami, učne težave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj