izpis_h1_title_alt

A model of formative assessment in music education
ID Kordeš, Urban (Avtor), ID Sicherl-Kafol, Barbara (Avtor), ID Holcar Brunauer, Ada (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.atiner.gr/journals/education/2014-1-4-2-Kordes.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:učenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 295-307
Številčenje:Vol. 1, issue 4
PID:20.500.12556/RUL-70759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.32.016:78
ISSN pri članku:2241-7958
COBISS.SI-ID:10563657 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:983
Število prenosov:236
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Athens journal of education
Skrajšan naslov:athens j. educ.
Založnik:Athinaiko Institouto Ekpaideusis & Ereunas
ISSN:2241-7958
COBISS.SI-ID:10563401 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj