Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (13)
NIKA KOPRIVNIKAR:
Izzivi učiteljic v času šolanja na daljavo
Tara Jurjaševič:
Moški in moškosti v socialnopedagoškem poklicu
Kristina Kolbezen:
Prepoznavanje, preprečevanje in reševanje odnosnega nasilja med deklicami
Anamarija Tušar:
Spolne razlike pri likovni nalogi avtoportret
Filip Vurnik:
Uporaba stop-motion animacije za naslavljanje tematik LGBTIAQ+
Špela Strmec:
Spodbujanje razvoja vrednot prek književnosti v 3. razredu osnovne šole
Lora Kočan, Petra Zore:
Položaj in vloga žensk v verskih skupnostih na Slovenskem
Sanja Zgonec:
Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji
Ajda Oven Brecelj:
Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
Ivana Milič:
Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
Erika Sitar:
Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ana Peterka:
Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
Nina Perger:
Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru
Diplomska dela (7)
Sara Poje:
Pogledi vzgojiteljic na istospolno starševstvo
Ota Trajković Haziri:
Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
Klara Otorepec:
Feministična krivda ali ambivalentnost feminizma do lepotnih praks
Tina Velišček:
Materinstvo - nuja ali izbira?
Tjaša Gale:
Otrok iz istospolne družine v šoli
Ajda Hudoklin:
Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
Edi Ceferin:
Državljanska vzgoja v Sloveniji in državah Evropske unije
Druga dela (18)
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Is it time for a new meritocracy?
Katja Koren Ošljak, Nika Šušterič, Veronika Tašner:
Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču družine, šole in vrstniških skupin
Dejan Jontes, Veronika Tašner:
Uvodnik
Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber:
Editorial
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
Živa Kos, Veronika Tašner:
Demanding relations: sociological imagination, education, the usefulness of concepts and the world around us
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
Veronika Tašner, Slavko Gaber:
The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
Veronika Tašner, Milica Antić Gaber:
Gender and education
Veronika Tašner, Mojca Žveglič Mihelič, Metka Mencin Čeplak:
Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ovna učiteljski poklic
Anja Lukančič, Marjeta Por:
Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
Živa Kos, Ljubica Marjanovič Umek, Nika Šušterič, Marjan Šimenc, Veronika Tašner:
Za kakovost javnih vrtcev in šol : primerjalne analize
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
Marjan Šimenc, Andrej Fištravec, Roman Globokar, Branimir Štrukelj, Veronika Tašner:
Zasebne šole in vrtci
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
Veronika Tašner, Metka Mencin Čeplak:
Razlike v šolskih dosežkih deklic in dečkov ter protislovja regulacije spolov
Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek:
Družba, šola, delo, lenoba
Slavko Gaber, Veronika Tašner:
Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality