Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Jerneja Fridl:
Vsebina in načela oblikovanja šolskih zemljevidov
MSc theses (46)
Irma Gabrovšek:
Predstavitev zavarovanih območij v Sloveniji z vidika geografskega izobraževanja
Ludvik Mihelič:
Problematika medpredmetnega povezovanja geografije in zgodovine v gimnazijskih učnih načrtih
Mateja Langus:
Uporaba večpredstavnostne kartografije pri pouku geografije
Miha Hlede:
Medpredmetno povezovanje geografije, slovenščine in izbirnih predmetov v osnovni šoli
Hana Munih:
Evalvacija in predlog prenove učnega načrta za geografijo za gimnazijski izobraževalni program
Uršula Dačić:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Kranju za osnovno šolo
Jošt Ješelnik:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru velikih geografskih odkritij
Sabina Grčman:
Ustno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Angelika Koncut:
Tematika zamejstva pri geografiji in zgodovini v osnovni šoli
Teja Volčanjk:
Portfolijo učenca kot pristop k medpredmetnemu povezovanju geografije in angleščine v gimnaziji
Barbara Dermastija:
Slovenska diaspora v Torontu
Maja Žun:
Poučevanje okoljevarstvenih vsebin pri pouku geografije po načelih ekopedagogike in induktivnega vzgojnega pristopa
Lea Nemec:
Geografske pojmovne mreže
Timotej Trček:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Žireh
Martina Sirk:
Uporaba zemljevidov pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Miha Drobnič:
Poučevanje krasa na primeru Županove jame
Tina Uršič:
Vključevanje koncepta trajnostnega razvoja v izobraževanje
Maja Lupše:
Uporaba literarnih odlomkov z geografsko vsebino pri pouku geografije
Blaž Jerman:
Geografsko-zgodovinska učna pot v Šmartnem pri Litiji
Ana Košnjek:
Gimnazijska medpredmetna ekskurzija iz zgodovine in geografije v Alpske pokrajine Slovenije
Anamarija Treven:
Izobraževalni potencial geodiverzitete na primeru izvirov Ljubljanice pri Vrhniki
Tamara Fatur:
Geografski potencial občine Pivka za postavitev centra šolskih in obšolskih dejavnosti
Maša Slatnar:
Sodobne migracije slovenskih študentov v Združene države Amerike
Maja Sirše:
Kmetije kot ponudnik izobraževalnih vsebin v lokalnem okolju
Brigita Šepec:
Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli
Tadej Madjar:
Slovenska manjšina na Madžarskem in madžarska manjšina v Sloveniji v geografskem izobraževanju
Vesna Skupek:
Spoznavno usmerjen pouk geografije v srednji šoli
Dan Kardum Šibila:
Vpeljava mnogoterih inteligenc v pouk geografije in španščine preko slikovnih slovarjev, podprtih s tehnologijo digitalne interaktivne table
Nina Ozebek:
Pisno ocenjevanje znanja pri pouku geografije v osnovni šoli
Katarina Jurkošek:
Uporaba multimedije za kakovostno geografsko in sociološko izobraževanje
Edita Marolt:
Medpredmetno povezovanje geografije in angleščine na primeru Avstralije in Oceanije
Patricija Pintar:
Možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in državljanske in domovinske vzgoje ter etike v osnovni šoli
Luka Ruter:
Strokovne osnove za izvedbo kabinetnih in terenskih vaj pri predmetu Meteorologija in oceanografija v srednješolskem programu Plovbni tehnik
Boštjan Lipar:
Geografska in sociološka analiza življenja Aboriginov v Zahodni Avstraliji: primer skupnosti Tjuntjuntjara
Anja Zof:
Uporaba mobilnih aplikacij pri pouku geografije
Katarina Lednik:
Razvijanje bralne pismenosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Živa Ovsenek:
Formativno preverjanje znanja s poudarkom na povratni informaciji pri pouku geografije
Estera Popovič:
Analiza šolskih poti na izbranih primerih v Sloveniji
Nina Gorjan:
Pouk geografije za učence priseljence v slovenski osnovni šoli
Matic Kokošar:
Evalvacija in predlog prenove kataloga znanja za geografijo za program srednje strokovno izobraževanje
Rok Štrubelj:
Vključenost podnebnih sprememb v pouk geografije in zgodovine v gimnaziji
Žiga Dobaj:
Medpredmetno povezovanje geografije in španščine kot drugega tujega jezika
Anita Dacinger:
Regionalna geografija in zgodovina izbranega kraja pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli na primeru Makol
Patricija Ostrožnik:
Vzgojni cilji pri pouku geografije in zgodovine v splošni gimnaziji
Aleša Premrl:
Izkustveno učenje pri pouku družboslovja v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Katja Rozman:
Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli
BSc theses (121)
Dušan Matičič:
Geografija kot maturitetni predmet
Tinkara Mihačič:
Komparativna analiza vertikale geografskega izobraževanja na primeru slovenskih in italijanskih manjšinskih šol
Tine Marenče:
Šolski film Gorski turizem in varstvo geografskega okolja ter njegova uporaba pri pouku geografije
Katarina Žargi:
Kakovostno preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku geografije
Nina Leskovec:
Pouk geografije in otroci s posebnimi potrebami z vidika usposobljenosti učiteljev geografije
Helena Kramar:
Vrednotenje uporabe kartografskih pripomočkov na različnih stopnjah srednjih šol
Marjeta Rupnik:
Povezanost pouka geografije z obveznimi izbirnimi predmeti z geografskimi vsebinami na nivoju osnovne šole
Tina Kržišnik:
Geografsko izobraževanje učencev z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti (MPPH) v osnovni šoli
Anja Turk:
Učne inovacije pri pouku geografije na slovenskih gimnazijah
Irena Bandelj:
Geografsko izobraževanje in vrednote prostora
Marta Bak:
Geografsko izobraževanje odraslih
Polona Omejc:
Geografska analiza in ocena potencialnih vplivov ustanovitve srednje šole na regionalni razvoj občine Vrhnika z okolico
Urška Petek:
Presoja izbora in količine podatkov pri pouku geografije na različnih stopnjah šolanja
Saša Mivšek:
Problemski pouk pri geografiji v prvem letniku gimnazij
Mojca Podpadec:
Poučevanje in vloga učitelja geografije pri delu s slepimi in slabovidnimi učenci
Luka Planinc:
Uporaba interneta pri poučevanju geografije
Tadeja Oblak:
Priprava geografsko-slovenistične ekskurzije v zadnjem triletju osnovne šole
Katja Podjavoršek:
Taksonomija učnih ciljev v osnovnošolskem učnem načrtu za geografijo in nadarjeni otroci
Petra Potočnik:
Izkustveno učenje pri pouku geografije v gimnaziji
Jana Lazar:
Terensko delo in priprave na maturo iz geografije
Marija Repe Kocman:
E-izobraževanje kot inovativni pristop v visokošolskem geografskem izobraževanju
Aleša Premrl:
Vzroki in posledice selitev mladih v Avstralijo
Mojca Ilc Klun:
Ameriški Slovenci ali Američani s slovenskimi koreninami v metropolitanskem območju Clevelanda
Kristina Herakovič:
Slovenci v zamejstvu v učnih načrtih in učnih gradivih pri pouku geografije in slovenščine v gimnazijah
Tina Legan:
Obravnava izbranih globalnih tem pri pouku geografije
Mateja Stare:
Avstralija in Oceanija
Daniel Kastelic:
Regionalnogeografski oris Južnega otoka Nove Zelandije
Mateja Legan:
Oceanija pri pouku geografije
Jerneja Pavšič Štrukelj:
Poučevanje izbranih sodobnih geografskih in socioloških procesov s pomočjo metode portofolio v gimnaziji
Jerca Bogataj:
Geografske in zgodovinske vsebine v izobraževalnih programih Triglavskega narodnega parka
Tanja Čutura:
Zgodovina didaktike geografije v Sloveniji
Lea Sikošek:
Možnosti terenskega dela pri pouku geografije v osnovni šoli v občini Žirovnica
Julita Hribar:
Geografski in sociolingvistični oris Slovencev v Avstraliji
Rok Omahen:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku geografije in zgodovine v osnovni šoli
Gašper Krhin:
Slovenska diaspora v Avstraliji s poudarkom na območju Adelaide
Aleš Bobek:
Geografsko - zgodovinska ekskurzija v Italijo
Katja Kotar:
Medpredmetno povezovanje geografije in nemščine v gimnaziji
Petra Stošić:
Evropska identiteta v šoli
Anja Stopar:
Geografske ekskurzije v obsredozemske pokrajine
Sebina Duraković:
Obravnava izbranih družbenogeografskih vsebin pri pouku družboslovja
Nina Rudnik:
Geografija in zunanje preverjanje znanja v osnovni šoli
Blanka Marinko:
Vključevanje zgodovine v regionalno geografijo sveta
Anita Selčan:
Hidrogeografija Avstralije
Lavinia Hočevar:
Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezika
Tina Šlajpah:
Kompetenčni pristop k poučevanju geografije
Tomaž Pšenica:
Izobraževalno poslanstvo geografije v gimnaziji
Nina Federnsberg:
Učna pot po Ljubečni
Polonca Šeško:
Razvijanje spretnosti in sposobnosti pri pouku geografije v osnovni šoli
Nina Fišer:
Državljanstvo in pouk geografije
Ksenija Pavlin:
Didaktična načela pri pouku geografije
Milica Pavlović:
Razvijanje veščin pri pouku geografije v srednjih šolah
Tina Brlec:
Urbanizacija v Avstraliji
Magdalena Skuk:
Učinkovita uporaba vizualnih učil pri pouku geografije v osnovni šoli
Jasmina Kregar:
Spletno orodje za podporo učenju srednješolcev o razlikah med občinami v Sloveniji
Mojca Sladič:
Didaktična analiza učbenikov za geografijo v srednjih šolah z vidika okoljevarstvenih vsebin
Tamara Vidic:
Ozaveščanje osnovnošolcev o ravnanju z odpadki
Špela Vuga:
Pouk geografije in sodelovalno učenje
Anja Praprotnik:
Naravna in kulturna dediščina v geografskem izboraževanju
Sandra Gligorević:
Izzivi prenove učnih načrtov za geografijo in sociologijo v srednješolskih programih
Maja Rabič:
Medpredmetno povezovanje geografije in zgodovine v gimnaziji na primeru Severne Amerike
Teja Rupčič:
Geografsko izobraževanje v Avstraliji
Živa Ovsenek:
Vpliv zaposlitvenih možnosti na emigriranje mladih
Špela Intihar:
Geografske značilnosti Južnih Alp na Novi Zelandiji
Rok Škrlec:
Geografski vidiki zdravstvenega sistema ZDA
Katarina Čirič:
Geografski učinki hidroenergetske izrabe reke Kolorado
Damjan Truden:
Vulkanizem na Severnem otoku Nove Zelandije
Lara Martinčič:
Finančna in gospodarska kriza v ZDA po letu 2007
Miha Dovgan:
Antropogeni vplivi na propadanje Velikega koralnega grebena
Nina Jeromen:
Izbrane grožnje biotski raznovrstnosti avstralske celine
Jan Jurič:
Lokacijski dejavniki razvoja Las Vegasa
Mojca Žumer:
Zaznavanje potresne ogroženosti pri prebivalcih ob Prelomu svetega Andreja
Alen Lindič:
Migracije v Avstraliji
Anita Rus:
Geografija mesta New York
Eva Tehovnik:
Spreminjanje ledenega pokrova Velikih jezer
Gašper Bokal:
Geografski vidiki družbenih gibanj v Združenih državah Amerike po drugi svetovni vojni
Matic Bradač:
Problematika staroselcev v jugovzhodnem delu Združenih držav Amerike
Nina Plevnik:
Vzroki in posledice požarov v Glacier National Parku
Sabina Grčman:
Obravnava naravnih nesreč v gimnazijah
Darja Hočevar:
Geografija Afrike v gimnazijskem izobraževanju
Mojca Podobnik:
Geografska učilnica v naravi
Natalija Lavbič:
Gorniška tura kot primer geografskega izobraževanja
Nataša Krznar:
Izzivi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev geografije
Rok Vengar:
Šola v naravi v Javorniškem Rovtu iz zgodovine in geografije
Eva Anko:
Urbana prenova mest v Združenih državah Amerike
Ana Erjavec:
Obravnava prometnega onesnaževanja pri pouku geografije
Urša Jeran:
Multikulturni in medkulturni vzgojni cilji v geografskem izobraževanju
Kristina Moičević:
Razvijanje medkulturne kompetence pri pouku slovenščine in geografije v gimnaziji
Nika Lesjak:
Geografske predstave o domači pokrajini v osnovnošolskih učilih na primeru Savinjske doline
Mojca Novak:
Obravnava Kitajske v slovenskih učbenikih za geografijo
Darinka Vrbanac:
Življenje ob Kolpi - geografska in zgodovinska učilnica v naravi
Vanja Kovačič:
Uvajanje in uporaba interaktivnih učnih gradiv pri pouku geografije v osnovni šoli
Kika Petrović:
Geografsko-zgodovinska učna pot po Ljubljani
Andreja Jordan:
Cilji in tehnike skupinskega dela pri pouku geografije
Urša Čopar:
Vključevanje geografskih vsebin v predšolsko vzgojo
Mojca Mali:
Hrana jutrišnjega dne: globalni izzivi in lokalni odgovori z vidika izobraževanja
Boštjan Lipar:
Geografski vidiki kakovosti življenja avstralskih staroselcev
Rene Vudler:
Problematika temnopoltega prebivalstva v ZDA po letu 1950
Špela Gros:
Reka Misisipi in njen vpliv na družbenogeografski razvoj
Domen Mezeg:
Turizem Avstralije
Sanja Štefanič:
Uporaba interaktivne table pri pouku geografije
Vojka Robek:
Medpredmetno povezovanje na primeru ekskurzije
Judita Evridika Mrak:
Vpliv geografskih značilnosti na turizem na Havajih
Sara Gotal:
Kubanska diaspora v ZDA
Nina Doblekar:
Vzgoja za (evropsko) demokracijo
Mira Pajek:
Potrjevanje učbenikov s področja geografije
Nejc Capuder:
Moravški osameli kras pri pouku geografije
Maruša Končan:
Izdelava izbranih e-gradiv v obliki pojmovnih mrež v okviru medpredmetnega povezovanja pri pouku geografije in umetnostne zgodovine v gimnaziji
Nina Jarc:
Geografski in sociološki vidiki mormonov v ameriški zvezni državi Utah
Nina Ocvirk:
Okoljevarstveni vidiki rabe mejne reke Rio Bravo del Norte/Rio Grande
Andraž Pavlič:
Geografski in sociološki oris izbranih staroselskih skupnosti v Kanadi
Klara Janjac:
Turizem na Aljaski
Žan Drobnič:
Geografski oris izbranih staroselskih skupnosti v Kaliforniji
Špela Krušič:
Doprinos geografskih znanj k projektnim aktivnostim Ekošole
Sara Bezenšek:
Vpliv podnebnih sprememb na Veliki koralni greben
Tara Radikovič:
Vpliv podnebnih sprememb na upad avstralske biotske raznovrstnosti
Erazem Šetina:
Vzroki in posledice kulturnega genocida na primeru avstralskih ukradenih generacij
Anja Ipavec Lakner:
Vzroki in posledice dviga gladine morja v izbranih državah Oceanije
Matej Slana:
Asimilacijska politika in kulturni genocid na primeru staroselskih rezidenčnih šol v Kanadi v 19. in 20. stoletju
Klemen Baronik:
Geografija mesta Vancouver
Kaja Podobnik:
Gorskokolesarski turizem v Britanski Kolumbiji
Eva Kralj:
Vpliv naravnogeografskih značilnosti na poselitev in gospodarski razvoj ob Velikih jezerih
Other documents (7)
Tatjana Resnik Planinc, Marko Krevs, Lea Rebernik, Linda Helene Sillat, Manisha Khulbe, Karl Donert:
Izzivi vključevanja digitalne humanistike v visokošolsko izobraževanje
Boštjan Rogelj, Tatjana Resnik Planinc, Blaž Repe, Mojca Ilc Klun:
Education for sustainable mobility in Slovenia
Tatjana Resnik Planinc, Sašo Stefanovski:
Choosing to study geography and the career aspirations of future graduates and postgraduates
Mimi Urbanc, Jerneja Fridl, Tatjana Resnik Planinc:
Landscapes as represented in textbooks and in studentsʼ imagination
Matej Ogrin, Mojca Ilc Klun, Tatjana Resnik Planinc:
Alpska šola - vzgoja in izobraževanje o gorah in z gorami
Tatjana Resnik Planinc:
Hidden aspects of pre-service geography teacher education in Slovenia
Tatjana Resnik Planinc, Eva Konečnik Kotnik, Karmen Kolnik, Mojca Ilc Klun:
Geography in secondary education