Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (3)

  1. Metka Knific: Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
  2. Konstanca Zalar: Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
  3. Ada Holcar Brunauer: Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli

Magistrska dela (10)

  1. Mateja Lesar: Fenomenološki in pedagoškopsihološki vidiki učenja v osmem razredu osnovne šole
  2. Florian Klauser: Doživljanje udejanjenja znanja
  3. Karin Bojc: Konj kot sredstvo socialnopedagoške pomoči družini
  4. Ema Demšar: The circular character of the conceptual space of cognitive science
  5. Viktorija Lipič: Analiza fenomenoloških konceptualizacij zavesti v kontekstu empiričnega raziskovanja doživljanja
  6. Tine Kolenik: Računalniško modeliranje vpliva naravnega izbora na veridičnost zaznavanja
  7. Aleš Oblak: Strategije reševanja nalog vidno-prostorskega delovnega spomina in njihove reprezentacijske modalnosti
  8. Jar Žiga Marušič: Odnosna in vsebinska naravnanosti pri udejanjanju znanja, mišljenju in komuniciranju
  9. Polona Petrač: Povezave med fiziološkimi in doživljajskimi korelati reševanja računskih nalog
  10. Maruša Sirk: Spremembe v vsakodnevnem doživljanju po mističnih izkušnjah s psihedeliki

Diplomska dela (2)

  1. Damjan Makovec: Metoda pet ritmov kot oblika pomoči z umetnostjo
  2. Nina Podobnik: Izobraževalni in emocionalno-prilagoditveni primanjkljaji pri ageneziji prečnika

Druga dela (34)

  1. Urban Kordeš: Dreams: an experimental laboratory of phenomenology
  2. Urban Kordeš: Going beyond theory: constructivism and empirical phenomenology
  3. Urban Kordeš: Where is spacetime constituted?
  4. Urban Kordeš: Entropy - our best friend
  5. Urban Kordeš: Kako raziskovati placebo?
  6. Urban Kordeš, Ema Demšar: Being there when it happens : a novel approach to sampling reflectively observed experience
  7. Aleš Oblak, Anka Slana Ozimič, Grega Repovš, Urban Kordeš: What individuals experience during visuo-spatial working memory task performance
  8. Jaša Černe, Urban Kordeš: Slovenian version of the Deese–Roediger–McDermott paradigm
  9. Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc: V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
  10. Alja Lah, Urban Kordeš: One cannot ʺjust askʺ about experience
  11. Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  12. Urban Kordeš, Barbara Sicherl Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  13. Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa: First-person inquiry
  14. Urban Kordeš, Olga Markič, Ioana Laura Popa: First-person inquiry
  15. Urban Kordeš, Andreja Gimpelj, Karin Bojc: V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
  16. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: Non-verbal communication in music lessons
  17. Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol: The role of children's musical instruments in communication with musical language
  18. Urban Kordeš: Where is consciousness?
  19. Urban Kordeš, Florian Klauser: Second-person in-depth phenomenological inquiry as an approach for studying enaction of beliefs
  20. Florian Klauser, Urban Kordeš: Loops and recursions in cognitive science: cross-roads between methodology and epistemology
  21. Urban Kordeš: The elusive blueprint for building bridges
  22. Florian Klauser, Urban Kordeš: Editorial thematic issue Reflections on consciousness
  23. Viktorija Lipič, Urban Kordeš: What dwells on the fringe of awareness
  24. Simona Tancig, Urban Kordeš: Approaches to interdisciplinary collaborative research
  25. Alja Lah, Urban Kordeš: One cannot "just ask" about experience
  26. Ioana Laura Popa, Urban Kordeš: Looking into self-exploration attitudes and ways of constructing experience
  27. Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš: Kondenzacijska jedra - osnova za grajenje skupnosti
  28. Helena Jeriček Klanšček, Urban Kordeš: Smernice za delovanje v skupnosti in s skupnostjo
  29. Alja Lah, Urban Kordeš: Dialog s sanjami
  30. Urban Kordeš: Uvod v prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za predmet Prvoosebno raziskovanje za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  31. Urban Kordeš, Ema Demšar, Toma Strle: Prosojnice s predavanj pri predmetu Uvod v raziskovanje 1 : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  32. Urban Kordeš, Ema Demšar: Prosojnice s predavanj pri predmetu Prvoosebno raziskovanje : študijsko gradivo za študente 1. letnika študijskega programa Kognitivna znanost
  33. Anka Slana Ozimič, Aleš Oblak, Urban Kordeš, Nina Purg, Jurij Bon, Grega Repovš: The diversity of strategies used in working memory for colors, orientations, and positions
  34. Aleš Oblak, Oskar Dragan, Anka Slana Ozimič, Urban Kordeš, Nina Purg, Jurij Bon, Grega Repovš: What is it like to do a visuo-spatial working memory task