Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (20)
Eva Lap:
Vloga ravnatelja v procesu profesionalnega razvoja učiteljev
Eva Ločniškar:
Sodelovanje razrednikov in mladinskih delavcev pri delu z oddelkom
Laura Železen:
Slikanica kot učno sredstvo pri obravnavi tematike drugačnosti
Ana Pranjić:
Vloga in sodelovanje učitelja in svetovalnega delavca pri soočanju z motečim vedenjem učencev
Sabina Burkeljca:
Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
Alja Bevk:
Socialne veščine mladostnikov in njihovo razvijanje v dijaškem domu
Petra Markič:
Vloge učitelja mentorja študentu na praksi
Špela Uršič Andres:
Gluhi v visokem šolstvu: ovire in prilagoditve
Vesna Ferenc:
Vloga učitelja v procesu pomoči učencem, ki počasneje usvajajo znanja
Špela Krobat:
Šolski razvojni tim - od vizije do uresničitve
Romana Tesovnik:
Vloga in delo razrednika z vidika učencev in učiteljev - razrednikov
Kristina Ilić:
Vloga učitelja pri delu z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Marjanca Kužnik:
Sodelovanje Podružnične šole Dobrnič z lokalno skupnostjo
Tjaša Oblak:
Vloga učitelja v kombiniranem oddelku na podružnični osnovni šoli
Kristina Perić:
Delo mentorjev gasilske mladine v prostovoljnih gasilskih društvih
Alenka Smrkolj:
Vloga in delo učitelja v oddelku podaljšanega bivanja
Petra Kejžar:
Spodbujanje učenčeve aktivnosti pri pouku s pomočjo vprašanj
Jana Plaznik:
Uporaba didaktičnih filmov pri izobraževanju zapornikov
Manca Prosen:
Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Sergeja Kavaš:
Učne aktivnosti učencev pri pouku v različnih učnih okoljih
BSc theses (46)
Sanja Štefanič:
Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
Vojka Robek:
Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
Nina Leskovec:
Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
Anja Turk:
Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
Saša Mivšek:
Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
Ksenija Pavlin:
Didaktična načela pri pouku geografije
Mojca Sladič:
Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
Tjaša Arčan:
Prilagajanje pouka otrokom s primankljaji na posameznih področjih učenja v rednih osnovnih šolah
Lucija Brdnik:
Socialna opora kot dejavnik uspešnosti učencev pri pouku
Anja Cirnski:
Sporazumevalne dejavnosti slepih in slabovidnih otrok v Zavodu za slepo in slabovidno mladimo
Irena Hmeljak:
Učna metoda diskusije pri poučevanju predmeta sociologija
Teja Krakar:
Inkluzija učencev Romov v Osnovni šoli Bršljin
Janja Kravos:
Didaktične igre pri pouku španščine
Manca Ratković:
Učbeniki in delovni zvezki za slovenski jezik v zadnjem triletju osnovne šole s prilagojenim programom
Nataša Lovše:
Dodiplomsko izobraževanje učiteljev in njihova ocena pridobljenih kompetenc
Jana Gregorič:
Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
Damjana Jazbinšek:
Sodelovanje učiteljev in šolske svetovalne službe pri delu z nadarjenimi učenci
Nadja Kremesec:
Nadarjeni dijaki pri pouku slovenščine v prvem letniku splošne gimnazije
Simona Laknar Strahinić:
Informacijska in didaktična vrednost beril za 9. razred osnovne šole
Tamara Muraus Klemenčič:
Vloga učitelja v oddelku podaljšanega bivanja devetletne osnovne šole
Neja Šimon:
Poklicna identiteta šolskega pedagoga
Iris Šober:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v Osnovni šoli Tržič
Mihaela Filak:
Kombinirani pouk
Špela Tavčar:
Učitelj raziskovalec lastne vzgojno-izobraževalne prakse
Mateja Slamar:
Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Janja Križaj:
Uporaba učne metode razgovora pri pouku zgodovine
Jerneja Mihelčič:
Projektno učno delo pri pouku francoščine
Tina Zobec:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
Tamara Jerič:
Učna metoda pogovora pri pouku sociologije
Alenka Borošak:
Delo z nadarjenimi učenci
Jelena Brezovec:
Asistenti učencev s posebnimi potrebami pri pouku v osnovni šoli na Hrvaškem
Irena Fabčič:
Sodelovanje šole in staršev v Centru za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Vipava
Anja Kajtna:
Medsebojno sodelovanje učiteljev in njihov profesionalni razvoj
Sanela Imamović:
Ugled učiteljskega poklica v družbi
Sandra Jurić:
Didaktične igre pri pouku angleščine na začetku šolanja
Anja Segulin:
Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
Anja Primožič:
Notranja diferenciacija in individualizacija pri pouku francoščine v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Azra Ademović:
Naloge razrednika v osnovni šoli
Monika Fajdiga:
Podpora učiteljem pri uvajanju projektnega učnega dela
Nives Horvat:
Razumevanje frazeologije v tradicionalni sodobni pravljici ter oblike pomoči učencem v manjših učnih skupinah
Mateja Lubšina:
Učiteljeva učna pomoč učenki s splošnimi učnimi težavami
Petra Oblak:
Didaktične igre pri poučevanju francoskega jezika
Urška Oblak:
Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
Tjaša Petković:
Pomoč učencem z učnimi težavami zaradi motnje pozornosti in hiperaktivnosti
Martina Robič Tišler:
Uporaba igre pri reševanju konfliktov v skupini
Jana Triglav:
Sodelovanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu devetletke
Other documents (8)
Milena Valenčič Zuljan, Ljubica Marjanovič Umek, Janez Vogrinc, Janica Kalin, Slavko Gaber, Zdenko Medveš, Janez Krek:
Evalvacijska študija predmetnika osnovne šole
Janez Krek, Roman Globokar, Janica Kalin, Zdenko Kodelja, Igor Pribac, Marjan Šimenc:
Uvod
Janica Kalin, Janez Krek, Zdenko Medveš, Milena Valenčič Zuljan, Janez Vogrinc:
Osnovna šola
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Janica Kalin, Milena Valenčič Zuljan:
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Milena Valenčič Zuljan, Janica Kalin:
Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse
Janica Kalin:
The role and importance of the classroom community in developing students’ resilience