Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Lara Godec Soršak: Zasnova šolskega slovarja za otroke v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju

Magistrska dela (18)

  1. Zdenka Skrt: Razvijanje zmožnosti poslušanja z razumevanjem v 3. razredu osnovne šole
  2. Anita Smole: Vrednotenje opisovalnih besedil pri pouku slovenščine v 4. razredu osnovne šole
  3. Evelin Malnar: Sodelovanje staršev pri začetnem opismenjevanju v šoli
  4. Jera Smerke: Obravnava spola samostalnika v petem razredu osnovne šole
  5. Mirijam Šivec: Ustno ocenjevanje pri slovenščini na razredni stopnji
  6. Leona Brodar: Besedila prekmurskih učencev 4. razreda iz eno- in dvojezične osnovne šole
  7. Špela Grdadolnik: Prilagajanje pouka slovenščine učencem prvega razreda, ki že znajo brati
  8. Nina Perme: Uporaba aktivizirajoče knjige pri razvoju predopismenjevalnih zmožnosti
  9. Tadeja Tolar: Domače naloge pri slovenščini v 3., 4. in 5. razredu
  10. Tamara Sunarić: Začetno opismenjevanje učenca priseljenca v prvem razredu
  11. Janja Štrbenk: Pouk slovenščine v računalniški učilnici
  12. Mojca Novak: Pisanje pripovedi ob slikah v 3. razredu osnovne šole
  13. Tanja Strojan: Vpliv zunanjih dejavnikov na razumevanje pri branju v I. triletju
  14. Nina Zoran: Razvijanje zmožnosti tvorjenja besedil v 5. razredu angleške in slovenske osnovne šole
  15. Teja Pajk: Razumevanje grafičnih prikazov v besedilih v drugem triletju osnovne šole
  16. Špela Krek: Sporazumevalna zmožnost v slovenščini pri učencih 4. razreda dvojezične ljudske šole na avstrijskem Koroškem
  17. Sara Dermastja: Zmožnost pisanja pripovedovalnega besedila ob nizu slik pri učencih 3. razreda OŠ
  18. Mojca Zaviršek: Obravnava vejice v osnovni šoli

Diplomska dela (21)

  1. Urška Kozina: Mnenje učiteljev o učnih gradivih za slovenščino v 4. razredu osnovne šole
  2. Sabina Stenovec: Kakšna besedila pišejo vzgojiteljice staršem svojih otrok?
  3. Nina Berčič Oman: Zmožnost pisanja besed in besedil ob vstopu v 1. razred osnovne šole
  4. Tina Klemenčič: Od načrtovanja do izvedbe jezikovnih dejavnosti v vrtcu
  5. Monika Čufer: Kako do pismenosti v prvem razredu osnovne šole?
  6. Maja Doljak: Individualizirano in diferencirano opismenjevanje v 1. razredu osnovne šole
  7. Liljana Klobučar: Analiza opravičil staršev
  8. Saša Pavlin: Kako vzgojiteljice izrekajo pohvalo in grajo?
  9. Petra Medja: Uporaba učnih gradiv pri pouku in doma
  10. Andreja Pregelj: Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli
  11. Kaja Urbanč: Razumevanje in izrekanje časovnega in vzročnega razmerja med dogodkoma pri predšolskih otrocih
  12. Maruša Sušnik: Razvijanje bralnega interesa pri predšolskih otrocih v vrtcu
  13. Renata Mežič: Težave romskih učencev pri začetnem opismenjevanju v prvem razredu osnovne šole
  14. Špela Smuk: Izrekanje pozdravov, zahval in opravičil v vrtcu
  15. Klavdija Janež: Analiza pisnih preizkusov znanja pri slovenščini od 1. do 5. razreda osnovne šole
  16. Katarina Učakar: Skladenjska analiza besedil v učnih gradivih za jezikovni pouk pri predmetu slovenščina v tretjem in petem razredu
  17. Metka Gabrijel: Opisovanje slik v vrtcu
  18. Alenka Čudič: Analiza zapisanih navodil učiteljev
  19. Monika Čebulj: Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole
  20. Martina Kocbek: Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja
  21. Mateja Košir: Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju

Druga dela (15)

  1. Marja Bešter, Martina Križaj, Marija Končina, Mojca Poznanovič, Mojca Bavdek: Na pragu besedila 2
  2. Marja Bešter, Martina Križaj, Marija Končina, Mojca Poznanovič, Mojca Bavdek, Darinka Ambrož, Stanislava Židan: Na pragu besedila 1
  3. Marja Bešter, Martina Križaj, Marija Končina, Mojca Poznanovič, Mojca Bavdek: Na pragu besedila 3
  4. Marja Bešter, Martina Križaj, Marija Končina, Mojca Poznanovič, Mojca Bavdek: Na pragu besedila 4
  5. Marja Bešter, Lara Godec Soršak: Ob 80-letnici prof. dr. Franceta Žagarja
  6. Marja Bešter: Sporazumevalna zmožnost - eden izmed temeljnih ciljev pouka slovenščine
  7. Marja Bešter: ˝Odgovôri v celem stavku.˝
  8. Marja Bešter: Toporišičev pogled na poučevanje slovenskega jezika v šoli in današnje stanje
  9. Nana Cajhen, Nevenka Drusany, Dragica Kapko, Marja Bešter, Martina Križaj: Slovenščina za vsak dan 7
  10. Nana Cajhen, Nevenka Drusany, Dragica Kapko, Marja Bešter, Martina Križaj: Gradim slovenski jezik 4
  11. Nana Cajhen, Nevenka Drusany, Dragica Kapko, Marja Bešter, Martina Križaj: Slovenščina za vsak dan 8
  12. Nana Cajhen, Nevenka Drusany, Dragica Kapko, Marja Bešter, Martina Križaj: Gradim slovenski jezik 5
  13. Nana Cajhen, Nevenka Drusany, Dragica Kapko, Marja Bešter, Martina Križaj: Slovenščina za vsak dan 9
  14. Marja Bešter: Mladi in govorjenje v zbornem jeziku
  15. Marja Bešter: Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje