izpis_h1_title_alt

Razumevanje potrošniških motivov pri nakupu naročnin na platformah za pretočno predvajanje glasbe : diplomsko delo
ID Šbüll, Petra (Avtor), ID Burger, Anže (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,02 MB)
MD5: C19C5205E64880207569B0214320E781

Izvleček
Industrija pretočnega predvajanja glasbe se v luči tehnoloških inovacij stalno spreminja, uporabnikom pa omogoča dostop do vedno bolj obsežnih zbirk glasbenih del kadarkoli in kjerkoli. V svoji diplomski nalogi sem želela raziskati ključne dejavnike, zaradi katerih se potrošniki odločajo za nakup plačljive naročnine na teh platformah. Še posebej me je zanimalo, če je glavni motiv za nakup nemoteno poslušanje glasbe brez oglasov, če uporabnike k nakupu spodbudijo priporočila bližnjih in pa ali sta odkrivanje nove glasbe in možnost brezplačne preizkusne dobe pomembna motivatorja za nakup plačljive naročnine. Z anketnim vprašalnikom in statistično analizo rezultatov sem ugotovila, da sta glavna razloga za nakup plačljive naročnine želja po izogibanju oglasom in cenovna dostopnost naročninskega modela, medtem ko priporočila bližnjih, odkrivanje novih glasbenih vsebin in brezplačna preizkusna doba nimajo večjega vpliva na nakupno odločitev. Na koncu svojega diplomskega dela sem prišla do zaključka, da potrošniki plačljivo naročnino izbirajo še posebej na podlagi izkustvene in finančne koristi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:glasba, naročnine, nakupno vedenje, platforme za pretočno predvajanje glasbe.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:P. Šbüll
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (69 str.))
PID:20.500.12556/RUL-161900 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1:004.738.52:655.571(043.2)
COBISS.SI-ID:210628099 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2024
Število ogledov:71
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Understanding consumer motives for purchasing subscriptions on music streaming platforms
Izvleček:
The music streaming industry is constantly changing in the light of technological innovation, giving users access to ever-larger collections of music anytime, anywhere. In my thesis, I wanted to explore the key factors that drive consumers to purchase paid subscriptions on these platforms. In particular, I was interested in whether the main motivation for purchase is to listen to music uninterrupted by advertisements, whether users are motivated to buy by recommendations from close friends, and whether the discovery of new music and the possibility of a free trial period are important motivators to buy a paid subscription. Using a questionnaire and a statistical analysis of the results, I found that the main reasons to buy a paid subscription are the desire to avoid ads and the affordability of the subscription model, while recommendations from loved ones, the discovery of new music and the free trial period do not have a significant impact on the purchase decision. At the end of my thesis, I concluded that consumers choose paid subscriptions particularly on the basis of experiential and financial benefits.

Ključne besede:music, subscriptions, consumer behaviour, music streaming platforms

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj