Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije : magistrsko delo
ID
Jagarinc, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Tomažič, Iztok
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Drobne, Damjana
(
Komentor
),
ID
Dolenc Koce, Jasna
(
Član komisije za zagovor
),
ID
Bajd, Barbara
(
Član komisije za zagovor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,86 MB)
MD5: 72C6C6F70E708216F4A6A9AE12D062B8
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
znanje
,
izkustveno učenje
,
pouk
,
klasični pouk
,
menenje
,
anketni vprašalniki
,
nanodelci
,
nanobiologija
,
gimnazija
,
dijaki
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[T. Jagarinec]
Leto izida:
2015
Št. strani:
X f., 84, [13] str.
PID:
20.500.12556/RUL-123429
UDK:
57:004.85:373.5(043)=163.6
COBISS.SI-ID:
837495
Datum objave v RUL:
19.12.2020
Število ogledov:
1003
Število prenosov:
79
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of practical work on students' knowledge about nanoparticles and students' attitude towards nanobiology : M. Sc. Thesis
Ključne besede:
knowledge
,
experimental learning
,
instruction
,
direct instruction
,
attitude
,
questionnaries
,
nanoparticles
,
nanobiology
,
high school
,
secondary school students
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj