Podrobno

Lokalno in historično v tapiseriji in sodobni sliki
ID Božič, Ana (Avtor), ID Kariž, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Berlot Pompe, Uršula (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,53 MB)
MD5: DA488D88B4BEF9133EC3FE52960268BE

Izvleček
Diplomsko delo raziskuje vez med filozofijo estetike in sodobno slikarsko prakso skozi analizo logik pojavnosti, potencialov nedoločenosti ter vloge vzorcev in dekoracije. Izhajajoč iz lastnih slikarskih del, sestavljenih iz ročno narejenih eksplicitno dekorativnih okvirjev in platen, vsebujočih motive nedoločljivih artefaktov, fragmentirane krajine ter krožnih in pletenih geometrijskih vzorcev, naloga preizprašuje stvaritev pomena ne z naracijo, temveč s formalno kompilacijo kroženja in konfliktov v reprezentaciji. Preko obravnave prakse srednjeveškega klerika Hrabana Mavra in njegovega ruminatio pristopa k umetnostni produkciji je vzpostavljeno konceptualno izhodišče za razumevanje kompilatornih tehnik kot nosilk vizualizacij mišljenja novega, ki je potem vrednoteno preko sosledja filozofij Gillesa Deleuza, Alaina Badiouja in Jacquesa Rancièra.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, čutni režim, imanenca, kroženje, kontingenca, tkanje, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173183 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2025
Število ogledov:147
Število prenosov:24
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Local and the Historical in tapestry and contemporary painting
Izvleček:
The thesis investigates the intersection between the philosophy of aesthetics and contemporary painting practice through the analysis of the logics of presentation, the potentials of obscurity, and the role of patterns and decoration. Drawing on my own practice, consisting of handmade, explicitly decorative frames and canvases containing motifs of ambiguous artifacts, fragmented landscapes, and circular and interlaced geometric patterns, the thesis explores the formation of meaning not through narrative, but through formal circular compositions and conflicts in representation. Through the discussion of the medieval cleric Hrabanus Maurus and his ruminatio approach to artistic production, a conceptual starting point is established for understanding the compilatory techniques as visualizations of thought, which is then evaluated through the philosophies of Gilles Deleuze, Alain Badiou, and Jacques Rancière.

Ključne besede:painting, sensory regime, imanence, circulation, contingence, weaving, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj