Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Florina Erbeli: Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav

Magistrska dela (11)

  1. Mangala Serčič: Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
  2. Aneja Peršič: Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
  3. Kristina Cigale: Logografska metoda opismenjevanja in predopismenjevalne zmožnosti pri otrocih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
  4. Polona Pirš: Razvijanje socialnih veščin učenke 3. razreda z Aspergerjevim sindromom znotraj razreda
  5. Lucija Polenik: Igra in razvijanje socialnih veščin pri otrocih z Aspergerjevim sindromom
  6. Ajda Krstulović: Oblika zaposlitve in njen vpliv na kvaliteto življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  7. Jasna Munda: Funkcionalna pismenost učencev s posebnimi potrebami v enakovrednem izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
  8. Jasmina Zupanič: Stališča osnovnošolskih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami
  9. Urška Romih: Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
  10. Aleksandra Škoflek: Spodbujanje začetne pismenosti otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju z logografsko metodo branja
  11. Darja Pekolj: Lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči za učence s specifičnimi učnimi težavami

Diplomska dela (40)

  1. Kristina Čižman: Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  2. Katarina Škrbec: Pomoč z umetnostjo za osebo z motnjami v duševnem razvoju
  3. Maja Škrubej Novak: Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
  4. Barbara Hojs: Primerjava bralnega razumevanja med učenci s posebnimi potrebami dveh osnovnošolskih programov
  5. Katarina Bošnjak: Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile
  6. Elizabeta Godeša: Podporna skupina za starše otrok z motnjami v duševnem razvoju v Centru Janeza Levca OVI Jarše
  7. Erika Brudar: Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
  8. Klara Lozar: Vpliv vključevanja v delovne aktivnosti na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
  9. Sanja Koroman: Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
  10. Emina Begić: Podpora za izboljšanje bralne zmožnosti učenke, opismenjene v tujem jeziku
  11. Maja Štampar: Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
  12. Nuša Otorepec: Poučevanje naglušnih otrok v prvi triadi in v četrtem ter petem razredu osnovne šole
  13. Ajda Petrič: Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
  14. Zala Gerdej: Logografsko branje in opismenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
  15. Špela Poljanec: Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
  16. Maja Obolnar Hrnjičić, Neža Pirih: Učinkovite strategije preprečevanja in premagovanja pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  17. Sandra Kolarič: Intimnost, partnerstvo in starševstvo oseb z motnjami v duševnem razvoju
  18. Anamarie Svetec: Komunikacija otrok z Downovim sindromom
  19. Petra Tot: Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
  20. Jasna Zebec: Zaposlovanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
  21. Neja Zupanc: Razvijanje veščin v obdobju porajajoče se pismenosti kot preventiva za nastanek učnih težav
  22. Tina Rajh: Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  23. Peter Rot: Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  24. Tara Koren: Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
  25. Maja Padar: Predbralne zmožnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  26. Barbara Može: Dojenje otrok z downovim sindromom
  27. Nina Rozina: Vključevanje otok s posebnimi potrebami v interesne dejavnosti
  28. Maša Dvornik: Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
  29. Tjaša Skupek: Osebnostna, situacijska, prostorska in časovna orientacija pri osebah po pridobljeni možganski poškodbi
  30. Anica Podobnik: Analiza inkluzivne neravnanosti učnih načrtov, učbenikov in delovnih zvezkov vprvem triletju osnovne šole
  31. Urška Ličef: Sodelovanje staršev in šolskih delavcev v primeru otroka z motnjami senzornega procesiranja
  32. Sanja Marn: Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole
  33. Katja Tement: Učiteljevo pojmovanje pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  34. Katja Kumer: Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
  35. Jasmina Šket: Opismenjevanje v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  36. Mirjam Pleterski: Prikaz obravnave otroka z avtizmom po metodi ABA
  37. Rebeka Vučko: Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
  38. Tjaša Finc: Primerjalna analiza stopnje prilagojenega vedenja glede na mesto bivanja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
  39. Ana Božič: Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
  40. Silvia Kanič: Program spodbujanja bralne fluentnosti pri osnovnošolskih otrocih

Druga dela (6)

  1. Nika Jenko, Mojca Lipec-Stopar: Adapting creative and relaxation activities to students with cancer
  2. Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek: Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  3. Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar: Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
  4. Mojca Lipec-Stopar: Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
  5. Mojca Lipec-Stopar, Nika Jenko: Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
  6. Mojca Lipec-Stopar: Praktično pedagoško usposabljanje