Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (30)
Teodora Švet:
Plasti realnosti / plasti realnosti
Monika Slemc:
Preoblikovanje vidnega sveta narave / JOMO. FOMO. YOLO.
Helena Tahir:
Poetika otroštva / Poetika otroštva
Patrik Dvorščak:
Nezavedno in primitivno človeško delovanje / Ko-lapsus
Ana Jagodic:
Ikona v internacionalni belini / Ikona / Internacionala bela
Zala Pori:
Umetnost kot intuitivna praksa / Transparenca in abstraktno polje
Špela Petohleb:
Družbene implikacije novomedijske umetnosti/Novomedijski objekt
Maruša Meglič:
Animistično mišljenje kot oblika estetskega izkustva umetniškega objekta/Narativni objekt
Iza Pavlina:
Pornografska umetnost / Pravilo 34
Živa Drvarič:
Razširitev kroga / (Ne)sreča
Jasmina Grudnik:
Ujetje časa/Maketa mojega življenja
Eva Jera Hanžek:
Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
Anamari Hrup:
Zavetišče za zavržene rastline / Festival Zavetišča za zavržene rastline
Teja Vučko:
Odlivanje prezence v večno in (ponotranjeni) prostori krajine / Onkraj
Nika Ham:
Ples z Benthamom / Skvot
Lea Culetto:
"Preveč, premalo, nikdar ravno prav" in druge pripovedi o ženskem telesu / "Preveč, premalo, nikdar ravno prav" in druge pripovedi o ženskem telesu
Urša Prek:
MED(Gibanje v mnogoterosti časa in prostora) / MED(Gibanje v mnogoterosti časa in prostora)
Tatiana Kocmur:
Telesna instalacija - med performansom in objektom
Danilo Milovanović:
Artivizem - angažirana urbana umetnost v javnem prostoru / Top parking
Janja Kosi:
Vsakdanjost heterotopičnega prostora / X°Y’Z’’ N - A°B’C’’ E
Veronika Hozjan:
Nevrološke osnove zaznavanja in umetniškega ustvarjanja / Glej me!
Jasmina Halkić:
Avtorski strip: Od ideje do realizacije / Boemski mladostniki
Fedja Šičarov:
Slikarstvo in družbena stanovanja / Slikarstvo in družbena stanovanja
Valentina Agostini Pregelj:
Spletke sodobne umetnosti / Le še ena pravljica
Bojan Mijatović:
Koncept živali v umetnosti / Živali in prijatelji
Natalija Kosmač:
O zgodovinskem razvoju sejma umetnosti / Bienalizirano ali banalizirano?
Ajda Kadunc:
Občasne sledi nesmisla / Neukročena telesa
Maša Knapič:
Rob, ki se je uprl centru / Odprti atelje
Neža Perovšek:
Shrani kot / A vedno imam isti izgovor
Ema Klinar:
Telo v preobrazbi: analiza umetniške prakse Cindy Sherman in Claude Cahun / Telo v preobrazbi
Diplomska dela (20)
Katarina Babič Derenda:
Raziskovanje preseka nevrodivergence, fluidne identitete in podvodnega realma
Manuel Fabris:
Izreži in prilepi kot umetniška praksa
Tina Sapundžić:
Raziskovanje emocionalnih izrazov skozi portrete
Mateja Tonejec:
Vrtenje, cikli, ponavljanje
Rea Vogrinčič:
Poetika odprtega dela
Nika Dolgan:
Odnosi med nasprotji v moji praksi
Ita Gaber:
Razmerje med fotografijo in slikarstvom
Jana Nunčič:
Doživeti trenutek
Nina Oblak:
Erotizacija domačega
Tisa Neža Herlec:
Produkcija skupnega, izkušnja drugosti
Klara Šlenc:
Medijski simboli kot kazalci sodobne realnosti
Urša Halilovič:
RAZŠIRJENI PROSTORI VIDNEGA V SCENOGRAFSKIH ELEMENTIH PSYTRANCE SCENE
Jasmina Halkić:
VLOGA IN STATUS STRIPA V PRIMERJAVI Z SLIKARSTVOM
Fedja Šičarov:
Aerosol in slikovno polje - ulična umetnost in sodobno slikarstvo
Tina Kobal:
Umetnost in čusta
Lenča Malec:
Kurba v postelji, dama na parketu
Ajda Podgorelec:
(AVTO)PORTRETI
Sara Skenderija:
MIMETIČNA PERPLEKSIJA
Lara Ocvirk:
Avtoportret in pomnožitev
Tamara Erman:
Mesto v umetnosti