izpis_h1_title_alt

The influence of active brand hate on the desire for revenge : the role of the dark triad and moral disengagement : master's thesis
ID Meža, Tina (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/meza5091-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, consumer behaviour, consumer psychology, psychology, ethics, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Meža]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 55, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-153757 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:163845891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:481
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv aktivnega sovraštva do blagovne znamke na željo po maščevanju : vloga temne triade in manjše moralne vključenosti
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, psihologija, etika, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj