Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Številke
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Stanislav Avsec:
Metoda merjenja tehnološke pismenosti učencev 9. razreda osnovne šole
Magistrska dela (9)
Boštjan Čerin:
Razvijanje osnovnošolskega predmeta tehnike in tehnologije s spodbujanjem učiteljev k sodelovanju in izmenjavi učnih gradiv preko spletnega mesta
Jasna Kvenderc:
Določanje stopnje primernosti kompetenc posameznika za poklic učitelja tehnike
Janez Jamšek:
Bispektralna analiza kardiovaskularnih oscilacij
Veronika Šuligoj:
Primerjava učenja z odkrivanjem s klasičnim poučevanjem pri pouku tehnike in tehnologije
Špela Kosec:
Programsko orodje Solid Edge za namene tehniškega risanja v okviru osnovnošolskega tehniškega izobraževanja
Brina Kurent:
Vpeljevanje tehnologije 3D-skeniranja v osnovnošolsko tehniško izobraževanje
Aja Uršič:
Razvijanje tehniške inovativnosti učencev od prvega do petega razreda na primeru modela jadralnega letala
Špela Sever:
Učna diferenciacija pouka tehnike
Oskar Težak:
Izzivi uvajanja tehnologije 3D tiska v osnovnošolsko tehniško izobraževanje
Diplomska dela (23)
Darinka Petrina:
Sprejemniki sončne energije v okviru tehniških dni
Jure Stepišnik:
Razumevanje tehniških pojmov trdota in trdnost med učenci od 6. do 8. razreda osnovne šole
Andreja Markuta:
Ugotavljanje predznanja učencev pri pouku tehnike in tehnologije
Samo Žerjal:
Načrtovanje, organizacija in izvedba tehniških dnevov dejavnosti
Tina Kuralt:
Učno delo z uporabo penaste gume na razredni stopnji
Darja Juršič Fir:
Pregled in analiza vsebine tehničnega risanja v učbenikih in delavnih zvezkih pri pouku Tehnike in tehnologije
Nika Bracovič:
Organizacijski model izvedbe tehniških dni na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Krhin:
Tehnološka pismenost v prvi triadi osnovne šole
Maja Šetina:
Didaktične igre iz odpadne embalaže pri pouku na razredni stopnji osnovne šole
Jona Zalar:
Kritično mišljenje pri pouku tehnike in tehnologije
Jasna Kvenderc:
Merski inštrument za ugotavljanje stopnje primernosti bodočih študentov za poklic učitelja tehnike
Terezija Ceferin:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta Obdelava gradiv-umetne snovi na osnovi strategije projektnega dela
Špela Jelinčič:
Tehniški dan za promocijo izbirnega predmeta obdelava gradiv - les na osnovi strategije projektnega dela
Jasna Trček:
Izkustveno poučevanje pri pouku Tehnike in tehnologije na razredni stopnji na primeru izdelave vetrokaza
Denisa Kuduzović:
Uporaba interaktivnih tabel z interaktivnimi peskovniki za namen poučevanja tehnike in tehnologije v osnovni šoli
Barbara Kastelic:
Tehniška historičnost pri poučevanju osnovnošolske tehnike in tehnologije
Uroš Kalar:
Uporabnost tržne sestavljanke za konstruiranje pri osnovnošolskem predmetu Tehnika in tehnologija
Mateja Potrebuješ Simonič:
Tehniška skica na razredni stopnji devetletne osnovne šole
Sabina Oven:
Pregled revij primernih za tehniško izobraževanj
Petra Štepic:
Ocenjevanje znanja pri tehniki in tehnologiji na osnovi konceptualnih načrtov
Primož Stare:
Tehniški dan za promocijo interesne dejavnosti plastično maketarstvo na osnovi strategije projektnega dela
Veronika Šuligoj:
Poučevanje tehnike in tehnologije z učenjem z odkrivanjem
Kaja Kosmač:
Poučevanje Tehnike in tehnologije s strategijo projektnega učnega dela
Druga dela (3)
Bernarda Urankar, Janez Jamšek:
Vpogled v pedagoško prakso tehniškega izobraževanja v slovenskih osnovnih šolah med pandemijo covida-19: model učenja na daljavo
Ossi Autio, Janez Jamšek, Milan Gabršek:
Studentsʼ attitudes towards craft and technology in the context of Finnish and Slovenian comprehensive schools
Katja Cilenšek, Janez Jamšek:
Pupils' waste materials and ecological awareness in a design and technology class in Slovenian elementary schools