Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Nika Frol:
Razvoj izobraževanja rudarjev v Trbovljah od leta 1945 do leta 1968
Klara Repanšek:
Tematiziranje sodelovanja med šolo in domom v pedagoških revijah med svetovnima vojnama
Karmen Rebernik:
Spreminjanje ciljev bolonjske reforme in njihovo uveljavljanje v slovenskem visokošolskem prostoru
Lucija Gerdevič:
Vpliv raznarodovalne politike Avstro-Ogrske in fašistične Italije na razvoj šolstva na Krasu
Ana Boršič:
Spreminjanje ciljev srednjega strokovnega izobraževanja v luči razmerja med splošnimi in strokovnimi vsebinami od 1945 do 2023
Diplomska dela (16)
Patricija Haler:
Razvoj in pomen "Pedagoškega društva" v Krškem
Polona Krkoč:
Oblast in pouk zgodovine v osnovnih šolah in gimnazijah
Anja Svetlin:
Zgodovinski razvoj posebnega šolstva na primeru Zavoda za usposabljanje Janeza Levca
Urša Novak:
Pedagoški predmeti učiteljišča v Ljubljani v letih 1900, 1929 in 1945
Jana Pagon:
Razvoj izobraževanja učiteljev v slovenski Istri od terezijansko-jožefinskih reform do konca II. svetovne vojne
Maja Šebjanič Oražem:
Podoba učitelja v slovenski prozi in njegova realna podoba 1855-1914
Jasna Malkoč:
Pedagoška dejavnost salezijancev na Rakovniku od 1901 do 2001
Klemen Žarn:
Reforma osnovnega šolstva leta 1929 v Kraljevini Jugoslaviji
Polona Dolenc:
Oris in delo šolnika Ivana Lapajneta ter njegov vpliv na razvoj šolstva na prehodu iz 19. v 20. stoletje
Maša Kovačič:
Primerjava protestantskih šolskih sistemov v Nemčiji in na Kranjskem
Marjeta Mah:
Univerza v Ljubljani in status študenta od leta 1919 do leta 2012
Maja Lunder:
Sodobno pojmovanje vseživljenjskega učenja v luči grške "paideíe"
Urška Ravnik:
Razvoj podružničnih šol na Slovenskem s poudarkom na treh izbranih šolah
Vera Dimitrija Djokić:
Zgodovina Zavoda za slepo in slabovidno mladino Ljubljana
Nastja Jeromel:
Jan Amos Komenský
Nina Triller Albreht:
Razvoj poklicnega izobraževanja v Škofji Loki od konca 19. do začetka 21. stoletja
Druga dela (2)
Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon:
How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
Tadej Vidmar:
Ideja vseživljenjskosti učenja pri slovenskih protestantih