Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (24)
Kaja Klevišar:
Pogledi šolskih svetovalnih delavcev na sodelovanje z učitelji
Tanja Peric:
Projekt »ženska«: pomembnost doseganja lepotnih standardov za dosego uspeha v javni in zasebni sferi skozi oči žensk
Polona Kotnik:
Reševanje konfliktov med učenci s pomočjo vrstniške mediacije
Boris Hartman:
Socialnopedagoška obravnava izstopajočega in konfliktnega vedenja med poukom z vidika samouravnalnih sistemov
Štefan Petkovšek:
Doživljanje izobraževanja dijakov v srednji poklicni in strokovni šoli
Urška Stepišnik:
Učiteljeva avtoriteta z vidika učencev in učiteljev
Edita Bajramlić:
Težave v duševnem zdravju in uporaba spletnih socialnih omrežij pri mladostnikih
Dita Debeljak:
Vzgojni slog staršev in njihov odnos do vzgojnega delovanja vzgojiteljev v vrtcu
Tjaša Pikl:
Poporodne duševne stiske in oblike pomoči v Sloveniji
Petra Putre:
Ravnanje vzgojiteljev ob motečem vedenju predšolskih otrok in njihov pogled na sodelovanje s svetovalno službo
Irina Pogorilić:
Prisotnost in vrednotenje obravnavanja spola v izbranih učbenikih slovenske devetletne šole
Marija Klavž:
Spol v slovenskih osnovnošolskih in srednješolskih učnih gradivih
Tamara Jelen:
Bibliometoda kot oblika socialnopedagoškega dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Nika Zibelnik:
Preventivno delovanje pred pojavom izstopajočega vedenja
Simona Tomše:
Učitelj kot možni izvajalec programov socialnega in emocionalnega učenja v osnovni šoli
Sarina Novak:
Mladostnice in umetna prekinitev nosečnosti
Anja Rezelj:
Različnost v učbenikih osnovnih šol
Tjaša Sotlar:
Institucionalno nasilje v obporodni skrbi
Sandra Pegam:
Samopoškodbeno vedenje med mladostnicami v vzgojnem zavodu
Laura Kerčmar:
Glas mladostnikov v procesu institucionalne pomoči in podpore
Tjaša Prelog:
Razlike med spoloma na področju izvršilnih funkcij pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Maja Strašek:
Pomen učenja konstruktivnega reševanja konfliktov v vrtcu za psihosocialno blagostanje
Ana Žnidarič:
Bralno-napisovalne težave pri mladoletnikih Prevzgojnega doma Radeče
Tjaša Prelog:
Oblike podpore osebam z motnjami v duševnem razvoju s pridruženimi vedenjskimi težavami
Diplomska dela (7)
Mateja Benedik:
Ženska med družino in kariero
Aljoša Lapanja:
Obravnava otrok in mladostnikov na psihiatričnem oddelku pod posebnim nadzorom
Mojca Koritnik:
Pomen socialnega kapitala pri prehodu diplomantov družboslovnih smeri na trg dela
Metka Macura:
Doživljanje očetove odsotnosti z očmi odraslih moških
Tanja Vajdl:
Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe
Klara Medved:
Vloga socialnega pedagoga v Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana
Kaja Klevišar:
Doživljanje neplodnosti
Druga dela (5)
Darja Zorc Maver:
Biografsko raziskovanje nezaposlenosti
Darja Zorc Maver:
Socialna pedagogika za zmanjševanje socialne izključenosti
Darja Zorc Maver:
Uvod
Darja Zorc Maver, Vesna Leskošek, Helena Smrtnik Vitulić:
Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo. Različnost v visokošolskem prostoru
Darja Zorc Maver:
Youth in extremely difficult life situations