izpis_h1_title_alt

Razvoj strategije digitalnega marketinga na primeru cvetličarne Iris : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Mljač, Lana (Avtor), ID Kotnik, Patricia (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/mljac2096.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, digitalizacija, podjetje, promocija
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mljač]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 23, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-143056 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339
COBISS.SI-ID:125107715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2023
Število ogledov:294
Število prenosov:26
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of the manager in motivating employees on the example of Petrol
Ključne besede:trženje, digitalization, enterprises, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj