Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Milena Ivšek:
Konceptualizacija sporazumevalne zmožnosti v slovenščini kot ključne kompetence
MSc theses (11)
Martina Zubalic:
Pripovedovalne zmožnosti otrok z govorno-jezikovnimi motnjami in otrok s tipičnim razvojem
Lucija Fijavž:
Koherentnost, kohezivnost in skladenjska raven zgodb otrok v vrtcih in odnos vzgojiteljic do pripovedovanja zgodb
Jure Plut:
Translating the Passive Voice in Works by Shakespeare: a Comparison Between Translations by Župančič and Jesih
Tamara Sevšek:
Pripovedovanje zgodbe 6-9 let starih otrok s specifičnimi govorno-jezikovnimi motnjami
Tina Prek Perme:
Jezikoslovna analiza spletnih besedil na primeru objav Jonasa Žnidaršiča
Špelca Bradeško:
(Ne)povezanost obravnave besednih vrst in stavčnih členov pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
Sara Prezelj:
Napake rusko govorečih v slovenščini kot drugem in tujem jeziku
Nuša Ščuka:
Spolno občutljiva raba jezika v spontanem formalnem javnem diskurzu
Alenka Žitnik:
Besedilnoskladenjska analiza spontanega govorjenega diskurza
Vito Poredoš:
Poskus kritične analize literarnega diskurza
Ana Fajdiga:
Literatura in lahko branje – razumevanje in analiza propozicij
BSc theses (17)
Mateja Omahna:
Uporaba Testa zgodba o avtobusu pri ocenjevanju pragmatične zmožnosti otrok
Jasna Kovačič:
Pripovedovanje zgodbe petletnega otroka z lažjo govorno jezikovno motnjo
Kristina Ponebšek:
Deiktične geste pri malčkih
Barbara Šink:
Družinsko okolje in otrokova jezikovna zmožnost
Miha Zavrtanik:
Mediji med naslovom in vsebino
Teja Čeč:
Izsledki slovenskih raziskav o vplivu družinskega branja na govorni razvoj otroka
Mojca Likar:
Komunikacija v vrtcu med vzgojiteljico in otroki pri različnih dejavnostih ter komunikacijske strategije
Bernarda Kunej:
Stališča vzgojiteljic o vplivu zgodnjega učenja tujega jezika na jezikovno zmožnost otroka v prvem jeziku
Nataša Lavrič:
Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Eva Ravlen:
Pootročeni govor vzgojiteljice v komunikaciji z otroki
Svetlana Prađeno:
Zmožnost pripovedovanja v različnih kontekstih pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
Uršula Rojs:
Skladenjska analiza odlomka romana Pod svobodnim soncem in prilagojene izdaje za lahko branje
Sara Zajc:
Vloga družine pri otrokovem razvoju pismenosti
Julija Vačovnik:
Otrokovo pripovedovanje zgodbe v različnih pogojih, študija dveh primerov
Lara Krajnc:
Strukturalizem med lingvistiko in filozofijo: koncept simbolnega
Lara Geltar:
Značilnosti govora petletnikov
Meta Repe:
Učenje slovenščine kot prvega jezika pri naglušnih
Other documents (7)
Simona Kranjc, Martina Ožbot Currie:
Vloga spolno občutljivega jezika v slovenščini, angleščini in italijanščini
Simona Kranjc:
Jezikovna zvrstnost v sodobnih medijih
Simona Kranjc:
Internacionalizacija in raba jezika na univerzah
Simona Kranjc:
Ljubezen do jezika
Simona Kranjc:
Prisojanje ali predikacija v slovenskem jezikoslovju
Simona Kranjc:
Od medmrežnih pogovorov do ChatGPT-ja
Simona Kranjc, Ljubica Marjanovič Umek, Mojca Nidorfer:
Funkcionalna pismenost oseb, zaposlenih v slovenski vojski