izpis_h1_title_alt

Vloge besedila, naslovnik in etična načela kot pomembni dejavniki javnega govornega nastopanja
ID Vogel, Jerica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,05 MB)
MD5: 51C000FA327DF2F7F87590F0634A3058
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-38/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V razpravi opredeljujemo vlogo besedila, naslovnika in etična načela kot bistvene dejavnike ustreznega in učinkovitega javnega govornega nastopanja. Pomen naslovnika in etičnih načel povezujemo s predstavitvenimi in vplivanjskimi govori, saj vsaka vrsta poudarja specifične sestavine. V drugem delu analiziramo učni načrt in učbenike za pouk slovenskega jezika v gimnazijah ter na podlagi pomanjkljivosti, ki jih je mogoče razbrati, predlagamo izhodišča za izboljšanje razvijanja zmožnosti govornega nastopanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javno govorno nastopanje, vloga besedila, naslovnik, etika, pouk slovenskega jezika, pouk prvega jezika
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 441-448
UDK:808.51:811.163.6:373.5
DOI:10.4312/Obdobja.38.441-448 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:70427746 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.07.2021
Število ogledov:198
Število prenosov:39
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenski javni govor in jezikovno-kulturna (samo)zavest
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
ISBN:978-961-06-0259-0
COBISS.SI-ID:302184960 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:38
ISSN zbirke:1408-211X
Kraj izida:Ljubljana
Leto izida:2019
Uredniki:Hotimir Tivadar

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the article, function, audience and ethics are defined as essential elements of appropriate and effective public speaking. The role of the audience and ethical norms are represented according to informative and persuasive functions, because each of them points out specific elements. Subsequently, the curriculum and textbooks for Slovene language in high schools are analysed and on the basis of the inadequacies identified, some suggestions for improving the teaching of public speaking are given.

Ključne besede:public speaking, function, audience, ethics, teaching Slovene language, first language teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj