Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (19)
ŽAN KOROŠEC:
Nekatere dileme, povezane s feminizacijo učiteljskega poklica
Mark Jupiter Užmah:
Je branje v šoli še vrednota na sebi? Študija primera osnovne šole
Sara Pahor:
Zasnova otrokocentričnosti med znanostjo in ideologijo: Analiza vzgojne zasnove otrokocentričnosti v strokovni literaturi
Katarina Jazbinšek:
O (raz)vrednotenju znanja v kontekstu splošne izobrazbe
Nika Kofler:
Odlaganje vstopa otrok v osnovno šolo v Sloveniji
Pia Anžel:
Muzejska pedagogika in družinske delavnice
Eva Calligaro:
Načela objektivnosti, kritičnosti in pluralnosti v javni šoli
Kaja Boštjančič:
Mnenja učenk in učencev o delitvi gospodinjskih opravil v družini in njihovo opravljanje le-teh
Petra Baruca:
Doba digitalizacije ter pomen tiskane besede v procesu vzgoje in izobraževanja
Mojca Lukan:
Pojmovanje spola in njegova konceptualizacija v kurikulumu za vrtce; (poznavanje rešitev in stališča dijakov srednješolskega programa predšolske vzgoje)
Nina Sirk:
Prisotnost spolnih stereotipov in spolno zaznamovanih vlog v pravljicah v berilu I fili del racconto 1
Diana Iskra:
Skupne vrednote in vzgojna ravnanja učiteljev v javni osnovni šoli
ZALA GRUDEN:
Vpliv politik OECD na predšolsko vzgojo: Učinkovitost kot pogoj kakovosti
Tina Giber:
Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
Nina Bizjak:
Pravičnost in enake možnosti gluhih in naglušnih študentk in študentov v visokošolskem izobraževanju
Maruša Urankar:
Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
Sandra Weiss:
Stigmatizacija in diskriminacija otrok Romov v javni osnovni šoli
Janja Antić:
Resocializacija oseb na prestajanju zaporne kazni
Nuša Frančič:
Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole