izpis_h1_title_alt

Sodobno pojmovanje vseživljenjskega učenja v luči grške "paideíe" : diplomsko delo
ID Lunder, Maja (Avtor), ID Vidmar, Tadej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,45 MB)
MD5: BBA6CCF41D1089910A45538C3DB5FC68

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, pedagogika, vseživljenjsko učenje, vzgojni koncept, antika, paideía, študija primera
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lunder]
Leto izida:2014
Št. strani:101 f.
PID:20.500.12556/RUL-112284 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.01
COBISS.SI-ID:53978978 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:839
Število prenosov:134
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj