Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (8)

  1. Anja Globočnik: Razvoj podjetniške priložnosti na trgu prehranskih dopolnil
  2. Tina Erpe: Analiza podjetniškega procesa digitalnih podjetnikov na primeru blogerjev in mikro vplivnežev
  3. Eva Ipavec: Uvedba inovativnih poslovnih modelov na trgu likovne umetnosti
  4. Barbara Zorko: Analiza dejavnikov preobrazbe slovenskih majhnih in srednje velikih podjetij v podjetja brez odpadkov
  5. Lucija Saksida: Analiza podjetniške priložnosti na področju spletnih oblik izobraževanja z uporabo metodologije vitkega zagonskega podjetja
  6. Katja Terseglav: Analiza podjetniške priložnosti zasebne porodne hiše v Sloveniji
  7. Tilen Sovič: Slovenian kickstarter projects
  8. Jan Zajc: Analiza podjetniške politike za podporo visokotehnološkim podjetjem v Sloveniji

Diplomska dela (61)

  1. Jerneja Lončar: Tehnološke sposobnosti in njihovo merjenje
  2. Jože Strel: Poslovni načrt podjetja Strelpro, Primož Strel s.p.
  3. Jaka Petač: Poslovni načrt podjetja Petacode d.o.o.
  4. Sandi Simonič: Poslovni načrt Lentikus, d.o.o.
  5. Urška Jelovšek: Poslovni načrt podjetja Ziegler S Gasilska tehnika d.o.o.
  6. Mojca Levar: Poslovni načrt podjetja Eksplo nova d.o.o. proizvodnja bio dizla
  7. Primož Strajnar: Poslovni načrt podjetja Privošči si d.o.o. v luči teorije efektuacije
  8. Lina Čepak: Širitev dejavnosti podjetja PDI a.d.
  9. Anže Nahtigal: Poslovni načrt nepremičninske agencije Moja nepremičnina, d.o.o.
  10. Manja Praznik: Poslovni načrt podjetja Restavracija Breg d.o.o.
  11. Nena Cvetkovska: Vloga socialnega podjetništva pri večji zaposljivosti mladih diplomantov
  12. Jože Gerdej: Energetski in ekonomski potencial solarne energije
  13. Samo Habič: Akt o malih podjetjih za Evropo
  14. Katarina Sedej: Sistemizacija delovnih mest in motivacija zaposlenih v podjetju Sonet d.o.o.
  15. Marina Pavlinjek: Poslovni načrt za Športnorekreacijski center Apolon d.o.o.
  16. Peter Kopač: Poslovni načrt za Poslovno hišo Kopač d.o.o.
  17. Zoran Čavlović: Poslovni načrt Detektivske agencije TIA
  18. Martina Drašler: Zeleni izdelki na trgu kozmetičnih izdelkov
  19. Saša Pavlovski: Vpliv executive MBA-študija na razvoj kariernih kompetenc
  20. Boštjan Mošet: Poslovni načrt za Kamp Orans kot dopolnilna dejavnost kmetiji
  21. Tadej Pucelj: Poslovni načrt za zasebno Lekarno Papež
  22. Leon Hrvatin: Poslovni načrt podjetja Oljarna Korte d.o.o.
  23. Janja Jelen: Organizacijska klima in njeno merjenje
  24. Simon Kramarič: Poslovni načrt podjetja Executive Education d.o.o.
  25. Anja Lazar: Socialni donos na investicijo kot mera uspešnosti poslovanja socialnih podjetij
  26. Mevludin Mehović: Poslovni načrt podjetja Hišni mojster d.o.o.
  27. Urška Ramuš: Poslovni načrt razširitev poslovanja podjetja RTC Žičnice, Kranjska Gora, d.d.
  28. Tjaša Šilc: Poslovni načrt za podjetje Kosmatinec d.o.o.
  29. Bojana Škrila: Poslovni načrt podjetja Solid Carbide Drills Solution
  30. Matej Drašler: Poslovni načrt podjetja Solutio ad d.o.o.
  31. Metka Pintar: Poslovni načrt za Turistično kmetijo Pri Tolcu
  32. Sanel Alić: Analiza notranje in zunanje strategije rasti na primeru podjetja v farmacevtski industriji
  33. Bernarda Barbalić: Poslovni načrt podjetja Terranabis, Bernarda Barbalić s.p.
  34. Bine Logar: Poslovni načrt za Ustvarjalno križišče d.o.o.
  35. Uroš Mikša: Poslovni načrt za turistično agencijo Balkan turizem d.o.o.
  36. Marko Plačko: Razvojna strategija izbranega malega podjetja iz elektroindustrije
  37. Katja Kaloper: Preživetje in izstop iz trga malih in mladih podjetij v Sloveniji
  38. Andreja Gosar: Vlaganje zahtevkov za vračila tujega DDV v slovenskih podjetjih
  39. Nina Vrabec: Poslovni načrt podjetja Šola glasbe in umetnosti Ozlinka
  40. Aleš Košuta: Poslovni načrt podjetja Hiša savn d.o.o.
  41. Mojca Šiljar: Preoblikovanje kmetijskega gospodarstva "Pri Cenglet" v kmečki turizem
  42. Aljaž Nučič Skok: Poslovni načrt za potovalno agencijo Ingreš
  43. Suzana Novak: Poslovni načrt za turistično ponudbo panoramskih letov SHU d.o.o.
  44. Sindi Makovec: Analiza prepoznavnosti podjetja Mak-Ron d. o. o.
  45. Blaž Dragman: Ustanovitev podjetja za faktoring na primeru podjetja Faturpro, d. o. o.
  46. Klemen Mlaker: Poslovni načrt za širitev franšizne mreže Helen Doron
  47. Jurij Triller: IDE.Konferenca 2.0 - nova celostna storitev za organizatorje dogodkov kot edinstvena ponujena vrednost podjetja Identiks
  48. Nik Klemenc: Poslovni načrt za platformo PiplShare za neodvisne izvajalce
  49. Dragana Galić Četnik: Strategija digitalnega marketinga pri vstopu na tuji trg
  50. Sebastjan Bogovič: Poslovni načrt za razširitev ponudbe preko spletne trgovine Svetdekorja.si
  51. Sanja Manojlović: Poslovni načrt za nepremičninsko agencijo AJNAS d. o. o.
  52. Uroš Kranjec: Strategija razvoja podjetja Krantes d. o. o.
  53. Jan Karlovšek: Poslovni načrt za izdelavo in prodajo zelenih streh
  54. Rok Kržič: Analiza dejavnosti prevoza nevarnih snovi
  55. Kaja Potokar: Vpliv vplivniškega trženja na nakupne navade sledilcev
  56. Larisa Suljić: Trajnost poslovanja kot konkurenčna prednost
  57. Lana Mljač: Razvoj strategije digitalnega marketinga na primeru cvetličarne Iris
  58. Klemen Polič: Ovire pri vstopu mladih na podjetniško pot v Sloveniji
  59. Neja Gozdnikar: Analiza poslovne priložnosti na področju odprtokodne programske opreme
  60. Filip Matko Sotošek: Od ideje do izdelka z uporabo metode dizajnerskega razmišljanja
  61. Tjaša Gornik: Primerjava financiranja socialnega podjetništva med Slovenijo in Francijo

Druga dela (5)

  1. Andreja Jaklič, Patricia Kotnik: David B. Audretsch and Steven Klepper (eds): Innovation, evolution of industry and economic grrowth
  2. Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç: Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
  3. Tina Erpe, Patricia Kotnik: The why and how of social media entrepreneurs
  4. Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik: Public procurement and bank lending
  5. Anže Burger, Andreja Jaklič, Klemen Knez, Patricia Kotnik, Matija Rojec: Firm-level, macroeconomic, and institutional determinants of firm growth