Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (24)

  1. Kaja Klevišar: Pogledi šolskih svetovalnih delavcev na sodelovanje z učitelji
  2. Tanja Peric: Projekt »ženska«: pomembnost doseganja lepotnih standardov za dosego uspeha v javni in zasebni sferi skozi oči žensk
  3. Polona Kotnik: Reševanje konfliktov med učenci s pomočjo vrstniške mediacije
  4. Boris Hartman: Socialnopedagoška obravnava izstopajočega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika samouravnalnih sistemov
  5. Štefan Petkovšek: Doživljanje izobraževanja dijakov v srednji poklicni in strokovni šoli
  6. Urška Stepišnik: Učiteljeva avtoriteta z vidika učencev in učiteljev
  7. Edita Bajramlić: Težave v duševnem zdravju in uporaba spletnih socialnih omrežij pri mladostnikih
  8. Dita Debeljak: Vzgojni slog staršev in njihov odnos do vzgojnega delovanja vzgojiteljev v vrtcu
  9. Tjaša Pikl: Poporodne duševne stiske in oblike pomoči v Sloveniji
  10. Petra Putre: Ravnanje vzgojiteljev ob motečem vedenju predšolskih otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo
  11. Irina Pogorilić: Prisotnost in vrednotenje obravnavanja spola v izbranih učbenikih slovenske devetletne šole
  12. Marija Klavž: Spol v slovenskih osnovnošolskih in srednješolskih učnih gradivih
  13. Tamara Jelen: Bibliometoda kot oblika socialnopedagoškega dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  14. Nika Zibelnik: Preventivno delovanje pred pojavom izstopajočega vedenja
  15. Simona Tomše: Učitelj kot možni izvajalec programov socialnega in emocionalnega učenja v osnovni šoli
  16. Sarina Novak: Mladostnice in umetna prekinitev nosečnosti
  17. Anja Rezelj: Različnost v učbenikih osnovnih šol
  18. Tjaša Sotlar: Institucionalno nasilje v obporodni skrbi
  19. Sandra Pegam: Samopoškodbeno vedenje med mladostnicami v vzgojnem zavodu
  20. Laura Kerčmar: Glas mladostnikov v procesu institucionalne pomoči in podpore
  21. Tjaša Prelog: Razlike med spoloma na področju izvršilnih funkcij pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  22. Maja Strašek: Pomen učenja konstruktivnega reševanja konfliktov v vrtcu za psihosocialno blagostanje
  23. Ana Žnidarič: Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
  24. Tjaša Prelog: Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami

Diplomska dela (7)

  1. Mateja Benedik: Ženska med družino in kariero
  2. Aljoša Lapanja: Obravnava otrok in mladostnikov na psihiatričnem oddelku pod posebnim nadzorom
  3. Mojca Koritnik: Pomen socialnega kapitala pri prehodu diplomantov družboslovnih smeri na trg dela
  4. Metka Macura: Doživljanje očetove odsotnosti z očmi odraslih moških
  5. Tanja Vajdl: Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe
  6. Klara Medved: Vloga socialnega pedagoga v Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana
  7. Kaja Klevišar: Doživljanje neplodnosti

Druga dela (5)

  1. Darja Zorc Maver: Biografsko raziskovanje nezaposlenosti
  2. Darja Zorc Maver: Socialna pedagogika za zmanjševanje socialne izključenosti
  3. Darja Zorc Maver: Uvod
  4. Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić: Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
  5. Darja Zorc Maver: Youth in extremely difficult life situations