izpis_h1_title_alt

Možnosti uporabe akvarija pri poučevanju bioloških vsebin
ID Gačnik, Sara (Avtor), ID Tomažič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,48 MB)
MD5: CBA5607AF4B73EF3946D779C4888A501
.pdfPDF - Priloga, prenos (2,07 MB)
MD5: 81670107FAA38ABA0A6AABCB8BE27900

Izvleček
Učenje o ekosistemskih procesih ter njihovi soodvisnosti je zahtevno, saj so ti procesi dinamični in kompleksni, zato je za njihovo razumevanje potrebno izbrati učne strategije, ki bodo učencem pomagale pri celostnem razumevanju ekosistemov. V ta namen smo raziskali prednosti uporabe akvarija pri pouku biologije. Pri analizi ciljev učnega načrta za biologijo v splošni gimnaziji smo ugotovili, da je s pomočjo akvarija možno pokriti veliko učnih ciljev, predvsem iz sklopov zgradba in delovanje organizmov ter ekologija. Pripravili smo navodila za postavitev akvarija, ki ni preveč zahteven za vzdrževanje, obenem pa lahko predstavlja model ekosistema. Na podlagi teh navodil smo postavili akvarij, s pomočjo katerega smo osnovali in preizkusili šest laboratorijskih vaj. Te so primerne za uporabo pri pouku biologije v gimnaziji, zajemajo pa tudi nekaj didaktičnih priporočil iz učnega načrta za biologijo v splošni gimnaziji. Glede na naše ugotovitve je akvarij uporaben pripomoček, ki bi ga morala imeti vsaka šola.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:akvarij, pouk biologije, dejavnosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-113492 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:5282127 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.01.2020
Število ogledov:1088
Število prenosov:262
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application possibilities of aquarium in teaching biology contents
Izvleček:
Learning about the ecosystem processes and their interdependence is difficult, as these processes are complex and dynamic. Therefore, it is necessary to choose learning strategies that will help students to fully understand them. For this reason, we explored the benefits of using an aquarium in biology lessons. When analysing the goals of the curriculum for biology in upper secondary school, we found out that many learning objectives can be covered with the use of an aquarium, especially when considering the topics of structure and function of organisms and ecology. We have written instructions for setting up an aquarium that is not too demanding to maintain, but can also represent a model ecosystem. Based on these instructions, we set up an aquarium, with which we tested six laboratory exercises. These exercises are suitable for use in high school biology classes, and also include some didactic recommendations from the general upper secondary school biology curriculum. According to our findings, an aquarium is a useful tool that every school should setup in their biology classrooms.

Ključne besede:aquarium, biology lesson, laboratory exercises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj