izpis_h1_title_alt

Uporaba stop-motion animacije za naslavljanje tematik LGBTIAQ+
ID Vurnik, Filip (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tašner, Veronika (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6825/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrskem delu sem raziskoval stop-motion animacijo kot orodje za naslavljanje tematik LGBTIAQ+. Povezal sem omenjeno tehniko z mladinskim delom ter neformalnim učenjem in stop-motion animacijo predstavil kot novo metodo za naslavljanje marginaliziranih tematik. Spraševal sem se, kako lahko s stop-motion animacijo predstavimo tovrstne teme, ki lahko na eni strani opolnomočijo pripadnice_ke marginaliziranih skupin ter na drugi strani služijo kot izobraževalni pripomoček za širšo javnost. Izhajal sem iz različnih teoretičnih izhodišč, ki so pomembna za moje delovanje in ki so mi pomagala pri izvajanju empiričnega dela. V teoretičnem delu sem tako predstavil teorijo hegemonega diskurza, stigmo, kvir teorije, transfeminizem, mladinsko delo in neformalno učenje ter likovno teorijo v povezavi s stop-motion animacijo. V empiričnem delu sem svoje praktično delo razdelil na štiri dele: predstavitev načrtovanja in poteka krožka stop-motion animacije, skupinski intervju z udeleženkami_ci omenjenega krožka, predstavitev izobraževalne delavnice za mladinske delavke_ce, analiza anketnega vprašalnika za mladinske delavke_ce ter sprotno samoreflektiranje samega sebe kot raziskovalca.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:stop-motion animacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-128633 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:70969091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.08.2021
Število ogledov:802
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of stop-motion animation to address LGBTIAQ+ issues
Izvleček:
In my master thesis I explored stop-motion animation as a tool for addressing LGBTIAQ+ topics. I linked the technique to youth work and non-formal learning and presented stop-motion animation as a new method to address marginalised topics. I was questioning how stop-motion animation can be used to present these kinds of topics that can empower members of marginalised groups on the one hand, and serve as an educational tool for the general public on the other. I started from different theoretical backgrounds that are relevant for my work and that helped me to carry out my empirical work. In the theoretical part I presented the theory of hegemonic discourse, stigma, queer theories, transfeminism, youth work and non-formal learning, and art theory in relation to stop-motion animation. In the empirical part, I divided my practical work into four parts: presentation of the planning and running of the stop-motion animation workshop, group interview with the participants of the workshop, presentation of the training workshop for the youth workers, analysis of the questionnaire for the youth workers, and ongoing self-reflection of myself as a researcher.

Ključne besede:stop-motion animation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj