Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (18)

  1. ŽAN KOROŠEC: Nekatere dileme, povezane s feminizacijo učiteljskega poklica
  2. Mark Jupiter Užmah: Je branje v šoli še vrednota na sebi? Študija primera osnovne šole
  3. Sara Pahor: Zasnova otrokocentričnosti med znanostjo in ideologijo: Analiza vzgojne zasnove otrokocentričnosti v strokovni literaturi
  4. Katarina Jazbinšek: O (raz)vrednotenju znanja v kontekstu splošne izobrazbe
  5. Pia Anžel: Muzejska pedagogika in družinske delavnice
  6. Eva Calligaro: Načela objektivnosti, kritičnosti in pluralnosti v javni šoli
  7. Kaja Boštjančič: Mnenja učenk in učencev o delitvi gospodinjskih opravil v družini in njihovo opravljanje le-teh
  8. Petra Baruca: Doba digitalizacije ter pomen tiskane besede v procesu vzgoje in izobraževanja
  9. Mojca Lukan: Pojmovanje spola in njegova konceptualizacija v kurikulumu za vrtce; (poznavanje rešitev in stališča dijakov srednješolskega programa predšolske vzgoje)
  10. Nina Sirk: Prisotnost spolnih stereotipov in spolno zaznamovanih vlog v pravljicah v berilu I fili del racconto 1
  11. Diana Iskra: Skupne vrednote in vzgojna ravnanja učiteljev v javni osnovni šoli
  12. Zala Gruden: Vpliv politik OECD na predšolsko vzgojo: Učinkovitost kot pogoj kakovosti
  13. Tina Giber: Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
  14. Nina Bizjak: Pravičnost in enake možnosti gluhih in naglušnih študentk in študentov v visokošolskem izobraževanju
  15. Maruša Urankar: Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
  16. Sandra Weiss: Stigmatizacija in diskriminacija otrok Romov v javni osnovni šoli
  17. Janja Antić: Resocializacija oseb na prestajanju zaporne kazni
  18. Nuša Frančič: Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole