Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (24)
Kaja Klevišar:
Pogledi šolskih svetovalnih delavcev na sodelovanje z učitelji
Tanja Peric:
Projekt »ženska«: pomembnost doseganja lepotnih standardov za dosego uspeha v javni in zasebni sferi skozi oči žensk
Polona Kotnik:
Reševanje konfliktov med učenci s pomočjo vrstniške mediacije
Boris Hartman:
Socialnopedagoška obravnava izstopajočega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika samouravnalnih sistemov
Štefan Petkovšek:
Doživljanje izobraževanja dijakov v srednji poklicni in strokovni šoli
Urška Stepišnik:
Učiteljeva avtoriteta z vidika učencev in učiteljev
Edita Bajramlić:
Težave v duševnem zdravju in uporaba spletnih socialnih omrežij pri mladostnikih
Dita Debeljak:
Vzgojni slog staršev in njihov odnos do vzgojnega delovanja vzgojiteljev v vrtcu
Tjaša Pikl:
Poporodne duševne stiske in oblike pomoči v Sloveniji
Petra Putre:
Ravnanje vzgojiteljev ob motečem vedenju predšolskih otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo
Irina Pogorilić:
Prisotnost in vrednotenje obravnavanja spola v izbranih učbenikih slovenske devetletne šole
Marija Klavž:
Spol v slovenskih osnovnošolskih in srednješolskih učnih gradivih
Tamara Jelen:
Bibliometoda kot oblika socialnopedagoškega dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Nika Zibelnik:
Preventivno delovanje pred pojavom izstopajočega vedenja
Simona Tomše:
Učitelj kot možni izvajalec programov socialnega in emocionalnega učenja v osnovni šoli
Sarina Novak:
Mladostnice in umetna prekinitev nosečnosti
Anja Rezelj:
Različnost v učbenikih osnovnih šol
Tjaša Sotlar:
Institucionalno nasilje v obporodni skrbi
Sandra Pegam:
Samopoškodbeno vedenje med mladostnicami v vzgojnem zavodu
Laura Kerčmar:
Glas mladostnikov v procesu institucionalne pomoči in podpore
Tjaša Prelog:
Razlike med spoloma na področju izvršilnih funkcij pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Maja Strašek:
Pomen učenja konstruktivnega reševanja konfliktov v vrtcu za psihosocialno blagostanje
Ana Žnidarič:
Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
Tjaša Prelog:
Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami
BSc theses (7)
Mateja Benedik:
Ženska med družino in kariero
Aljoša Lapanja:
Obravnava otrok in mladostnikov na psihiatričnem oddelku pod posebnim nadzorom
Mojca Koritnik:
Pomen socialnega kapitala pri prehodu diplomantov družboslovnih smeri na trg dela
Metka Macura:
Doživljanje očetove odsotnosti z očmi odraslih moških
Tanja Vajdl:
Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe
Klara Medved:
Vloga socialnega pedagoga v Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana
Kaja Klevišar:
Doživljanje neplodnosti
Other documents (5)
Darja Zorc Maver:
Biografsko raziskovanje nezaposlenosti
Darja Zorc Maver:
Socialna pedagogika za zmanjševanje socialne izključenosti
Darja Zorc Maver:
Uvod
Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
Darja Zorc Maver:
Youth in extremely difficult life situations