Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Milena Ivšek:
Konceptualizacija sporazumevalne zmožnosti v slovenščini kot ključne kompetence
Magistrska dela (11)
Martina Zubalic:
Pripovedovalne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in otrok s tipičnim razvojem
Lucija Fijavž:
Koherentnost, kohezivnost in skladenjska raven zgodb otrok v vrtcih in odnos vzgojiteljic do pripovedovanja zgodb
Jure Plut:
Translating the Passive Voice in Works by Shakespeare: a Comparison Between Translations by Župančič and Jesih
Tamara Sevšek:
Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
Tina Prek Perme:
Jezikoslovna analiza spletnih besedil na primeru objav Jonasa Žnidaršiča
Špelca Bradeško:
(Ne)povezanost obravnave besednih vrst in stavčnih členov pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
Sara Prezelj:
Napake rusko govorečih v slovenščini kot drugem in tujem jeziku
Nuša Ščuka:
Spolno občutljiva raba jezika v spontanem formalnem javnem diskurzu
Alenka Žitnik:
Besedilnoskladenjska analiza spontanega govorjenega diskurza
Vito Poredoš:
Poskus kritične analize literarnega diskurza
Ana Fajdiga:
Literatura in lahko branje – razumevanje in analiza propozicij
Diplomska dela (17)
Mateja Omahna:
Uporaba Testa zgodba o avtobusu pri ocenjevanju pragmatične zmožnosti otrok
Jasna Kovačič:
Pripovedovanje zgodbe petletnega otroka z lažjo govorno jezikovno motnjo
Kristina Ponebšek:
Deiktične geste pri malčkih
Barbara Šink:
Družinsko okolje in otrokova jezikovna zmožnost
Miha Zavrtanik:
Mediji med naslovom in vsebino
Teja Čeč:
Izsledki slovenskih raziskav o vplivu družinskega branja na govorni razvoj otroka
Mojca Likar:
Komunikacija v vrtcu med vzgojiteljico in otroki pri različnih dejavnostih ter komunikacijske strategije
Bernarda Kunej:
Stališča vzgojiteljic o vplivu zgodnjega učenja tujega jezika na jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku
Nataša Lavrič:
Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Eva Ravlen:
Pootročeni govor vzgojiteljice v komunikaciji z otroki
Svetlana Prađeno:
Zmožnost pripovedovanja v različnih kontekstih pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
Uršula Rojs:
Skladenjska analiza odlomka romana Pod svobodnim soncem in prilagojene izdaje za lahko branje
Sara Zajc:
Vloga družine pri otrokovem razvoju pismenosti
Julija Vačovnik:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe v različnih pogojih, študija dveh primerov
Lara Krajnc:
Strukturalizem med lingvistiko in filozofijo: koncept simbolnega
Lara Geltar:
Značilnosti govora petletnikov
Meta Repe:
Učenje slovenščine kot prvega jezika pri naglušnih
Druga dela (7)
Simona Kranjc, Martina Ožbot Currie:
Vloga spolno občutljivega jezika v slovenščini, angleščini in italijanščini
Simona Kranjc:
Jezikovna zvrstnost v sodobnih medijih
Simona Kranjc:
Internacionalizacija in raba jezika na univerzah
Simona Kranjc:
Ljubezen do jezika
Simona Kranjc:
Prisojanje ali predikacija v slovenskem jezikoslovju
Simona Kranjc:
Od medmrežnih pogovorov do ChatGPT-ja
Simona Kranjc, Ljubica Marjanovič Umek, Mojca Nidorfer:
Funkcionalna pismenost oseb, zaposlenih v slovenski vojski