izpis_h1_title_alt

Stališča porabnikov do nakupa novega avtomobila preko spleta : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Mavri, Erika (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/mavri1931.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Mavri]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 26, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-132598 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:78240003 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:1945
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer perceptions towards buying a new car online
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj