Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (36)

  1. Karmen Treven: Izbor testov za samooceno telesne zmogljivosti na gibalni učni poti
  2. Tamara Šiško: Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
  3. Ana Ferjančič Budihna: Vpliv praktičnega pouka na znanje in stališča učencev o plesnih
  4. Petra Drčar: Mnenje učiteljev biologije o učnih ciljih za biologijo v drugem letniku gimnazije
  5. Maja Gubenšek: Predstave učencev četrtega in petega razreda osnovne šole o polžu, krastači in morskem prašičku
  6. Petra Štajdohar: Znanje in stališča učencev drugega triletja o evrazijskem risu
  7. Neža Sedej: Primerjava stališč do žuželk in znanja o žuželkah pri osnovnošolcih in bodočih učiteljih
  8. Branka Krgović: Napačne predstave osnovnošolcev o razvrščanju morskih organizmov med živali in rastline
  9. Ana Gril: Vpliv izkustvenega učenja na znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
  10. Nina Pihler: Izražanje strahu in gnusa študentov do izbranih živali in njihova pripravljenost za delo z njimi
  11. Vanja Petrena: Pripravljenost bodočih učiteljev za vključevanje živih živali v pouk biologije in naravoslovja
  12. Urša Zadnik: Znanje in stališča dijakov programa Kmetijsko podjetniški tehnik o volkovih
  13. Sara Janže: Stališča in znanje osnovnošolcev celjske regije o gensko spremenjenih organizmih
  14. Andreja Osredkar: Vrednotenje okolju prijaznega delovanja in znanja o okoljskih problemih pri osnovnošolcih
  15. Ana Arh: Poučevanje biologije z uporabo elektronskega učbenika
  16. Nives Kukovec: Stališča osnovnošolcev celjske in belokranjske regije do gensko spremenjenih organizmov
  17. Lucija Razinger: Znanje osnovnošolcev o kačjih pastirjih
  18. Maja Ogris: Predstave predšolskih otrok o mikroorganizmih
  19. Lea Turk: Ugotavljanje napačnih predstav učencev predmetne stopnje glede razvrščanja živali
  20. Anja Novak: Možnosti uporabe živalskih organov namenjenih prehrani ljudi pri poučevanju bioloških vsebin v osnovni šoli
  21. Doroteja Drnovšek: Stališča bodočih učiteljev biologije o dobrobiti živali
  22. Monika Malnarič: Stališča učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja do dela z živalmi
  23. Uršula Fric: Predstave osnovnošolcev o razvrščanju ptic
  24. Špela Marolt: Predstave osnovnošolcev o razvrščanju sesalcev
  25. Tjaša Hkavc: Vpliv praktičnega dela na stališča in znanje učencev o plesnih
  26. Ines Horvat: Vpliv izkustvenega pouka na znanje in razumevanje spolnega razmnoževanja rastlin pri učencih šestega razreda osnovne šole
  27. Tina Fornazarič: Vpliv izkustvenega pouka na znanje učencev šestega razreda osnovne šole o semenih in plodovih rastlin
  28. Sabina Kralj: Stališča osnovnošolcev do krastače, močerada, zelene žabe in človeške ribice
  29. Anka Ferkolj: Kritična analiza priprav učiteljev naravoslovja in biologije za temo celična zgradba organizmov
  30. Nastja Rejc: Vpliv izkustvenega učenja na stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
  31. Gaja Črnac: Stališča osnovnošolcev do kač ter njihova pripravljenost za varovanje kač
  32. Tatjana Jagarinc: Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije
  33. Saša Ogrizek: Mnenja dijakov o biologiji in nanobiologiji
  34. Irena Furlan Vukoja: Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
  35. Dejan Klančičar: Primerjava stališč dijakov novomeških gimnazij do biologije med letoma 2005 in 2015
  36. Mojca Tomažič Capello: Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do praktičnega dela pri pouku biologije

Diplomska dela (36)

  1. Tina Grapulin Bavčar: Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih
  2. Tina Rupnik: Spreminjanje odnosa, zanimanja in znanja učencev o strupenih živalih
  3. Jasmina Kumar: Znanje, stališča in vedenje učencev o vsebinah, povezanih z UV sevanjem
  4. Tine Fakin: Znanje in odnos učencev do metuljev in komarjev
  5. Tatjana Likar: Odnos učencev do dvoživk in njihovo znanje o dvoživkah
  6. Živa Vengust: Odnos in gnus učencev do živali ter strah pred živalmi
  7. Andreja Stegu: Vloga učitelja pri motivaciji za učenje bioloških vsebin
  8. Dolores Nagode: Volk kot modelni organizem za pouk biologije v gimnazijah
  9. Nina Rimahazi: Uporabnost trajnih zbirk živali pri pouku biologije
  10. Andreja Osredkar: Ozaveščenost učencev tretje triade osnovne šole o nevarnih odpadkih in strupenih snoveh
  11. Ana Gril: Znanje dijakov srednje strokovne šole o volkovih
  12. Sara Janže: Ocena stališč, znanja, in interesa osnovnošolcev v povezavi z gensko spremenjenimi organizmi
  13. Eva Gašperšič: Priprava in evalvacija informativnih tabel za naravoslovno učno pot
  14. Doroteja Fon: Učinek pedagoških delavnic v Živalskem vrtu Ljubljana na stališča in znanje osnovnošolcev o kačah
  15. Katja Rudaš: Priprava interdisciplinarnih didaktičnih gradiv za vključevanje športnih dejavnosti v naravoslovno učno pot
  16. Nives Kukovec: Priprava in evalavacija preizkusa znanja o genetiki pri devetošolcih
  17. Doroteja Drnovšek: Ozaveščenost osnovnošolcev o onesnaževanju okolja v Zasavju
  18. Maša Renčof: Oblikovanje intervjuja za preverjanje čustev, stališč in znanja učencev v prilagojenem izobraževalnem programu v povezavi z vretenčarji
  19. Nastja Rejc: Stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
  20. Blaž Mlinšek: Možnosti vključevanja avtohtonih živalskih vrst v pouk biologije in naravoslovja v osnovni šoli
  21. Tamara Sakovič: Primerjava stališč osnovnošolcev do uporabe tiskanih in elektronskih učbenikov pri pouku biologije
  22. Jana Oblak: Stališča in predstave učencev o pajkih in ščurkih
  23. Meta Šuligoj: Učinek seciranja na znanje in čustveni odziv pri učencih
  24. Lea Turk: Ugotavljanje napačnih predstav učencev o razvrščanju živali med nevretenčarje in vretenčarje
  25. Lucija Razinger: Stališča osnovnošolcev do kačjih pastirjev
  26. Ana Mihičinac: Stališča osnovnošolcev in bodočih učiteljev biologije do pomena rastlin in poučevanja botanike
  27. Neža Sedej: Stališča učencev do žuželk
  28. Urša Zadnik: Fibonaccijevo zaporedje pri pouku biologije in naravoslovja v osnovni šoli
  29. Davor Mešić: Risanje v biologiji
  30. Sara Zupanc: Poznavanje morskih organizmov in stališča do morskih organizmov pri osnovnošolcih
  31. Polona Stenovec: Analiza pogovorov obiskovalcev živalskega vrta o izbranih živalskih vrstah
  32. Gaja Črnac: Znanje in napačne predstave osnovnošolcev o kačah ter njihova pripravljenost za varovanje kač
  33. Doris Barat: Stališča učencev do živali in dela v šolskem vivariju
  34. Alenka Gartnar: Predstave predšolskih otrok o plesnih
  35. Lidija Gnidovec: Odnos srednješolcev do biologije
  36. Borut Kokalj: Varstvo in upravljanje rjavega medveda (Ursus arctos) v Sloveniji skozi oči medijev - analiza vsebine medijskih objav med leti 2002 in 2016

Druga dela (14)

  1. Iztok Tomažič: Pre-service biology teachers' and primary school students' attitudes toward and knowledge about snakes
  2. Vesna Oražem, Aleksandra Majić Skrbinšek, Andrej Šorgo, Iztok Tomažič: Factors affecting zoo visitors’ conservation beliefs and knowledge of large carnivores in 2009 and a dozen years later
  3. Vesna Oražem, Tadeja Smolej, Iztok Tomažič: Studentsʼ attitudes to and knowledge of brown bears (Ursus arctos L.)
  4. Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič: Velike zvijeri - ekologija i suživot s njima
  5. Ana Pšeničnik, Petra Štajdohar, Iztok Tomažič: Velike zveri - ekologija ter sobivanje z njimi
  6. Iztok Tomažič, Tatjana Vidic: Assessing primary school pupils' knowledge of and behaviour concerning waste management
  7. Nadgradnja spletnih učnih gradiv za pouk biologije in naravoslovja z interaktivnim praktičnim in eksperimentalnim delom
  8. Vesna Oražem, Iztok Tomažič, Ivan Kos, Dolores Nagode, Christoph Randler: Wolvesʼ conservation through educational workshops
  9. Christoph Randler, Iztok Tomažič: Animal Welfare Attitudes
  10. Stanislav Gomboc, Klavdija Stražar, Tanja Gregorčič, Tina Fabijan, Barbara Premoš, Špela Murn, Ana Slanc, Gregor Torkar: Spoznajmo kobilice Solčavskega
  11. Zbornik prispevkov z dogodkov Centra za vseživljenjsko učenje Zdravstvene fakultete Univerze v Ljubljani v letih 2020-2022
  12. Marjan Kastelic, Gordana Gregurić Gračner, Iztok Tomažič, Pavel Kvapil, Mojca Harej, Alenka Dovč: Comparison of cortisol concentrations in different matrices in Alpine ibex (Capra ibex) at the zoo
  13. Iztok Tomažič, Jure Mravlje: Z raziskovalnim poukom do učenja vsebin ekologije
  14. Maja Lipovšek, Andrej Kirbiš, Iztok Tomažič, Alenka Dovč, Manja Križman: Farm animal welfare during transport and at the slaughterhouse