Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Vesna Mihelič Oražem:
Znanje in stališča anketirancev o velikih zvereh v formalnih in neformalnih učnih okoljih
MSc theses (37)
Nastja Fras:
VPLIV NEPOSREDNE IZKUŠNJE NA IZRAŽANJE STALIŠČ IN STRAHU DIJAKOV DO ŽIVALI
Eva Mahkovic:
Stališča osnovnošolcev do praktičnih dejavnosti in njihove izkušnje s praktičnimi dejavnostmi v času pouka na daljavo
Mojca Vidmar:
Evalvacija poučevanja biologije v gimnazijah na podlagi intervjujev z učitelji
Darja Čadež:
Uskladitev vsebin naravoslovne učne poti o evrazijskem risu z učnimi načrti za naravoslovje in biologijo v osnovni šoli
Samo Umek:
Kognitivni in afektivni doprinos sekcije živalskih organov pri pouku biologije v gimnazijah
Monika Širca:
Stališča učencev do terenskega dela pri pouku naravoslovja
Maja Vrhovnik:
Stališča in znanje dijakov o kačjih pastirjih
Breda Škedelj:
Odnos dijakov do invazivnih tujerodnih vrst
Tadeja Smolej:
Stališča osnovnošolcev in srednješolcev do rjavega medveda
Maja Smodiš:
Preverjanje predstav učencev o morskih organizmih na podlagi anketnega vprašalnika in meritev reakcijskega časa
Gregor Križ:
Odnos dijakov do seciranja v šoli
Maja Krajnc:
Vpliv nočnega dela na prehranske vzorce delavcev nujnih služb
Katja Stanovšek:
Stališča in znanje širše javnosti o aktualnih okoljskih problematikah
Nika Pirnat:
STALIŠČA ŠTUDENTOV BIOLOGIJE DO PRAKTIČNIH VAJ IN NJIHOVE IZKUŠNJE S PRAKTIČNIMI VAJAMI V ČASU ŠTUDIJA NA DALJAVO
Liza Krenker:
Kritično vrednotenje poučevanja biologije v splošni gimnaziji na podlagi analize pisnihgradiv dijakov
Ana Lasič:
Znanje in stališča dijakov o evrazijskem risu
Miša Rus:
Uspešnost dijakov pri reševanju izbranih vprašanj iz mature glede na jutranji ali večerni tip posameznika
Sara Gačnik:
Možnosti uporabe akvarija pri poučevanju bioloških vsebin
Eva Šajn:
Vpliv zaporedja učnih metod na znanje dijakov o razmnoževanju in razširjanju rastlin
Jure Mravlje:
Znanje in stališča študentov o gensko spremenjenih organizmih
Ana Pšeničnik:
Znanje in stališča osnovnošolcev o evrazijskem risu
Anita Rozman:
Jahalne šole in konjeniški centri kot neformalna učna okolja za poučevanje bioloških vsebin
Petra Zadravec:
Vpliv neposredne izkušnje na izražanje stališč in strahu osnovnošolcev do živali
Jerneja Rovtar:
Vpliv uporabe metode konstruktivne polemike na stališča in znanje dijakov o volkovih
Eva Milavc:
Izdelava izobraževalne družabne igre za utrjevanje znanja iz biologije v srednjih šolah
Barbara Hrastar:
Stališča in znanje srednješolcev o cepivih in cepljenju
Julija Ržišnik:
H5P kot orodje za pripravo interaktivnega učnega gradiva za pouk biologije v osnovni šoli
Katarina Pegan:
Predstave dijakov o dedovanju
Urška Mulej:
Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
Nika Skitek:
Stališča dijakov do ohranjanja in izkoriščanja narave
Karmen Treven:
Napačne predstave gimnazijcev o genetiki
Sara Eržen:
Možnosti vključevanja vsebin dobrobiti živali v pouk biologije v osnovnih šolah in gimnazijah
Katarina Meža:
Stališča učencev in dijakov do ekosistemskih storitev gozdov
Pia Golob:
Stališča in znanje obiskovalcev živalskega vrta o velikih zvereh
Natalija Pavlinjek:
Uporaba orodij umetne inteligence za pouk biologije med osnovnošolci in srednješolci
Lucija Čufar:
Odnos osnovnošolcev do biološkega izobraževanja
Luka Cvikl:
Znanje in stališča dijakov o členonožcih