Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
ID
Pintar, Patricija
(
Avtor
),
ID
Resnik Planinc, Tatjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Štefanc, Damijan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,53 MB)
MD5: E0B95C56490087FC516FBBC67D59CCB2
PDF - Priloga,
prenos
(396,79 KB)
MD5: 01AB69FCDEF6D9D215941223CD298626
PDF - Priloga,
prenos
(841,09 KB)
MD5: F4F462B7180777D0D1270ED834341863
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
V začetku magistrskega dela so opredeljene terminološke opredelitve in razmejitve medpredmetnega povezovanja – integrativni kurikul, različne faze in ravni ter problemi pri načrtovanju in izvajanju medpredmetnega povezovanja. V nadaljevanju so predstavljene možnosti načrtovanja in izvajanja medpredmetnega povezovanja pri geografiji ter domovinski in državljanski kulturi ter etiki. Predstavljen je formalni okvir s predstavitvijo pristojne zakonodaje, kurikularni dokumenti s poudarkom na analizi učnih načrtov obravnavanih predmetov in institucionalna ter individualna raven. Na koncu teoretičnega dela smo predstavili konkretne možnosti medpredmetnega povezovanja med obravnavanima predmetoma. V empiričnem delu smo izvedli kvalitativno metodo raziskovanja z izvedbo polstrukturiranega intervjuja. Z njim smo pri šestih intervjuvancih pridobivali odgovore na osem raziskovalnih vprašanj. V zaključnem delu magistrskega dela smo predstavili izsledke analize, s katero smo ugotovili, da intervjuvani učitelji v šolskem procesu izvajajo medpredmetno povezovanje, a se ob tem srečujejo z nemalo težavami.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
geografija
,
domovinska in državljanska kultura ter etika
,
učni načrt
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-107488
Datum objave v RUL:
19.04.2019
Število ogledov:
1788
Število prenosov:
814
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Possibilities of cross-curriculum integration of geography and citizenship education in elementary school
Izvleček:
This master's thesis first presents terminological definitions and delimitations of cross-curricular integration – intergated curriculum, different stages and levels, and problems in the process of planning and implementing cross-curricular integration. We continue by describing the various options for planning and implementing cross-curricular integration of Geography and Citizenship Education. A formal framework is presented by laying out the relevant legislation. We shed some light on the curricular documents focusing on the curricula analysis of the discussed subjects, followed by showing the institutional and individual levels of the integration. We conclude the theoretical part by presenting concrete possibilities of cross-curricular integration of the abovementioned subjects. In the empirical part, we carried out a qualitative research by conducting a semi-structured interview. By interviewing six teachers we received answers to eight research questions. The final part of our master's thesis presents the results of our analysis where we establish that the interviewees use cross-curricular integration in the school process but are facing a lot of problems.
Ključne besede:
cross-curricular integration
,
Geography
,
Citizenship Education
,
curriculum
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj