Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (20)
Eva Lap:
Vloga ravnatelja v procesu profesionalnega razvoja učiteljev
Eva Ločniškar:
Sodelovanje razrednikov in mladinskih delavcev pri delu z oddelkom
Laura Železen:
Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
Ana Pranjić:
Vloga in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev
Sabina Burkeljca:
Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
Alja Bevk:
Socialne veščine mladostnikov in njihovo razvijanje v dijaškem domu
Petra Markič:
Vloge učitelja mentorja študentu na praksi
Špela Uršič Andres:
Gluhi v visokem šolstvu: ovire in prilagoditve
Vesna Ferenc:
Vloga učitelja v procesu pomoči učencem, ki počasneje usvajajo znanja
Špela Krobat:
Šolski razvojni tim - od vizije do uresničitve
Romana Tesovnik:
Vloga in delo razrednika z vidika učencev in učiteljev - razrednikov
Kristina Ilić:
Vloga učitelja pri delu z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Marjanca Kužnik:
Sodelovanje Podružnične šole Dobrnič z lokalno skupnostjo
Tjaša Oblak:
Vloga učitelja v kombiniranem oddelku na podružnični osnovni šoli
Kristina Perić:
Delo mentorjev gasilske mladine v prostovoljnih gasilskih društvih
Alenka Smrkolj:
Vloga in delo učitelja v oddelku podaljšanega bivanja
Petra Kejžar:
Spodbujanje učenčeve aktivnosti pri pouku s pomočjo vprašanj
Jana Plaznik:
Uporaba didaktičnih filmov pri izobraževanju zapornikov
Manca Prosen:
Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Sergeja Kavaš:
Učne aktivnosti učencev pri pouku v različnih učnih okoljih
Diplomska dela (46)
Sanja Štefanič:
Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
Vojka Robek:
Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
Nina Leskovec:
Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
Anja Turk:
Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
Saša Mivšek:
Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
Ksenija Pavlin:
Didaktična načela pri pouku geografije
Mojca Sladič:
Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
Tjaša Arčan:
Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
Lucija Brdnik:
Socialna opora kot dejavnik uspešnosti učencev pri pouku
Anja Cirnski:
Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
Irena Hmeljak:
Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
Teja Krakar:
Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
Janja Kravos:
Didaktične igre pri pouku španščine
Manca Ratković:
Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
Nataša Lovše:
Dodiplomsko izobraževanje učiteljev in njihova ocena pridobljenih kompetenc
Jana Gregorič:
Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
Damjana Jazbinšek:
Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi učenci
Nadja Kremesec:
Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Simona Laknar Strahinić:
Informacijska in didaktična vrednost beril za 9. razred osnovne šole
Tamara Muraus Klemenčič:
Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
Neja Šimon:
Poklicna identiteta šolskega pedagoga
Iris Šober:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v Osnovni šoli Tržič
Mihaela Filak:
Kombinirani pouk
Špela Tavčar:
Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
Mateja Slamar:
Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Janja Križaj:
Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
Jerneja Mihelčič:
Projektno učno delo pri pouku francoščine
Tina Zobec:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
Tamara Jerič:
Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
Alenka Borošak:
Delo z nadarjenimi učenci
Jelena Brezovec:
Asistenti učencev s posebnimi potrebami pri pouku v osnovni šoli na Hrvaškem
Irena Fabčič:
Sodelovanje šole in staršev v Centru za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Vipava
Anja Kajtna:
Medsebojno sodelovanje učiteljev in njihov profesionalni razvoj
Sanela Imamović:
Ugled učiteljskega poklica v družbi
Sandra Jurić:
Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
Anja Segulin:
Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
Anja Primožič:
Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Azra Ademović:
Naloge razrednika v osnovni šoli
Monika Fajdiga:
Podpora učiteljem pri uvajanju projektnega učnega dela
Nives Horvat:
Razumevanje frazeologije v tradicionalni sodobni pravljici ter oblike pomoči učencem v manjših učnih skupinah
Mateja Lubšina:
Učiteljeva učna pomoč učenki s splošnimi učnimi težavami
Petra Oblak:
Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika
Urška Oblak:
Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
Tjaša Petković:
Pomoč učencem z učnimi težavami zaradi motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Martina Robič Tišler:
Uporaba igre pri reševanju konfliktov v skupini
Jana Triglav:
Sodelovanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu devetletke
Druga dela (8)
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc:
Uvod
Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Osnovna šola
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan:
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin:
Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
Janica Kalin:
The role and importance of the classroom community in developing students’ resilience