Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (16)
Miha Hlede:
Medpredmetno povezovanje geografije, slovenščine in izbirnih predmetov v osnovni šoli
Tea Adamlje:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti ob gimnazijskih geografskih učbenikih
Petra Ivanetič Ljoki:
Obravnava socialne zvrstnosti pri pouku slovenščine v tretjem triletju osnovne šole
Špelca Bradeško:
(Ne)povezanost obravnave besednih vrst in stavčnih členov pri pouku slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
Mojca Pregelj:
Razvijanje zmožnosti ustnega sporazumevanja pri poučevanju in učenju slovenščine in italijanščine kot drugih ali tujih jezikov v Republiki Sloveniji
Tanja Vučkovac:
Psihološke teorije učenja in njihova aplikacija v učbenikih za angleščino in slovenščino
Manca Černivec:
Modeli pouka slovenskega jezika kot prvega/maternega jezika v slovenskih gimnazijah
Marjana Batistič:
Sistemizacija znanja pri pouku slovenskega jezika v devetem razredu osnovne šole
Vesna Rogl:
Povezovanje pouka jezika in književnosti v prvem letniku gimnazij
Klara Šušteršič Jerićević:
Primerjava stališč učiteljev slovenščine in francoščine na osnovnih in srednjih šolah glede poučevanja in rabe učnih strategij pri jezikovnem pouku
Ana Zupanc:
Ustno ocenjevanje pri pouku slovenščine v tretji triadi osnovne šole
Katja Pičinin, Jerica Vogel:
Medpredmetno povezovanje pri pouku latinščine in slovenščine v gimnazijah
Nina Oblak:
Usposobljenost gimnazijskih učiteljev slovenščine za delo z dijaki, ki imajo disleksijo
Lea Kovačič:
The Use of Slovene Language in ELT Classroom in the 7th Grade of Primary School
Lara Kolenc:
Dijaki s specifičnimi učnimi težavami pri pouku slovenščine
Klara Batič:
Medpredmetno povezovanje nemščine in slovenščine v zadnjem triletju osnovne šole
Diplomska dela (6)
Kristina Moičević:
Razvijanje medkulturne kompetence pri pouku slovenščine in geografije v gimnaziji
Kristina Herakovič:
Slovenci v zamejstvu v učnih načrtih in učnih gradivih pri pouku geografije in slovenščine v gimnazijah
Anja Cirnski:
Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
Manca Ratković:
Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
Urška Dragovan:
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Teja Bauman:
Učne priprave učiteljev slovenščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Druga dela (10)
Jerica Vogel:
(Ne)sodobnost srednješolskih učbenikov Jožeta Toporišiča
Jerica Vogel:
Nekateri vidiki zvrstnosti govorjenega diskurza s stališča poslušalca
Jerica Vogel:
Vloge besedila, naslovnik in etična načela kot pomembni dejavniki javnega govornega nastopanja
Jerica Vogel:
Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Jerica Vogel:
Vpliv prevladujočega neknjižnega govora na razvijanje sporazumevalne zmožnosti v knjižnem jeziku
Jerica Vogel:
Razvijanje strategij kritičnega branja pri pouku prvega jezika
Jerica Vogel:
S poti v digitalne svetove
Jerica Vogel:
Mladi in sporazumevanje v digitalnem svetu
Jerica Vogel:
"Nestrokovnost" v jeziku poljudnoznanstvenih besedil
Jerica Vogel:
Podoba v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi