Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Andrej Raspor:
Vpliv razdeljevanja napitnin na motivacijo zaposlenih
Rok Platinovšek:
Statistično modeliranje neodgovora na anketno vprašanje in prekinitve anketiranja
Gregor Čehovin:
The contribution of meta-analysis to knowledge on survey research operations on nonresponse
Magistrska dela (15)
Marcel Kralj:
Pristranskost anketnih ocen zaradi nepokritja v telefonskih anketah
Nino Zajc:
Uporaba spletnih anket v kombiniranih načinih zbiranja podatkov
Barbara Poličnik:
Etični vidiki spletnega anketiranja
Mateja Pivk:
Implementacija osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje v treh velikih podjetjih
Vladimir Marjanović:
Razpoloženje anketirancev in kvaliteta podatkov v spletnih anketah
Tine Ozimič:
Vpliv lastnosti anketnega vprašanja na neodgovor spremenljivke
Mihaela Nemec:
Študij družboslovne informatike in digitalne kompetence
Marco Aurelio Iannone:
Ocenjevanje uporabnosti spletnih mest
Rok Panjan:
Kakovost podatkov iz matričnih vprašanj v spletnih anketah
Anže Mihevc:
Kakovost podatkov v spletnih anketah
Manca Jeras:
Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
Pia Pirc Žagar:
Pristranskost zaradi nepokritja v spletnih anketah
Maja Kramžer:
Razlika v odgovorih v primeru unipolarne in bipolarne anketne lestvice pri različnih načinih anketiranja
Luka Rus:
Sistem za upravljanje odnosov s strankami v oblaku na primeru sistema Intrix
Martina Knez:
Razlika v kakovosti anketnih odgovorov glede na napravo, s katero anketiranec izpolnjuje spletno anketo
Diplomska dela (19)
Urša Reja:
Odprta in zaprta vprašanja v spletnih anketah
Katja Zužič:
Personalizacija vabil v spletnih anketah
Darija Lorbek:
Analiza uporabnosti spletnega mesta Osrednje družboslovne knjižnice Jožeta Goričarja
Anja Premzel:
Vpliv oblike spletnega vprašalnika na optimalnost uporabniške izkušnje
Jernej Berzelak:
Programska orodja za spletno anketiranje
Jana Hozjan:
Dejavniki, ki vplivajo na stopnjo odgovorov pri spletnih anketah
Marcel Kralj:
Digitalni razkorak - mobilna telefonija
Tomaž Menič:
Sociodemografske značilnosti uporabnikov in neuporabnikov interneta
Sonja Žagar:
Učinki različnih vrst stimulacij v vabilih na kvaliteto podatkov v spletnih panelih
Miha Gams:
Tehnika višanja stopnje odgovorov pri spletnih anketah znotraj spletnih skupnosti preko nagovora/vabila k anketi
Maja Bahovec:
Vrednote študentov
Tamara Svilar:
Vpliv dejavnikov motivacije na izbiro zaposlitve pri študentih
Jernej Makovec:
Učinek primarnosti v spletnih anketah
Barbara Kandus:
Analiza organizacijske klime in kulture v podjetju X
Nina Meglič:
Čas pošiljanja vabil kot dejavnik stopnje odgovora enote v spletnih anketah
Sara Škrajnar:
Evalvacija "naredi sam" spletnih vprašalnikov
Andraž Svetek:
Problem neodgovorov enote v spletnih anketah
Špela Bučar:
Smernice oblikovanja anketnega vprašalnika za pametne telefone
Luka Mežnar:
Družbeno-demografske lastnosti in čas izpolnjevanja ankete v spletnih panelih
Druga dela (19)
Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar, Zenel Batagelj:
Veljavnost interneta kot anketnega orodja
Urša Reja, Katja Lozar Manfreda, Valentina Hlebec, Vasja Vehovar:
Open-ended vs. close-ended questions in Web questionnaires
Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar, Valentina Hlebec:
Collecting ego-centred network data via the Web
Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak, Vasja Vehovar:
Programska orodja za družboslovne ankete na spletu
Vasja Vehovar, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda:
Mobile phones in an environment of competing survey modes
Valentina Hlebec, Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar:
Social networks of intensive internet users
Katja Lozar Manfreda:
Študijsko gradivo za predmet Oblikovanje anketnega vprašalnika
Valentina Hlebec, Katja Lozar Manfreda, Vasja Vehovar:
The social support networks of internet users
Vasja Vehovar, Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak:
WebSM
Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda, Ana Slavec, Vasja Vehovar:
Advanced paradata in web surveys
Katja Lozar Manfreda, Jernej Berzelak, Vasja Vehovar:
Paradata insight into survey response behaviour
Andraž Petrovčič, Katja Lozar Manfreda, Gregor Petrič:
The effect of email invitation characteristics and response reluctance on non-response in web forum surveys
Andraž Petrovčič, Gregor Petrič, Katja Lozar Manfreda:
The effect of email invitation elements on response rate in a web survey within an online community
Katja Lozar Manfreda, Michael Bošnjak, Jernej Berzelak, Iris Haas, Vasja Vehovar:
Web surveys versus other survey modes
Vasja Vehovar, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda, Eva Belak:
Optimising survey costs in a mixed mode environment
Vasja Vehovar, Ana Slavec, Jernej Berzelak, Katja Lozar Manfreda:
Information-communication technology support for online surveys
Vasja Vehovar, Zenel Batagelj, Katja Lozar Manfreda, Metka Zaletel:
Nonresponse in web surveys
Gregor Čehovin, Michael Bošnjak, Katja Lozar Manfreda:
Meta-analyses in survey methodology
Gregor Čehovin, Michael Bošnjak, Katja Lozar Manfreda:
Item nonresponse in web versus other survey modes