Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Mihaela Kolačević:
Using screencasting videography to analyse consumer online fashion clothing purchase intention ; a comparison between men and women
Jure Hodnik:
The impact of vehicle electrification on consumer brand perceptions of BMW i
Tina Meža:
The influence of active brand hate on the desire for revenge
Lejla Harbaš:
Vpliv impulzivnega nakupovanja na po-nakupno obžalovanje in po-nakupno vedenje kupcev
Taja Grubar:
Učinek zelenega pranja in zelene skepse na nakupno namero
Diplomska dela (4)
Živa Kolbl:
Psihološki dejavniki globalne ekonomske krize 2008-2009
Erika Mavri:
Stališča porabnikov do nakupa novega avtomobila preko spleta
Nika Đođ:
Pomladitev blagovne znamke s targetiranjem nove ciljne skupine
Aleksander Perko:
Vpliv spletnega piratstva na študente tekom študija
Druga dela (3)
Živa Kolbl, Selma Saračević:
Identifikacija porabnikov z blagovno znamko
Adamantios Diamantopoulos, Ilona Szőcs, Arnd Florack, Živa Kolbl, Martin Egger:
The bond between country and brand stereotypes
Živa Kolbl, Adamantios Diamantopoulos, Maja Arslanagić-Kalajdžić, Vesna Žabkar:
Do brand warmth and brand competence add value to consumers?