Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Florina Erbeli:
Latentna struktura branja v angleškem jeziku pri učencih s težavami bralnega razumevanja in učencih brez teh težav
Magistrska dela (14)
Jasmina Zupanič:
Stališča osnovnošolskih učiteljev do vključevanja otrok s posebnimi potrebami
Darja Pekolj:
Lutke pri izvajanju dodatne strokovne pomoči za učence s specifičnimi učnimi težavami
Aleksandra Škoflek:
Spodbujanje začetne pismenosti otrok z zmerno motnjo v duševnem razvoju z logografsko metodo branja
Urška Romih:
Bralna motivacija mlajših osnovnošolcev z bralno-napisovalnimi težavami
Jasna Munda:
Funkcionalna pismenost učencev s posebnimi potrebami v enakovrednem izobraževalnem programu s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Kristina Cigale:
Logografska metoda opismenjevanja in predopismenjevalne zmožnosti pri otrocih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Polona Pirš:
Razvijanje socialnih veščin učenke 3. razreda z Aspergerjevim sindromom znotraj razreda
Lucija Polenik:
Igra in razvijanje socialnih veščin pri otrocih z Aspergerjevim sindromom
Ajda Krstulović:
Oblika zaposlitve in njen vpliv na kvaliteto življenja oseb z motnjami v duševnem razvoju
Aneja Peršič:
Vpliv izvajanja socialnih aktivnosti v razredu na psihosocialni položaj učencev s specifičnimi učnimi težavami
Mangala Serčič:
Komunikacijske značilnosti otroka z delecijo 19. kromosoma (19p13.13)
Mija Primec:
Dejavniki vključevanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju v delo in zaposlitev
Jan Čibej:
Dejavniki učinkovitega pouka v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Karin Japelj:
Vpliv učinkovitosti branja na uspešnost na nacionalnem preverjanju znanja iz slovenščine v 6. razredu
Diplomska dela (40)
Silvia Kanič:
Program spodbujanja bralne fluentnosti pri osnovnošolskih otrocih
Ana Božič:
Opismenjevanje po fonomimični metodi: nabor, analiza in dopolnila gradiv
Tjaša Finc:
Primerjalna analiza stopnje prilagojenega vedenja glede na mesto bivanja odraslih oseb z zmernimi motnjami v duševnem razvoju
Rebeka Vučko:
Razsežnosti timskega dela specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Mirjam Pleterski:
Prikaz obravnave otroka z avtizmom po metodi ABA
Jasmina Šket:
Opismenjevanje v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Katja Kumer:
Program dela za spodbujanje bralne pismenosti četrtošolcev v redni osnovni šoli
Katja Tement:
Učiteljevo pojmovanje pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sanja Marn:
Upoštevanje prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v 1. triletju osnovne šole
Urška Ličef:
Sodelovanje staršev in šolskih delavcev v primeru otroka z motnjami senzornega procesiranja
Anica Podobnik:
Analiza inkluzivne neravnanosti učnih načrtov, učbenikov in delovnih zvezkov vprvem triletju osnovne šole
Tjaša Skupek:
Osebnostna, situacijska, prostorska in časovna orientacija pri osebah po pridobljeni možganski poškodbi
Maša Dvornik:
Vloga razrednega učitelja pri poučevanju učenca s slepoto
Nina Rozina:
Vključevanje otok s posebnimi potrebami v interesne dejavnosti
Barbara Može:
Dojenje otrok z downovim sindromom
Maja Padar:
Predbralne zmožnosti v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Maja Štampar:
Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela z njimi
Erika Brudar:
Obravnava otrok z disleksijo z vključevanjem elementov pedagogike Marie Montessori
Emina Begić:
Podpora za izboljšanje bralne zmožnosti učenke, opismenjene v tujem jeziku
Sanja Koroman:
Razvoj govora in jezika pri otroku z motnjo avtističnega spektra ter vpliv na učenje in komunikacijo
Klara Lozar:
Vpliv vključevanja v delovne aktivnosti na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Katarina Bošnjak:
Vstop mladostnika z lažjo motnjo v duševnem razvoju na trg delovne sile
Elizabeta Godeša:
Podporna skupina za starše otrok z motnjami v duševnem razvoju v Centru Janeza Levca OVI Jarše
Kristina Čižman:
Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
Katarina Škrbec:
Pomoč z umetnostjo za osebo z motnjami v duševnem razvoju
Maja Škrubej Novak:
Zgodnja obravnava otrok z motnjami avtističnega spektra
Barbara Hojs:
Primerjava bralnega razumevanja med učenci s posebnimi potrebami dveh osnovnošolskih programov
Maja Obolnar Hrnjičić, Neža Pirih:
Učinkovite strategije preprečevanja in premagovanja pojava naučene nemoči pri otrocih s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Tara Koren:
Priprava osebe s slepoto na pridobitev psa vodiča
Tina Rajh:
Prilagajanje prostorov za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Peter Rot:
Načrtovanje projektnih delavnic za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Neja Zupanc:
Razvijanje veščin v obdobju porajajoče se pismenosti kot preventiva za nastanek učnih težav
Jasna Zebec:
Zaposlovanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
Petra Tot:
Proces zaposlitvene rehabilitacije slepih in slabovidnih oseb v Sloveniji
Anamarie Svetec:
Komunikacija otrok z Downovim sindromom
Sandra Kolarič:
Intimnost, partnerstvo in starševstvo oseb z motnjami v duševnem razvoju
Špela Poljanec:
Delo v kombiniranih oddelkih v osnovni šoli s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Zala Gerdej:
Logografsko branje in opismenjevanje oseb z motnjami v duševnem razvoju
Ajda Petrič:
Tipne ilustracije za slepe in slabovidne
Nuša Otorepec:
Poučevanje naglušnih otrok v prvi triadi in v četrtem ter petem razredu osnovne šole
Druga dela (5)
Mojca Lipec-Stopar:
Praktično pedagoško usposabljanje
Mojca Lipec-Stopar:
Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
Ingrid Žolgar, Majda Končar, Mojca Lipec-Stopar, Roman Rener, Mirjana Hafnar, Luj Šprohar:
Analiza in predlog nadgradnje socialega vključevanja slepih in slabovidnih oseb v sistem vzgoje in izobraževanja
Stanislav Košir, Valerija Bužan, Mirjana Hafnar, Mojca Lipec-Stopar, Marta Macedoni-Lukšič, Lidija Magajna, Matej Rovšek:
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Nika Jenko, Mojca Lipec-Stopar:
Adapting creative and relaxation activities to students with cancer