izpis_h1_title_alt

Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov : diplomsko delo
ID Rus, Patricija (Avtor), ID Burger, Anže (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,77 MB)
MD5: 8B37C237826308D0F5AECEB2ABA443B9

Izvleček
Industrija luksuzne kozmetike je ena izmed najbolj priznanih segmentov luksuzne industrije na splošno; namreč v kategorijo najbolj iskanih luksuznih izdelkov spada tudi kozmetika. A ker so luksuzni kozmetični izdelki precej dražji in tudi težje dostopni od neluksuznih, sem se v svojem diplomskem delu odločila raziskati motive in razloge za tovrstne nakupe. Zanimalo me je, ali na nakup v večji meri vpliva luksuzna znamka kot takšna, ali je glavni motiv dejanska oziroma zaznana kakovost, ali so morda motivi navdušenja drugih glavni razlog za nakup luksuzne kozmetike. S pomočjo anketnega vprašalnika in statistične analize odgovorov sem ugotovila, da so glavni motivi za nakup luksuzne kozmetike pravzaprav samonagrajevanje, razvajanje samih in ter boljše počutje po nakupu zaradi dobre kakovosti. Na koncu sem izpeljala sklep, da potrošniki luksuzno kozmetiko nakupujejo predvsem zaradi nekih psiholoških ugodnosti in kakovosti. Najmanjši vpliv na nakup imajo torej motivi, vezani na puščanje vtisa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:luksuzna kozmetika, luksuzne kozmetične znamke, kozmetika, luksuz
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Rus]
Leto izida:2021
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-128285 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366:665.58(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:74118659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2021
Število ogledov:806
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motivational Factors for the Purchase of Luxury Cosmetic Products on the Example of Slovenian Consumers
Izvleček:
The luxury cosmetics industry is one of the most recognised segments of the luxury industry in general. However, as luxury cosmetics are much more expensive and harder to find than non-luxury cosmetics, I decided to investigate the motives and reasons behind such purchases in my thesis. I was interested in whether the luxury brand itself is a major influence on the purchase; whether the actual or perceived quality is the main motive, or whether the motive to impress others is perhaps the main reason for buying luxury cosmetics. Using a questionnaire and SPSS analysis, I came to the conclusion that the main motives for buying luxury cosmetics are actually rewarding oneself, pampering oneself, and feeling better after the purchase due to the quality product. In the end, I concluded that consumers buy luxury cosmetics mainly to reward themselves, to pamper themselves, and to get the feeling of luxury that accompanies the consumer after the purchase. Motives that involve impressing others therefore have the least impact on purchase.

Ključne besede:Luxury, Luxury Cosmetics, Luxury Cosmetics Brand, Cosmetics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj