Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Vesna Mihelič Oražem:
Znanje in stališča anketirancev o velikih zvereh v formalnih in neformalnih učnih okoljih
Magistrska dela (37)
Nastja Fras:
VPLIV NEPOSREDNE IZKUŠNJE NA IZRAŽANJE STALIŠČ IN STRAHU DIJAKOV DO ŽIVALI
Eva Mahkovic:
Stališča osnovnošolcev do praktičnih dejavnosti in njihove izkušnje s praktičnimi dejavnostmi v času pouka na daljavo
Mojca Vidmar:
Evalvacija poučevanja biologije v gimnazijah na podlagi intervjujev z učitelji
Darja Čadež:
Uskladitev vsebin naravoslovne učne poti o evrazijskem risu z učnimi načrti za naravoslovje in biologijo v osnovni šoli
Samo Umek:
Kognitivni in afektivni doprinos sekcije živalskih organov pri pouku biologije v gimnazijah
Monika Širca:
Stališča učencev do terenskega dela pri pouku naravoslovja
Maja Vrhovnik:
Stališča in znanje dijakov o kačjih pastirjih
Breda Škedelj:
Odnos dijakov do invazivnih tujerodnih vrst
Tadeja Smolej:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do rjavega medveda
Maja Smodiš:
Preverjanje predstav učencev o morskih organizmih na podlagi anketnega vprašalnika in meritev reakcijskega časa
Gregor Križ:
Odnos dijakov do seciranja v šoli
Maja Krajnc:
Vpliv nočnega dela na prehranske vzorce delavcev nujnih služb
Katja Stanovšek:
Stališča in znanje širše javnosti o aktualnih okoljskih problematikah
Nika Pirnat:
STALIŠČA ŠTUDENTOV BIOLOGIJE DO PRAKTIČNIH VAJ IN NJIHOVE IZKUŠNJE S PRAKTIČNIMI VAJAMI V ČASU ŠTUDIJA NA DALJAVO
Liza Krenker:
Kritično vrednotenje poučevanja biologije v splošni gimnaziji na podlagi analize pisnihgradiv dijakov
Ana Lasič:
Znanje in stališča dijakov o evrazijskem risu
Miša Rus:
Uspešnost dijakov pri reševanju izbranih vprašanj iz mature glede na jutranji ali večerni tip posameznika
Sara Gačnik:
Možnosti uporabe akvarija pri poučevanju bioloških vsebin
Eva Šajn:
Vpliv zaporedja učnih metod na znanje dijakov o razmnoževanju in razširjanju rastlin
Jure Mravlje:
Znanje in stališča študentov o gensko spremenjenih organizmih
Ana Pšeničnik:
Znanje in stališča osnovnošolcev o evrazijskem risu
Anita Rozman:
Jahalne šole in konjeniški centri kot neformalna učna okolja za poučevanje bioloških vsebin
Petra Zadravec:
Vpliv neposredne izkušnje na izražanje stališč in strahu osnovnošolcev do živali
Jerneja Rovtar:
Vpliv uporabe metode konstruktivne polemike na stališča in znanje dijakov o volkovih
Eva Milavc:
Izdelava izobraževalne družabne igre za utrjevanje znanja iz biologije v srednjih šolah
Barbara Hrastar:
Stališča in znanje srednješolcev o cepivih in cepljenju
Julija Ržišnik:
H5P kot orodje za pripravo interaktivnega učnega gradiva za pouk biologije v osnovni šoli
Katarina Pegan:
Predstave dijakov o dedovanju
Urška Mulej:
Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
Nika Skitek:
Stališča dijakov do ohranjanja in izkoriščanja narave
Karmen Treven:
Napačne predstave gimnazijcev o genetiki
Sara Eržen:
Možnosti vključevanja vsebin dobrobiti živali v pouk biologije v osnovnih šolah in gimnazijah
Katarina Meža:
Stališča učencev in dijakov do ekosistemskih storitev gozdov
Pia Golob:
Stališča in znanje obiskovalcev živalskega vrta o velikih zvereh
Natalija Pavlinjek:
Uporaba orodij umetne inteligence za pouk biologije med osnovnošolci in srednješolci
Lucija Čufar:
Odnos osnovnošolcev do biološkega izobraževanja
Luka Cvikl:
Znanje in stališča dijakov o členonožcih