Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Anže Burger:
Dynamic effects of international fragmentation of production
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
Gregor Gonza:
Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje
Magistrska dela (10)
Maja Kovač:
Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
Ajda Cedilnik:
Vpliv pandemije COVID-19 na nakupno vedenje potrošnikov: spremembe v nakupovanju prek spleta
Barbara Tomšič:
Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Klavdija Rupar:
Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
Lara Hebar:
Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
Vita Jordan, Tina Križaj:
Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke
Lana Špiler:
Spol kot dejavnik oblikovanja vrednosti blagovnih znamk v Sloveniji
Nina Ivančič:
Cenovne strategije za nadgradnje naročniških paketov
Ana Resnik:
Razumevanje potrošnikove nakupne odločitve v segmentu izdelkov za enkratno uporabo: vpliv potrošniške krivde in zelenega načina življenja
Diplomska dela (24)
Anže Burger:
Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
Tadeja Kovačič:
Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
Teja Florjančič:
Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Irina Lakić:
Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
Elizaveta Kudryashova:
Marketinške strategije spodbujanja trajnostne potrošnje tekstilnih izdelkov
Nina Peurača:
Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
Urban Leben:
Dejavniki sprejemanja digitalnih storitev v zdravstvu – primer spletne rešitve doZdravnika
Petra Šbüll:
Razumevanje potrošniških motivov pri nakupu naročnin na platformah za pretočno predvajanje glasbe
Špela Kregar:
Vpliv umetne inteligence na marketinško prakso
Miša Podpečan:
Spletno nakupovanje v živo v primerjavi s tradicionalnim spletnim nakupovanjem
Nataša Lipovčič:
Odnos potrošnikov do potrošniškega minimalizma ter dejavniki motivacije in odvračanja
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Lan Hostnik:
Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
Tea Pavišič:
Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
Patricija Rus:
Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
Mitja Suhy:
Kako povečati interes za zbirateljstvo in nakup originalne umetniške grafike?
Ana Nedanoska:
Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
Ajdan Pajntar:
Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
Aljaž Leben:
Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
Nastja Tia Nadižar:
Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
Nina Igrutinovič:
Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
Lana Omejec:
Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
Iva Gomboc:
Učinek inspirativnega tržnega komuniciranja v primerjavi z monetarnim na nakupne namere
Druga dela (7)
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
(Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç:
Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik:
Public procurement and bank lending
Anže Burger, Andreja Jaklič, Klemen Knez, Patricia Kotnik, Matija Rojec:
Firm-level, macroeconomic, and institutional determinants of firm growth