Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (19)
ŽAN KOROŠEC:
Nekatere dileme, povezane s feminizacijo učiteljskega poklica
Mark Jupiter Užmah:
Je branje v šoli še vrednota na sebi? Študija primera osnovne šole
Sara Pahor:
Zasnova otrokocentričnosti med znanostjo in ideologijo: Analiza vzgojne zasnove otrokocentričnosti v strokovni literaturi
Katarina Jazbinšek:
O (raz)vrednotenju znanja v kontekstu splošne izobrazbe
Nika Kofler:
Odlaganje vstopa otrok v osnovno šolo v Sloveniji
Pia Anžel:
Muzejska pedagogika in družinske delavnice
Eva Calligaro:
Načela objektivnosti, kritičnosti in pluralnosti v javni šoli
Kaja Boštjančič:
Mnenja učenk in učencev o delitvi gospodinjskih opravil v družini in njihovo opravljanje le-teh
Petra Baruca:
Doba digitalizacije ter pomen tiskane besede v procesu vzgoje in izobraževanja
Mojca Lukan:
Pojmovanje spola in njegova konceptualizacija v kurikulumu za vrtce; (poznavanje rešitev in stališča dijakov srednješolskega programa predšolske vzgoje)
Nina Sirk:
Prisotnost spolnih stereotipov in spolno zaznamovanih vlog v pravljicah v berilu I fili del racconto 1
Diana Iskra:
Skupne vrednote in vzgojna ravnanja učiteljev v javni osnovni šoli
ZALA GRUDEN:
Vpliv politik OECD na predšolsko vzgojo: Učinkovitost kot pogoj kakovosti
Tina Giber:
Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
Nina Bizjak:
Pravičnost in enake možnosti gluhih in naglušnih študentk in študentov v visokošolskem izobraževanju
Maruša Urankar:
Primerjava učnih načrtov za španščino v javni osnovni šoli in zasebni osnovni šoli Lila
Sandra Weiss:
Stigmatizacija in diskriminacija otrok Romov v javni osnovni šoli
Janja Antić:
Resocializacija oseb na prestajanju zaporne kazni
Nuša Frančič:
Učitelji zgodovine o doseganju učnih ciljev razvoja nacionalne in državljanske identitete pri učencih osnovne šole