izpis_h1_title_alt

Primerjava vsebine javnih in zasebnih elektronskih govoric : diplomsko delo
ID Leben, Aljaž (Avtor), ID Burger, Anže (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,95 MB)
MD5: 31FB89CA79C97AED15B82A3B8F8DA406

Izvleček
Potrošniki svoje mnenje o izdelkih in tržnih znamkah na spletu delijo v obliki elektronskih govoric z ljudmi, ki jih poznajo, in tujimi uporabniki. Vsebina govoric se razlikuje, kadar jih delimo z različnimi občinstvi. Velikost občinstva in psihološka bližina med potrošniki lahko pojasnita kakšne govorice potrošniki delijo javno v obliki komentarjev na družbenih omrežij kot sta Facebook in Reddit, in zasebno prek klepetalnih aplikacij kot so Facebook Messenger, Viber in WhatsApp. Potrošniki so govorice bolj pripravljeni deliti, kadar jih delijo zasebno ali anonimno. Potrošniki zato prek družbenega omrežja Facebook elektronske govorice o funkcionalnih izdelkih delijo manj pogosto oziroma delijo krajše govorice kot prek klepetalnih aplikacij ali družbenega omrežja Reddit. Potrošniki so v govoricah bolj pripravljeni podati eksplicitno priporočilo na platformah, kjer niso izpostavljeni mnenjem drugih potrošnikov. Zato potrošniki najbolj pogosto eksplicitno priporočajo, kadar komunicirajo zasebno prek klepetalnih aplikacij. Potrošniki dvostranskost (prisotnost tako pozitivnih kot negativnih misli v govorici) izpolnjujejo bolj pogosto, kadar komunicirajo z osebo, ki jo poznajo, in najbolj nepristranske elektronske govorice delijo prek zasebnih sporočil.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:valenca govoric, psihološka bližina, velikost občinstva, dvostranskost, eksplicitna priporočila, heterogenost preferenc
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Leben]
Leto izida:2022
Št. strani:81 str.
PID:20.500.12556/RUL-139407 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:004.774.1(043.2)
COBISS.SI-ID:120783363 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2022
Število ogledov:627
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Contents of public and private electronic word-of-mouth
Izvleček:
Consumers share opinions on products and brands online through electronic word-of-mouth with familiar people and anonymous users. Contents of word-of-mouth is different when shared with different audiences. The size of the audience and interpersonal closeness between social media members may offer insights into what kind of word-of-mouth people share publicly, through Facebook and Reddit, and privately through one-on-one personal text communication. Consumers share word-of-mouth more often when communicating with people privately or anonymously. In comparison consumer share fewer word-of-mouth through Facebook. Consumers use explicit endorsement more often when sharing private word-of-mouth, when they aren’t exposed to opinions of other social media users. Consumer share more two-sided messages (messages containing both positive and negative information), when talking with someone they know, and share most objective information via personal text communication.

Ključne besede:valence of electronic word-of-mouth communication, interpersonal closeness, audience size, two-sidedness, explicit recommendations, preference heterogeneity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj