Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Milena Ivšek: Konceptualizacija sporazumevalne zmožnosti v slovenščini kot ključne kompetence

Magistrska dela (11)

  1. Martina Zubalic: Pripovedovalne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in otrok s tipičnim razvojem
  2. Lucija Fijavž: Koherentnost, kohezivnost in skladenjska raven zgodb otrok v vrtcih in odnos vzgojiteljic do pripovedovanja zgodb
  3. Jure Plut: Translating the Passive Voice in Works by Shakespeare: a Comparison Between Translations by Župančič and Jesih
  4. Tamara Sevšek: Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
  5. Tina Prek Perme: Jezikoslovna analiza spletnih besedil na primeru objav Jonasa Žnidaršiča
  6. Špelca Bradeško: (Ne)povezanost obravnave besednih vrst in stavčnih členov pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
  7. Sara Prezelj: Napake rusko govorečih v slovenščini kot drugem in tujem jeziku
  8. Nuša Ščuka: Spolno občutljiva raba jezika v spontanem formalnem javnem diskurzu
  9. Alenka Žitnik: Besedilnoskladenjska analiza spontanega govorjenega diskurza
  10. Vito Poredoš: Poskus kritične analize literarnega diskurza
  11. Ana Fajdiga: Literatura in lahko branje – razumevanje in analiza propozicij

Diplomska dela (16)

  1. Mateja Omahna: Uporaba Testa zgodba o avtobusu pri ocenjevanju pragmatične zmožnosti otrok
  2. Jasna Kovačič: Pripovedovanje zgodbe petletnega otroka z lažjo govorno jezikovno motnjo
  3. Kristina Ponebšek: Deiktične geste pri malčkih
  4. Barbara Šink: Družinsko okolje in otrokova jezikovna zmožnost
  5. Miha Zavrtanik: Mediji med naslovom in vsebino
  6. Teja Čeč: Izsledki slovenskih raziskav o vplivu družinskega branja na govorni razvoj otroka
  7. Mojca Likar: Komunikacija v vrtcu med vzgojiteljico in otroki pri različnih dejavnostih ter komunikacijske strategije
  8. Bernarda Kunej: Stališča vzgojiteljic o vplivu zgodnjega učenja tujega jezika na jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku
  9. Nataša Lavrič: Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  10. Eva Ravlen: Pootročeni govor vzgojiteljice v komunikaciji z otroki
  11. Svetlana Prađeno: Zmožnost pripovedovanja v različnih kontekstih pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
  12. Uršula Rojs: Skladenjska analiza odlomka romana Pod svobodnim soncem in prilagojene izdaje za lahko branje
  13. Sara Zajc: Vloga družine pri otrokovem razvoju pismenosti
  14. Julija Vačovnik: Otrokovo pripovedovanje zgodbe v različnih pogojih, študija dveh primerov
  15. Lara Krajnc: Strukturalizem med lingvistiko in filozofijo: koncept simbolnega
  16. Lara Geltar: Značilnosti govora petletnikov

Druga dela (6)

  1. Simona Kranjc, Martina Ožbot: Vloga spolno občutljivega jezika v slovenščini, angleščini in italijanščini
  2. Simona Kranjc: Internacionalizacija in raba jezika na univerzah
  3. Simona Kranjc: Ljubezen do jezika
  4. Simona Kranjc: Prisojanje ali predikacija v slovenskem jezikoslovju
  5. Simona Kranjc: Od medmrežnih pogovorov do ChatGPT-ja
  6. Simona Kranjc, Ljubica Marjanovič Umek, Mojca Nidorfer: Funkcionalna pismenost oseb, zaposlenih v slovenski vojski