Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo : različnost v visokošolskem prostoru
ID
Zorc-Maver, Darja
(
Urednik
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(9,14 MB)
MD5: DDCC2B9EC428F41C680217663FBC1C9E
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://zalozba.pef.uni-lj.si/index.php/zalozba/catalog/book/188
Galerija slik
Izvleček
V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti? Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojno-izobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
visokošolski študij
,
pedagogika
,
pouk
,
učenje
,
inovacije
,
komuniciranje
Vrsta gradiva:
Zbornik
Tipologija:
2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Založba Univerze
Leto izida:
2022
Št. strani:
228 str.
PID:
20.500.12556/RUL-136258
UDK:
378(082)(0.034.2)
ISBN:
978-961-7128-22-2
DOI:
10.51746/9789617128222
COBISS.SI-ID:
100140291
Datum objave v RUL:
05.05.2022
Število ogledov:
1442
Število prenosov:
329
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj