izpis_h1_title_alt

The impact of vehicle electrification on consumer brand perceptions of BMW i : master thesis
ID Hodnik, Jure (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hodnik5004-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:car industry, cars, electric vehicles, marketing, brands, consumer, consumer behaviour
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Hodnik]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 65, [33] str.
PID:20.500.12556/RUL-147791 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:155336451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.07.2023
Število ogledov:528
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv elektrifikacije vozil na porabnikove zaznave blagovne znamke BMW i
Ključne besede:avtomobilska industrija, avtomobili, električna vozila, trženje, blagovne znamke, potrošnik, vedenje potrošnikov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj