Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Nika Frol: Razvoj izobraževanja rudarjev v Trbovljah od leta 1945 do leta 1968
  2. Klara Repanšek: Tematiziranje sodelovanja med šolo in domom v pedagoških revijah med svetovnima vojnama
  3. Karmen Rebernik: Spreminjanje ciljev bolonjske reforme in njihovo uveljavljanje v slovenskem visokošolskem prostoru
  4. Lucija Gerdevič: Vpliv raznarodovalne politike Avstro-Ogrske in fašistične Italije na razvoj šolstva na Krasu
  5. Ana Boršič: Spreminjanje ciljev srednjega strokovnega izobraževanja v luči razmerja med splošnimi in strokovnimi vsebinami od 1945 do 2023

Diplomska dela (16)

  1. Patricija Haler: Razvoj in pomen "Pedagoškega društva" v Krškem
  2. Polona Krkoč: Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijah
  3. Anja Svetlin: Zgodovinski razvoj posebnega šolstva na primeru Zavoda za usposabljanje Janeza Levca
  4. Urša Novak: Pedagoški predmeti učiteljišča v Ljubljani v letih 1900, 1929 in 1945
  5. Jana Pagon: Razvoj izobraževanja učiteljev v slovenski Istri od terezijansko-jožefinskih reform do konca II. svetovne vojne
  6. Maja Šebjanič Oražem: Podoba učitelja v slovenski prozi in njegova realna podoba 1855-1914
  7. Jasna Malkoč: Pedagoška dejavnost salezijancev na Rakovniku od 1901 do 2001
  8. Klemen Žarn: Reforma osnovnega šolstva leta 1929 v Kraljevini Jugoslaviji
  9. Polona Dolenc: Oris in delo šolnika Ivana Lapajneta ter njegov vpliv na razvoj šolstva na prehodu iz 19. v 20. stoletje
  10. Maša Kovačič: Primerjava protestantskih šolskih sistemov v Nemčiji in na Kranjskem
  11. Marjeta Mah: Univerza v Ljubljani in status študenta od leta 1919 do leta 2012
  12. Maja Lunder: Sodobno pojmovanje vseživljenjskega učenja v luči grške "paideíe"
  13. Urška Ravnik: Razvoj podružničnih šol na Slovenskem s poudarkom na treh izbranih šolah
  14. Vera Dimitrija Djokić: Zgodovina Zavoda za slepo in slabovidno mladino Ljubljana
  15. Nastja Jeromel: Jan Amos Komenský
  16. Nina Triller Albreht: Razvoj poklicnega izobraževanja v Škofji Loki od konca 19. do začetka 21. stoletja

Druga dela (2)

  1. Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon: How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
  2. Tadej Vidmar: Ideja vseživljenjskosti učenja pri slovenskih protestantih