izpis_h1_title_alt

(AVTO)PORTRETI
ID Podgorelec, Ajda (Avtor), ID Kariž, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,77 MB)
MD5: 3AD6B62B67B885E9F663C0E162B987D0

Izvleček
Obraz je sredstvo komunikacije, izražanja in upodabljanja. Od nekdaj ga uporabljamo za lastno reprezentacijo, saj verjamemo, da osebo najboljše opiše. Vendar to ni res. Reprezentacija ni vseobsegajoča in ima slepe točke, zato ne more predstavljati in upodobiti celotne osebe. Danes so se spremenili načini reprezentacije in razlogi za upodabljanje. (Avto)portretne upodobitve, ki so jih nekoč uporabljali za konzervacijo osebe v fizičnem objektu, so danes nadomestili selfiji, ki jih primarno uporabljamo kot dokaz življenja in sredstvo komunikacije. Vloga obrazne upodobitve je bila nekoč vezana na obraz, danes pa se je upodobitev osvobodila odvisnosti od obraza, kar pa ne pomeni, da je svobodna. Ujeta je v nenehni cikel lastnega izumljanja, ki sledi mikro-trendom obrazne reprezentacije, samo, da ostane relevantna in vredna pogleda drugega.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slikarstvo, avtoportret, identiteta, deformacija obraza, ikona, obraz, diplomska naloga.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2022
Število ogledov:772
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:(SELF)PORTRAITS
Izvleček:
The face is a means of communication, expression and depiction. It has always been used for our own representation, as we believe that it can describe a person best. However, this is not true. Representation is not all-encompassing and it has blind spots, so it cannot represent and depict a person wholly. Today, methods of representation and reasons for (self)depiction have changed. (Self)portraits, once used to conserve a person in a physical object, are now replaced with selfies, primarily used as evidence of life and a means of communication. The role of facial depiction was once dependent upon the face, while facial depiction today is free from this dependency, which does not, however, mean it is free from all (such dependencies). It is caught in a continuous cycle of self-inventing, following micro-trends of facial representation, just so it stays relevant and worthy of the gaze of the Other.

Ključne besede:Painting, self-portrait, identity, face deformation, icon, face, BA thesis.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj