Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Vesna Mihelič Oražem: Znanje in stališča anketirancev o velikih zvereh v formalnih in neformalnih učnih okoljih

Magistrska dela (37)

  1. Nastja Fras: VPLIV NEPOSREDNE IZKUŠNJE NA IZRAŽANJE STALIŠČ IN STRAHU DIJAKOV DO ŽIVALI
  2. Eva Mahkovic: Stališča osnovnošolcev do praktičnih dejavnosti in njihove izkušnje s praktičnimi dejavnostmi v času pouka na daljavo
  3. Mojca Vidmar: Evalvacija poučevanja biologije v gimnazijah na podlagi intervjujev z učitelji
  4. Darja Čadež: Uskladitev vsebin naravoslovne učne poti o evrazijskem risu z učnimi načrti za naravoslovje in biologijo v osnovni šoli
  5. Samo Umek: Kognitivni in afektivni doprinos sekcije živalskih organov pri pouku biologije v gimnazijah
  6. Monika Širca: Stališča učencev do terenskega dela pri pouku naravoslovja
  7. Maja Vrhovnik: Stališča in znanje dijakov o kačjih pastirjih
  8. Breda Škedelj: Odnos dijakov do invazivnih tujerodnih vrst
  9. Tadeja Smolej: Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do rjavega medveda
  10. Maja Smodiš: Preverjanje predstav učencev o morskih organizmih na podlagi anketnega vprašalnika in meritev reakcijskega časa
  11. Gregor Križ: Odnos dijakov do seciranja v šoli
  12. Maja Krajnc: Vpliv nočnega dela na prehranske vzorce delavcev nujnih služb
  13. Katja Stanovšek: Stališča in znanje širše javnosti o aktualnih okoljskih problematikah
  14. Nika Pirnat: STALIŠČA ŠTUDENTOV BIOLOGIJE DO PRAKTIČNIH VAJ IN NJIHOVE IZKUŠNJE S PRAKTIČNIMI VAJAMI V ČASU ŠTUDIJA NA DALJAVO
  15. Liza Krenker: Kritično vrednotenje poučevanja biologije v splošni gimnaziji na podlagi analize pisnihgradiv dijakov
  16. Ana Lasič: Znanje in stališča dijakov o evrazijskem risu
  17. Miša Rus: Uspešnost dijakov pri reševanju izbranih vprašanj iz mature glede na jutranji ali večerni tip posameznika
  18. Sara Gačnik: Možnosti uporabe akvarija pri poučevanju bioloških vsebin
  19. Eva Šajn: Vpliv zaporedja učnih metod na znanje dijakov o razmnoževanju in razširjanju rastlin
  20. Jure Mravlje: Znanje in stališča študentov o gensko spremenjenih organizmih
  21. Ana Pšeničnik: Znanje in stališča osnovnošolcev o evrazijskem risu
  22. Anita Rozman: Jahalne šole in konjeniški centri kot neformalna učna okolja za poučevanje bioloških vsebin
  23. Petra Zadravec: Vpliv neposredne izkušnje na izražanje stališč in strahu osnovnošolcev do živali
  24. Jerneja Rovtar: Vpliv uporabe metode konstruktivne polemike na stališča in znanje dijakov o volkovih
  25. Eva Milavc: Izdelava izobraževalne družabne igre za utrjevanje znanja iz biologije v srednjih šolah
  26. Barbara Hrastar: Stališča in znanje srednješolcev o cepivih in cepljenju
  27. Julija Ržišnik: H5P kot orodje za pripravo interaktivnega učnega gradiva za pouk biologije v osnovni šoli
  28. Katarina Pegan: Predstave dijakov o dedovanju
  29. Urška Mulej: Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
  30. Nika Skitek: Stališča dijakov do ohranjanja in izkoriščanja narave
  31. Karmen Treven: Napačne predstave gimnazijcev o genetiki
  32. Sara Eržen: Možnosti vključevanja vsebin dobrobiti živali v pouk biologije v osnovnih šolah in gimnazijah
  33. Katarina Meža: Stališča učencev in dijakov do ekosistemskih storitev gozdov
  34. Pia Golob: Stališča in znanje obiskovalcev živalskega vrta o velikih zvereh
  35. Natalija Pavlinjek: Uporaba orodij umetne inteligence za pouk biologije med osnovnošolci in srednješolci
  36. Lucija Čufar: Odnos osnovnošolcev do biološkega izobraževanja
  37. Luka Cvikl: Znanje in stališča dijakov o členonožcih