Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jerneja Fridl:
Vsebina in načela oblikovanja šolskih zemljevidov
Magistrska dela (46)
Irma Gabrovšek:
Predstavitev zavarovanih območij v Sloveniji z vidika geografskega izobraževanja
Ludvik Mihelič:
Problematika medpredmetnega povezovanja geografije in zgodovine v gimnazijskih učnih načrtih
Mateja Langus:
Uporaba večpredstavnostne kartografije pri pouku geografije
Miha Hlede:
Medpredmetno povezovanje geografije, slovenščine in izbirnih predmetov v osnovni šoli
Hana Munih:
Evalvacija in predlog prenove učnega načrta za geografijo za gimnazijski izobraževalni program
Uršula Dačić:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
Jošt Ješelnik:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
Sabina Grčman:
Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Angelika Koncut:
Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Teja Volčanjk:
Portfolijo učenca kot pristop k medpredmetnemu povezovanju geografije in angleščine v gimnaziji
Barbara Dermastija:
Slovenska diaspora v Torontu
Maja Žun:
Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
Lea Nemec:
Geografske pojmovne mreže
Timotej Trček:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
Martina Sirk:
Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Miha Drobnič:
Poučevanje krasa na primeru Županove jame
Tina Uršič:
Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
Maja Lupše:
Uporaba literarnih odlomkov z geografsko vsebino pri pouku geografije
Blaž Jerman:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
Ana Košnjek:
Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
Anamarija Treven:
Izobraževalni potencial geodiverzitete na primeru izvirov Ljubljanice pri Vrhniki
Tamara Fatur:
Geografski potencial občine Pivka za postavitev centra šolskih in obšolskih dejavnosti
Maša Slatnar:
Sodobne migracije slovenskih študentov v Združene države Amerike
Maja Sirše:
Kmetije kot ponudnik izobraževalnih vsebin v lokalnem okolju
Brigita Šepec:
Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli
Tadej Madjar:
Slovenska manjšina na Madžarskem in madžarska manjšina v Sloveniji v geografskem izobraževanju
Vesna Skupek:
Spoznavno usmerjen pouk geografije v srednji šoli
Dan Kardum Šibila:
Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
Nina Ozebek:
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Katarina Jurkošek:
Uporaba multimedije za kakovostno geografsko in sociološko izobraževanje
Edita Marolt:
Medpredmetno povezovanje geografije in angleščine na primeru Avstralije in Oceanije
Patricija Pintar:
Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
Luka Ruter:
Strokovne osnove za izvedbo kabinetnih in terenskih vaj pri predmetu Meteorologija in oceanografija v srednješolskem programu Plovbni tehnik
Boštjan Lipar:
Geografska in sociološka analiza življenja Aboriginov v Zahodni Avstraliji: primer skupnosti Tjuntjuntjara
Anja Zof:
Uporaba mobilnih aplikacij pri pouku geografije
Katarina Lednik:
Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Živa Ovsenek:
Formativno preverjanje znanja s poudarkom na povratni informaciji pri pouku geografije
Estera Popovič:
Analiza šolskih poti na izbranih primerih v Sloveniji
Nina Gorjan:
Pouk geografije za učence priseljence v slovenski osnovni šoli
Matic Kokošar:
Evalvacija in predlog prenove kataloga znanja za geografijo za program srednje strokovno izobraževanje
Rok Štrubelj:
Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
Žiga Dobaj:
Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika
Anita Dacinger:
Regionalna geografija in zgodovina izbranega kraja pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli na primeru Makol
Patricija Ostrožnik:
Vzgojni cilji pri pouku geografije in zgodovine v splošni gimnaziji
Aleša Premrl:
Izkustveno učenje pri pouku družboslovja v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Katja Rozman:
Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli
Diplomska dela (121)
Dušan Matičič:
Geografija kot maturitetni predmet
Tinkara Mihačič:
Komparativna analiza vertikale geografskega izobraževanja na primeru slovenskih in italijanskih manjšinskih šol
Tine Marenče:
Šolski film Gorski turizem in varstvo geografskega okolja ter njegova uporaba pri pouku geografije
Katarina Žargi:
Kakovostno preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku geografije
Nina Leskovec:
Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
Helena Kramar:
Vrednotenje uporabe kartografskih pripomočkov na različnih stopnjah srednjih šol
Marjeta Rupnik:
Povezanost pouka geografije z obveznimi izbirnimi predmeti z geografskimi vsebinami na nivoju osnovne šole
Tina Kržišnik:
Geografsko izobraževanje učencev z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti (MPPH) v osnovni šoli
Anja Turk:
Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
Irena Bandelj:
Geografsko izobraževanje in vrednote prostora
Marta Bak:
Geografsko izobraževanje odraslih
Polona Omejc:
Geografska analiza in ocena potencialnih vplivov ustanovitve srednje šole na regionalni razvoj občine Vrhnika z okolico
Urška Petek:
Presoja izbora in količine podatkov pri pouku geografije na različnih stopnjah šolanja
Saša Mivšek:
Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
Mojca Podpadec:
Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
Luka Planinc:
Uporaba interneta pri poučevanju geografije
Tadeja Oblak:
Priprava geografsko-slovenistične ekskurzije v zadnjem triletju osnovne šole
Katja Podjavoršek:
Taksonomija učnih ciljev v osnovnošolskem učnem načrtu za geografijo in nadarjeni otroci
Petra Potočnik:
Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
Jana Lazar:
Terensko delo in priprave na maturo iz geografije
Marija Repe Kocman:
E-izobraževanje kot inovativni pristop v visokošolskem geografskem izobraževanju
Aleša Premrl:
Vzroki in posledice selitev mladih v Avstralijo
Mojca Ilc Klun:
Ameriški Slovenci ali Američani s slovenskimi koreninami v metropolitanskem območju Clevelanda
Kristina Herakovič:
Slovenci v zamejstvu v učnih načrtih in učnih gradivih pri pouku geografije in slovenščine v gimnazijah
Tina Legan:
Obravnava izbranih globalnih tem pri pouku geografije
Mateja Stare:
Avstralija in Oceanija
Daniel Kastelic:
Regionalnogeografski oris Južnega otoka Nove Zelandije
Mateja Legan:
Oceanija pri pouku geografije
Jerneja Pavšič Štrukelj:
Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
Jerca Bogataj:
Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
Tanja Čutura:
Zgodovina didaktike geografije v Sloveniji
Lea Sikošek:
Možnosti terenskega dela pri pouku geografije v osnovni šoli v občini Žirovnica
Julita Hribar:
Geografski in sociolingvistični oris Slovencev v Avstraliji
Rok Omahen:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Gašper Krhin:
Slovenska diaspora v Avstraliji s poudarkom na območju Adelaide
Aleš Bobek:
Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
Katja Kotar:
Medpredmetno povezovanje geografije in nemščine v gimnaziji
Petra Stošić:
Evropska identiteta v šoli
Anja Stopar:
Geografske ekskurzije v obsredozemske pokrajine
Sebina Duraković:
Obravnava izbranih družbenogeografskih vsebin pri pouku družboslovja
Nina Rudnik:
Geografija in zunanje preverjanje znanja v osnovni šoli
Blanka Marinko:
Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
Anita Selčan:
Hidrogeografija Avstralije
Lavinia Hočevar:
Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezika
Tina Šlajpah:
Kompetenčni pristop k poučevanju geografije
Tomaž Pšenica:
Izobraževalno poslanstvo geografije v gimnaziji
Nina Federnsberg:
Učna pot po Ljubečni
Polonca Šeško:
Razvijanje spretnosti in sposobnosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Nina Fišer:
Državljanstvo in pouk geografije
Ksenija Pavlin:
Didaktična načela pri pouku geografije
Milica Pavlović:
Razvijanje veščin pri pouku geografije v srednjih šolah
Tina Brlec:
Urbanizacija v Avstraliji
Magdalena Skuk:
Učinkovita uporaba vizualnih učil pri pouku geografije v osnovni šoli
Jasmina Kregar:
Spletno orodje za podporo učenju srednješolcev o razlikah med občinami v Sloveniji
Mojca Sladič:
Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
Tamara Vidic:
Ozaveščanje osnovnošolcev o ravnanju z odpadki
Špela Vuga:
Pouk geografije in sodelovalno učenje
Anja Praprotnik:
Naravna in kulturna dediščina v geografskem izboraževanju
Sandra Gligorević:
Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
Maja Rabič:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
Teja Rupčič:
Geografsko izobraževanje v Avstraliji
Živa Ovsenek:
Vpliv zaposlitvenih možnosti na emigriranje mladih
Špela Intihar:
Geografske značilnosti Južnih Alp na Novi Zelandiji
Rok Škrlec:
Geografski vidiki zdravstvenega sistema ZDA
Katarina Čirič:
Geografski učinki hidroenergetske izrabe reke Kolorado
Damjan Truden:
Vulkanizem na Severnem otoku Nove Zelandije
Lara Martinčič:
Finančna in gospodarska kriza v ZDA po letu 2007
Miha Dovgan:
Antropogeni vplivi na propadanje Velikega koralnega grebena
Nina Jeromen:
Izbrane grožnje biotski raznovrstnosti avstralske celine
Jan Jurič:
Lokacijski dejavniki razvoja Las Vegasa
Mojca Žumer:
Zaznavanje potresne ogroženosti pri prebivalcih ob Prelomu svetega Andreja
Alen Lindič:
Migracije v Avstraliji
Anita Rus:
Geografija mesta New York
Eva Tehovnik:
Spreminjanje ledenega pokrova Velikih jezer
Gašper Bokal:
Geografski vidiki družbenih gibanj v Združenih državah Amerike po drugi svetovni vojni
Matic Bradač:
Problematika staroselcev v jugovzhodnem delu Združenih držav Amerike
Nina Plevnik:
Vzroki in posledice požarov v Glacier National Parku
Sabina Grčman:
Obravnava naravnih nesreč v gimnazijah
Darja Hočevar:
Geografija Afrike v gimnazijskem izobraževanju
Mojca Podobnik:
Geografska učilnica v naravi
Natalija Lavbič:
Gorniška tura kot primer geografskega izobraževanja
Nataša Krznar:
Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
Rok Vengar:
Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
Eva Anko:
Urbana prenova mest v Združenih državah Amerike
Ana Erjavec:
Obravnava prometnega onesnaževanja pri pouku geografije
Urša Jeran:
Multikulturni in medkulturni vzgojni cilji v geografskem izobraževanju
Kristina Moičević:
Razvijanje medkulturne kompetence pri pouku slovenščine in geografije v gimnaziji
Nika Lesjak:
Geografske predstave o domači pokrajini v osnovnošolskih učilih na primeru Savinjske doline
Mojca Novak:
Obravnava Kitajske v slovenskih učbenikih za geografijo
Darinka Vrbanac:
Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
Vanja Kovačič:
Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
Kika Petrović:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
Andreja Jordan:
Cilji in tehnike skupinskega dela pri pouku geografije
Urša Čopar:
Vključevanje geografskih vsebin v predšolsko vzgojo
Mojca Mali:
Hrana jutrišnjega dne: globalni izzivi in lokalni odgovori z vidika izobraževanja
Boštjan Lipar:
Geografski vidiki kakovosti življenja avstralskih staroselcev
Rene Vudler:
Problematika temnopoltega prebivalstva v ZDA po letu 1950
Špela Gros:
Reka Misisipi in njen vpliv na družbenogeografski razvoj
Domen Mezeg:
Turizem Avstralije
Sanja Štefanič:
Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
Vojka Robek:
Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
Judita Evridika Mrak:
Vpliv geografskih značilnosti na turizem na Havajih
Sara Gotal:
Kubanska diaspora v ZDA
Nina Doblekar:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Mira Pajek:
Potrjevanje učbenikov s področja geografije
Nejc Capuder:
Moravški osameli kras pri pouku geografije
Maruša Končan:
Izdelava izbranih e-gradiv v obliki pojmovnih mrež v okviru medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in umetnostne zgodovine v gimnaziji
Nina Jarc:
Geografski in sociološki vidiki mormonov v ameriški zvezni državi Utah
Nina Ocvirk:
Okoljevarstveni vidiki rabe mejne reke Rio Bravo del Norte/Rio Grande
Andraž Pavlič:
Geografski in sociološki oris izbranih staroselskih skupnosti v Kanadi
Klara Janjac:
Turizem na Aljaski
Žan Drobnič:
Geografski oris izbranih staroselskih skupnosti v Kaliforniji
Špela Krušič:
Doprinos geografskih znanj k projektnim aktivnostim Ekošole
Sara Bezenšek:
Vpliv podnebnih sprememb na Veliki koralni greben
Tara Radikovič:
Vpliv podnebnih sprememb na upad avstralske biotske raznovrstnosti
Erazem Šetina:
Vzroki in posledice kulturnega genocida na primeru avstralskih ukradenih generacij
Anja Ipavec Lakner:
Vzroki in posledice dviga gladine morja v izbranih državah Oceanije
Matej Slana:
Asimilacijska politika in kulturni genocid na primeru staroselskih rezidenčnih šol v Kanadi v 19. in 20. stoletju
Klemen Baronik:
Geografija mesta Vancouver
Kaja Podobnik:
Gorskokolesarski turizem v Britanski Kolumbiji
Eva Kralj:
Vpliv naravnogeografskih značilnosti na poselitev in gospodarski razvoj ob Velikih jezerih
Druga dela (7)
Tatjana Resnik Planinc, Marko Krevs, Lea Rebernik, Linda Helene Sillat, Manisha Khulbe, Karl Donert:
Izzivi vključevanja digitalne humanistike v visokošolsko izobraževanje
Boštjan Rogelj, Tatjana Resnik Planinc, Blaž Repe, Mojca Ilc Klun:
Education for sustainable mobility in Slovenia
Tatjana Resnik Planinc, Sašo Stefanovski:
Choosing to study geography and the career aspirations of future graduates and postgraduates
Mimi Urbanc, Jerneja Fridl, Tatjana Resnik Planinc:
Landscapes as represented in textbooks and in studentsʼ imagination
Matej Ogrin, Mojca Ilc Klun, Tatjana Resnik Planinc:
Alpska šola - vzgoja in izobraževanje o gorah in z gorami
Tatjana Resnik Planinc:
Hidden aspects of pre-service geography teacher education in Slovenia
Tatjana Resnik Planinc, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik, Mojca Ilc Klun:
Geography in secondary education