Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (16)

  1. Miha Hlede: Medpredmetno povezovanje geografije, slovenščine in izbirnih predmetov v osnovni šoli
  2. Tea Adamlje: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti ob gimnazijskih geografskih učbenikih
  3. Petra Ivanetič Ljoki: Obravnava socialne zvrstnosti pri pouku slovenščine v tretjem triletju osnovne šole
  4. Špelca Bradeško: (Ne)povezanost obravnave besednih vrst in stavčnih členov pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
  5. Mojca Pregelj: Razvijanje zmožnosti ustnega sporazumevanja pri poučevanju in učenju slovenščine in italijanščine kot drugih ali tujih jezikov v Republiki Sloveniji
  6. Tanja Vučkovac: Psihološke teorije učenja in njihova aplikacija v učbenikih za angleščino in slovenščino
  7. Manca Černivec: Modeli pouka slovenskega jezika kot prvega/maternega jezika v slovenskih gimnazijah
  8. Marjana Batistič: Sistemizacija znanja pri pouku slovenskega jezika v devetem razredu osnovne šole
  9. Vesna Rogl: Povezovanje pouka jezika in književnosti v prvem letniku gimnazij
  10. Klara Šušteršič Jerićević: Primerjava stališč učiteljev slovenščine in francoščine na osnovnih in srednjih šolah glede poučevanja in rabe učnih strategij pri jezikovnem pouku
  11. Ana Zupanc: Ustno ocenjevanje pri pouku slovenščine v tretji triadi osnovne šole
  12. Katja Pičinin, Jerica Vogel: Medpredmetno povezovanje pri pouku latinščine in slovenščine v gimnazijah
  13. Nina Oblak: Usposobljenost gimnazijskih učiteljev slovenščine za delo z dijaki, ki imajo disleksijo
  14. Lea Kovačič: The Use of Slovene Language in ELT Classroom in the 7th Grade of Primary School
  15. Lara Kolenc: Dijaki s specifičnimi učnimi težavami pri pouku slovenščine
  16. Klara Batič: Medpredmetno povezovanje nemščine in slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole

Diplomska dela (6)

  1. Kristina Moičević: Razvijanje medkulturne kompetence pri pouku slovenščine in geografije v gimnaziji
  2. Kristina Herakovič: Slovenci v zamejstvu v učnih načrtih in učnih gradivih pri pouku geografije in slovenščine v gimnazijah
  3. Anja Cirnski: Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
  4. Manca Ratković: Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
  5. Urška Dragovan: Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  6. Teja Bauman: Učne priprave učiteljev slovenščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

Druga dela (10)

  1. Jerica Vogel: (Ne)sodobnost srednješolskih učbenikov Jožeta Toporišiča
  2. Jerica Vogel: Nekateri vidiki zvrstnosti govorjenega diskurza s stališča poslušalca
  3. Jerica Vogel: Vloge besedila, naslovnik in etična načela kot pomembni dejavniki javnega govornega nastopanja
  4. Jerica Vogel: Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
  5. Jerica Vogel: Vpliv prevladujočega neknjižnega govora na razvijanje sporazumevalne zmožnosti v knjižnem jeziku
  6. Jerica Vogel: Razvijanje strategij kritičnega branja pri pouku prvega jezika
  7. Jerica Vogel: S poti v digitalne svetove
  8. Jerica Vogel: Mladi in sporazumevanje v digitalnem svetu
  9. Jerica Vogel: "Nestrokovnost" v jeziku poljudnoznanstvenih besedil
  10. Jerica Vogel: Podoba v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi