Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (15)

  1. Alja Bevk: Socialne veščine mladostnikov in njihovo razvijanje v dijaškem domu
  2. Eva Lap: Vloga ravnatelja v procesu profesionalnega razvoja učiteljev
  3. Ana Pranjić: Vloga in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev
  4. Petra Markič: Vloge učitelja mentorja študentu na praksi
  5. Laura Železen: Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
  6. Eva Ločniškar: Sodelovanje razrednikov in mladinskih delavcev pri delu z oddelkom
  7. Alenka Smrkolj: Vloga in delo učitelja v oddelku podaljšanega bivanja
  8. Kristina Perić: Delo mentorjev gasilske mladine v prostovoljnih gasilskih društvih
  9. Tjaša Oblak: Vloga učitelja v kombiniranem oddelku na podružnični osnovni šoli
  10. Marjanca Kužnik: Sodelovanje Podružnične šole Dobrnič z lokalno skupnostjo
  11. Kristina Ilić: Vloga učitelja pri delu z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  12. Romana Tesovnik: Vloga in delo razrednika z vidika učencev in učiteljev - razrednikov
  13. Špela Krobat: Šolski razvojni tim - od vizije do uresničitve
  14. Vesna Ferenc: Vloga učitelja v procesu pomoči učencem, ki počasneje usvajajo znanja
  15. Špela Uršič Andres: Gluhi v visokem šolstvu: ovire in prilagoditve

Diplomska dela (46)

  1. Jana Triglav: Sodelovanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu devetletke
  2. Martina Robič Tišler: Uporaba igre pri reševanju konfliktov v skupini
  3. Tjaša Petković: Pomoč učencem z učnimi težavami zaradi motnje pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Urška Oblak: Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
  5. Petra Oblak: Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika
  6. Mateja Lubšina: Učiteljeva učna pomoč učenki s splošnimi učnimi težavami
  7. Nives Horvat: Razumevanje frazeologije v tradicionalni sodobni pravljici ter oblike pomoči učencem v manjših učnih skupinah
  8. Monika Fajdiga: Podpora učiteljem pri uvajanju projektnega učnega dela
  9. Azra Ademović: Naloge razrednika v osnovni šoli
  10. Anja Primožič: Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  11. Anja Segulin: Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
  12. Sandra Jurić: Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
  13. Sanela Imamović: Ugled učiteljskega poklica v družbi
  14. Anja Kajtna: Medsebojno sodelovanje učiteljev in njihov profesionalni razvoj
  15. Irena Fabčič: Sodelovanje šole in staršev v Centru za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Vipava
  16. Jelena Brezovec: Asistenti učencev s posebnimi potrebami pri pouku v osnovni šoli na Hrvaškem
  17. Alenka Borošak: Delo z nadarjenimi učenci
  18. Tamara Jerič: Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
  19. Tina Zobec: Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
  20. Jerneja Mihelčič: Projektno učno delo pri pouku francoščine
  21. Janja Križaj: Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
  22. Mateja Slamar: Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
  23. Špela Tavčar: Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
  24. Mihaela Filak: Kombinirani pouk
  25. Iris Šober: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v Osnovni šoli Tržič
  26. Neja Šimon: Poklicna identiteta šolskega pedagoga
  27. Tamara Muraus Klemenčič: Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
  28. Simona Laknar: Informacijska in didaktična vrednost beril za 9. razred osnovne šole
  29. Nadja Kremesec: Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
  30. Damjana Jazbinšek: Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi učenci
  31. Jana Gregorič: Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  32. Nataša Lovše: Dodiplomsko izobraževanje učiteljev in njihova ocena pridobljenih kompetenc
  33. Manca Ratković: Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
  34. Janja Kravos: Didaktične igre pri pouku španščine
  35. Teja Krakar: Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
  36. Irena Hmeljak: Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
  37. Anja Cirnski: Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
  38. Lucija Brdnik: Socialna opora kot dejavnik uspešnosti učencev pri pouku
  39. Tjaša Arčan: Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
  40. Vojka Robek: Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
  41. Sanja Štefanič: Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
  42. Mojca Sladič: Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
  43. Ksenija Pavlin: Didaktična načela pri pouku geografije
  44. Saša Mivšek: Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
  45. Anja Turk: Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
  46. Nina Leskovec: Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije

Druga dela (6)

  1. Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan: Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
  2. Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan: Research insights and challenges for facilitating critical thinking
  3. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  4. Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc: Uvod
  5. Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin: Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
  6. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole