Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (20)

  1. Tara Jurjaševič: Moški in moškosti v socialnopedagoškem poklicu
  2. Kristina Kolbezen: Prepoznavanje, preprečevanje in reševanje odnosnega nasilja med deklicami
  3. NIKA KOPRIVNIKAR: Izzivi učiteljic v času šolanja na daljavo
  4. Nina Perger: Percepcija seksizma v visokošolskem prostoru
  5. Anamarija Tušar: Spolne razlike pri likovni nalogi avtoportret
  6. Erika Sitar: Obravnava učencev glede na spol v razredu v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Ana Peterka: Socialna sprejetost otrok priseljencev v osnovni šoli
  8. Ivana Milič: Vloga meritokratskih in nemeritokratskih elementov pri nagrajevanju učiteljev v slovenskem in italijanskem šolskem sistemu
  9. Ajda Oven Brecelj: Stališča učenk in učencev 1. in 5. razreda o vlogah moških in žensk v sodobni družbi
  10. Filip Vurnik: Uporaba stop-motion animacije za naslavljanje tematik LGBTIAQ+
  11. Sanja Zgonec: Odpravljanje neenakosti med spoloma na osnovnih šolah v Gambiji
  12. Lora Kočan, Petra Zore: Položaj in vloga žensk v verskih skupnostih na Slovenskem
  13. Špela Strmec: Spodbujanje razvoja vrednot prek književnosti v 3. razredu osnovne šole
  14. Adrijana Rakovec: Prijateljstvo kot pomemben dejavnik socialnega kapitala
  15. Anja Erlah: Izbira učiteljskega poklica
  16. Kristina Ogrin: Digitalna tehnologija v šolskem prostoru in vzgoja otrok za življenje v digitalni dobi
  17. Melita Baltić: Kulturna in etnična raznolikost - izziv ali grožnja sodobnemu izobraževanju
  18. Mitja Drnovšek: Moški in moškosti v predšolski vzgoji
  19. Patricija Štrus: Vpliv socialno-ekonomskega statusa na aspiracije učencev in učenk
  20. Manca Furlan: »Fatalne uničevalke srečnih družin« – diskriminatorna obravnava samskih žensk na primeru omejevanja dostopa do oploditve z biomedicinsko pomočjo

Diplomska dela (8)

  1. Edi Ceferin: Državljanska vzgoja v Sloveniji in državah Evropske unije
  2. Ajda Hudoklin: Dejavniki doseganja boljših učnih rezultatov na razredni stopnji
  3. Tjaša Gale: Otrok iz istospolne družine v šoli
  4. Sara Poje: Pogledi vzgojiteljic na istospolno starševstvo
  5. Tina Velišček: Materinstvo - nuja ali izbira?
  6. Klara Otorepec: Feministična krivda ali ambivalentnost feminizma do lepotnih praks
  7. Ota Trajković Haziri: Analiza pomena družbenega spola pri bralni pismenosti dečkov
  8. Jasmina Adrović: Religija in vzgojno izobraževalne institucije

Druga dela (18)

  1. Živa Kos, Veronika Tašner: Demanding relations: sociological imagination, education, the usefulness of concepts and the world around us
  2. Slavko Gaber, Veronika Tašner, Ljubica Marjanovič Umek: Družba, šola, delo, lenoba
  3. Katja Koren Ošljak, Nika Šušterič, Veronika Tašner: Formiranje medijske pismenosti mladih na presečišču družine, šole in vrstniških skupin
  4. Veronika Tašner, Metka Mencin Čeplak: Razlike v šolskih dosežkih deklic in dečkov ter protislovja regulacije spolov
  5. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Strukturna naddoločitev izobraževalnih reform in delovanje
  6. Veronika Tašner, Slavko Gaber: Is it time for a new meritocracy?
  7. Marjan Šimenc, Andrej Fištravec, Roman Globokar, Branimir Štrukelj, Veronika Tašner: Zasebne šole in vrtci
  8. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
  9. Živa Kos, Ljubica Marjanovič Umek, Nika Šušterič, Marjan Šimenc, Veronika Tašner: Za kakovost javnih vrtcev in šol : primerjalne analize
  10. Veronika Tašner, Slavko Gaber: The age of studies and reports : selected elements concerning the background of encounters defining the power of education
  11. Veronika Tašner, Milica Antić Gaber: Gender and education
  12. Veronika Tašner, Mojca Žveglič Mihelič, Metka Mencin Čeplak: Spol in učiteljstvo: pogledi univerzitetnih študentk_ovna učiteljski poklic
  13. Mitja Sardoč, Veronika Tašner, Slavko Gaber: Editorial
  14. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Segmentation in HE - a frequently overlooked form of the reproduction of inequality
  15. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Vidna, nevidna pedagogika in spopad v (srednjem) razredu
  16. Anja Lukančič, Marjeta Por: Opazovanje ravnanj učiteljice/učitelja v razredu in spol učencev
  17. Slavko Gaber, Veronika Tašner: Robotisation, automatisation, the end of work and the future of education
  18. Dejan Jontes, Veronika Tašner: Uvodnik