Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Anže Burger:
Dynamic effects of international fragmentation of production
Iris Koleša:
Managing international assignments as a factor in firm internationalisation
Gregor Gonza:
Vpliv gospodarske krize na dinamiko razmerja med ekonomskimi in sociološkimi kazalci blaginje
Magistrska dela (6)
Maja Kovač:
Identifikacija značilnosti slikovnih vsebin, ki povečujejo doseg in angažma na Instagramu
Barbara Tomšič:
Poslovna kultura v podjetjih v večinski tuji lasti
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Klavdija Rupar:
Vpliv COVID-19 na pogostost spletnih nakupov: Na primeru spletne trgovine About You
Lara Hebar:
Analiza nakupne poti kupcev na medorganizacijskem trgu pri podjetjih z večkanalno strategijo
Vita Jordan, Tina Križaj:
Odločitvena pot potrošnika in njegov odnos do spletnih vplivnežev, ki oglašujejo luksuzne blagovne znamke
Diplomska dela (17)
Anže Burger:
Ali ekonomska integracija spodbuja tehnološki razvoj in gospodarsko konvergenco v Evropski uniji?
Tadeja Kovačič:
Globalna kriza upravljanja z viri kot rezultat moderne razvojne paradigme
Teja Florjančič:
Empirična preverba Stolper-Samuelsonovega teorema - analiza gibanja realnih plač v posameznih poklicih
Žan Lebič:
Internacionalizacija podjetja in prispevek tujih gospodarskih zbornic k internacionalizaciji podjetja
Irina Lakić:
Koronavirus kot priložnost za trženje medicinskih pripomočkov in zdravil brez recepta
Nina Peurača:
Vpliv razpoložljivosti načinov plačila na stopnjo konverzije v prodajo
Darja Radonjič:
Aplikacija konceptov in modelov teorije iger v marketinški disciplini
Lan Hostnik:
Promocija socialnih funkcij mestnih gozdov na družbenih omrežjih
Tea Pavišič:
Internacionalizacija podjetja Gorenje v času gospodarske krize
Patricija Rus:
Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
Ana Nedanoska:
Trženje lokalno pridelane hrane slovenskih turističnih kmetij
Ajdan Pajntar:
Vpliv transparentnega oglaševanja z vplivneži na potrošnikovo zaupanje
Aljaž Leben:
Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric
Nastja Tia Nadižar:
Vpliv epidemije covid-19 na potrošnjo luksuznih izdelkov
Nina Igrutinovič:
Izvedba oglaševalskih akcij na komercialnem radiu
Lana Omejec:
Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
Iva Gomboc:
Učinek inspirativnega tržnega komuniciranja v primerjavi z monetarnim na nakupne namere
Druga dela (23)
Anže Burger, Črt Kostevc:
Rethinking productivity measurement in case of exporters
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Izvažanje in uspešnost slovenskih podjetij
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za majhna in srednje velika podjetja v Sloveniji
Metka Stare, Andreja Jaklič, Anže Burger:
Catching up and determinants of services growth in new member states
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Poslovno okolje za delovanje podjetij s tujim kapitalom v Sloveniji
Jože Damijan, Črt Kostevc, Matija Rojec:
Post-acquisition performance of firms acquired in cross-border acquisitions: theoretical considerations and empirical evidence
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Uspešnost programa spodbujanja začetnih tujih neposrednih investicij v Sloveniji
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
(Ne)učinkovitost vladnih ukrepov v podporo delovanju podjetij v pogojih gospodarske recesije
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
In vino veritas
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
In vino veritas
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
Successful new exporters
Anže Burger, Andreja Jaklič, Matija Rojec:
Effectiveness of investment incentives
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
Učinek protikriznih državnih pomoči na delovanje slovenskih podjetij v gospodarski krizi
Anže Burger, Ana Murn, Matija Rojec:
Učinki slovenske politike državnih pomoči na tržno alociranje proizvodnih dejavnikov
Andreja Jaklič, Anže Burger, Matija Rojec:
Ali posebnosti slovenskega poslovnega okolja vplivajo na delovanje in širitev podjetij s tujim kapitalom?
Anže Burger:
International fragmentation of production and firm productivity
Anže Burger, Marjan Svetličič:
Slovenija 2050 - izzivi scenarijev gospodarske rasti
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Obseg in učinkovitost državnih pomoči za zaposlovanje v Sloveniji
Ana Murn, Anže Burger, Matija Rojec:
Učinkovitost državnih pomoči za usposabljanje
Anže Burger, Teresa Hogan, Patricia Kotnik, Sandeep Rao, Mustafa Erdem Sakinç:
Does acquisition lead to the growth of high-tech scale-ups?
Anže Burger, Aljaž Kunčič:
An inquiry into new exporters
Anže Burger, Matija Rojec:
Položaj in spremembe položaja slovenskih podjetij v matriki dobaviteljskih verig
Anže Burger, Matej Marinč, Sašo Polanec, Patricia Kotnik:
Public procurement and bank lending