Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (19)

  1. Eva Lap: Vloga ravnatelja v procesu profesionalnega razvoja učiteljev
  2. Eva Ločniškar: Sodelovanje razrednikov in mladinskih delavcev pri delu z oddelkom
  3. Laura Železen: Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
  4. Ana Pranjić: Vloga in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev
  5. Sabina Burkeljca: Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
  6. Alja Bevk: Socialne veščine mladostnikov in njihovo razvijanje v dijaškem domu
  7. Petra Markič: Vloge učitelja mentorja študentu na praksi
  8. Špela Uršič Andres: Gluhi v visokem šolstvu: ovire in prilagoditve
  9. Vesna Ferenc: Vloga učitelja v procesu pomoči učencem, ki počasneje usvajajo znanja
  10. Špela Krobat: Šolski razvojni tim - od vizije do uresničitve
  11. Romana Tesovnik: Vloga in delo razrednika z vidika učencev in učiteljev - razrednikov
  12. Kristina Ilić: Vloga učitelja pri delu z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  13. Marjanca Kužnik: Sodelovanje Podružnične šole Dobrnič z lokalno skupnostjo
  14. Tjaša Oblak: Vloga učitelja v kombiniranem oddelku na podružnični osnovni šoli
  15. Kristina Perić: Delo mentorjev gasilske mladine v prostovoljnih gasilskih društvih
  16. Alenka Smrkolj: Vloga in delo učitelja v oddelku podaljšanega bivanja
  17. Petra Kejžar: Spodbujanje učenčeve aktivnosti pri pouku s pomočjo vprašanj
  18. Jana Plaznik: Uporaba didaktičnih filmov pri izobraževanju zapornikov
  19. Manca Prosen: Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli

BSc theses (46)

  1. Sanja Štefanič: Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
  2. Vojka Robek: Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
  3. Nina Leskovec: Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
  4. Anja Turk: Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
  5. Saša Mivšek: Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
  6. Ksenija Pavlin: Didaktična načela pri pouku geografije
  7. Mojca Sladič: Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
  8. Tjaša Arčan: Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
  9. Lucija Brdnik: Socialna opora kot dejavnik uspešnosti učencev pri pouku
  10. Anja Cirnski: Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
  11. Irena Hmeljak: Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
  12. Teja Krakar: Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
  13. Janja Kravos: Didaktične igre pri pouku španščine
  14. Manca Ratković: Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
  15. Nataša Lovše: Dodiplomsko izobraževanje učiteljev in njihova ocena pridobljenih kompetenc
  16. Jana Gregorič: Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
  17. Damjana Jazbinšek: Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi učenci
  18. Nadja Kremesec: Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
  19. Simona Laknar Strahinić: Informacijska in didaktična vrednost beril za 9. razred osnovne šole
  20. Tamara Muraus Klemenčič: Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
  21. Neja Šimon: Poklicna identiteta šolskega pedagoga
  22. Iris Šober: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v Osnovni šoli Tržič
  23. Mihaela Filak: Kombinirani pouk
  24. Špela Tavčar: Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
  25. Mateja Slamar: Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
  26. Janja Križaj: Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
  27. Jerneja Mihelčič: Projektno učno delo pri pouku francoščine
  28. Tina Zobec: Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
  29. Tamara Jerič: Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
  30. Alenka Borošak: Delo z nadarjenimi učenci
  31. Jelena Brezovec: Asistenti učencev s posebnimi potrebami pri pouku v osnovni šoli na Hrvaškem
  32. Irena Fabčič: Sodelovanje šole in staršev v Centru za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Vipava
  33. Anja Kajtna: Medsebojno sodelovanje učiteljev in njihov profesionalni razvoj
  34. Sanela Imamović: Ugled učiteljskega poklica v družbi
  35. Sandra Jurić: Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
  36. Anja Segulin: Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
  37. Anja Primožič: Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  38. Azra Ademović: Naloge razrednika v osnovni šoli
  39. Monika Fajdiga: Podpora učiteljem pri uvajanju projektnega učnega dela
  40. Nives Horvat: Razumevanje frazeologije v tradicionalni sodobni pravljici ter oblike pomoči učencem v manjših učnih skupinah
  41. Mateja Lubšina: Učiteljeva učna pomoč učenki s splošnimi učnimi težavami
  42. Petra Oblak: Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika
  43. Urška Oblak: Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
  44. Tjaša Petković: Pomoč učencem z učnimi težavami zaradi motnje pozornosti in hiperaktivnosti
  45. Martina Robič Tišler: Uporaba igre pri reševanju konfliktov v skupini
  46. Jana Triglav: Sodelovanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu devetletke

Other documents (8)

  1. Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek: Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
  2. Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc: Uvod
  3. Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc: Osnovna šola
  4. Klara Skubic Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon: How to run an empty school
  5. Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan: Research insights and challenges for facilitating critical thinking
  6. Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan: Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
  7. Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin: Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
  8. Janica Kalin: The role and importance of the classroom community in developing students’ resilience