Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (20)

  1. Eva Brzin: Odzivi otrok z ADHD na izbrane alternativne vzgojne pristope
  2. Anja Hajdinjak: Razvijanje socialnih veščin pri otrocih z motnjo v duševnem razvoju s pomočjo ustvarjalnega giba in plesa
  3. Tjaša Rantaša: Vpliv terapije s pomočjo konja na otroka z vedenjskimi motnjami
  4. Tjaša Fišer Emerih: Premagovanje diskalkulije s pomočjo ustvarjalnega giba
  5. Tina Mertik: Antropologija zgodnjega otroštva: Spodbujanje otrokove ustvarjalnosti in soustvarjanja učnega procesa v okolju montessori
  6. Amanda Černoša: Vloga književnosti pri reševanju medosebnih konfliktov med dijaki
  7. Maja Cestnik: Glasba kot medij vzgoje: vpliv stališč vzgojiteljev/ic o vzgojni vrednosti glasbe na njeno prisotnost v dnevni rutini predšolskih ustanov
  8. Samantha Zgonc: Mobilne aplikacije v vlogi multimedijskega vodnika po muzejskih razstavah in njihova pedagoška vloga
  9. Laura Železen: Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
  10. Mateja Mertik: Deinstitucionalizacija vzgojnih zavodov: Zavod Veržej
  11. Manca Zorko: Vloga in ukrepi osnovne šole ob pojavu medvrstniškega nasilja
  12. Jana Smole: Percepcije možnih vzrokov in načinov razreševanja medvrstniškega nasilja z vidika različnih strokovnih delavk in delavcev v vzgojnem zavodu - študija primera
  13. Urša Seliškar: Obravnava mladostnikov z motnjo v duševnem razvoju ter s čustvenimi in vedenjskimi težavami v socialnovarstvenem zavodu
  14. Blaženka Halas: Pedagoška vrednost naracije v metodi Ire Progoffa
  15. Tina Doberlet: Pot k deinstitucionalizaciji življenja oseb z motnjo v duševnem razvoju
  16. Karmen Strel: Učiteljeva pojmovanja vzgojne dimenzije književnosti pri pouku slovenščine v gimnaziji
  17. Maja Kukovec: Odkrivanje subjektifikacijskega potenciala vrstniške mediacije
  18. Evelina Štefin: Povezovanje kamniških vzgojno-izobraževalnih ustanov z lokalnimi kulturnimi ustanovami
  19. Tjaša Sijamhodžić: Spominjanje kot sredstvo emancipacije
  20. Andreja Štepec: »Ali kruh ali kloaka«: Pedagoške razsežnosti hermenevtične pripovedne etike v Pekarni Mišmaš in Ratmanu