Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (4)

  1. Nina Nenadović: Dolgčas, smeti in umetniški objekt / Dolgoročno smo vsi mrtvi
  2. Katja Pori: Deformacija obraza: fotografija kot izhodišče za slikarska dela / Naključna deformacija fotografije kot izhodišče za slikarska dela
  3. Patrik Dvorščak: Nezavedno in primitivno človeško delovanje / Ko-lapsus
  4. Meta Hrovat: Odnos med faktogramom in fotogramom v moji likovni ustvarjalnosti/Fotogrami

BSc theses (22)

  1. Vid Koprivšek: Odnos med digitalno podobo in sodobnim slikarstvom
  2. Aneja Gros: ZRCALJENA MEMBRANA- Slika kot posrednik med svetovi
  3. Zdenka Pandžić: Vizualna eshatologija: Razodetje in umetnost
  4. Maša Rojec: Barva kot ekran zaslepitve
  5. Pia Kobal: Taksonomija vizualnega
  6. David Kucler: Lažje si je predstavljati konec sveta
  7. Klara Polajnar: Onkraj vizualnega
  8. Samra Buljić: Nenehno gibanje oblike v negibnosti podobe
  9. Klara Maček: MNEMONIČNA ARHITEKTURA - Tranzicija in svetlobni objekti
  10. Petja Kocet: Žival v podobi
  11. Ema Maznik Antić: Mutacija v serijskem objektu
  12. Ema Klinar: Paradoks portreta
  13. Ana Špacapan: »MINIMUM POMNJENJA«
  14. Dunja Rahovsky Šuligoj: Otipljivost podobe
  15. Anastazija Pirnat: Zapis in tekstura izbrisa
  16. Eva Skok: Razmerje med mango in sliko
  17. Inja Prebil: FEM-IN-FLUX
  18. Domen Hitrec: Odstrti prekat
  19. Hana Černivec: Beseda in slika v dialogu: intersemiotični prevod kot nova razsežnost zgodbe
  20. Natalija Premk Jenič: INTERIER IN EKSTERIER, Podobotvorni elementi mentalnih stanj v razmerju med zunanjim in notranjim prostorom
  21. Anka Štrukelj: Inscenacija sence
  22. Ela Andlovic: Dinamična redukcija forme v geometrijskem prostoru