izpis_h1_title_alt

Good and poor readers - what can we learn from the structural analysis of their reading comprehension
ID Lipec-Stopar, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.internationaljournalofspecialeducation.com/issues.cfm Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2003
Št. strani:Str. 37-51
Številčenje:Letn. 18, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-51140 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:372.4
ISSN pri članku:0827-3383
COBISS.SI-ID:6637385 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1032
Število prenosov:101
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:International Journal of Special Education
Založnik:B.C.
ISSN:0827-3383
COBISS.SI-ID:7972868 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj