izpis_h1_title_alt

Univerze kot pospeševalec trajnostnega razvoja : primer trajnostna FDV
ID Arbeiter, Jana (Avtor), ID Jaklič, Andreja (Avtor), ID Lozar Manfreda, Katja (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.fdv.uni-lj.si/revije/znanstvene-revije/teorija-in-praksa/iz-vsebine/teorija-in-praksa-3-2024 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,51 MB)
MD5: 1CB7882E54375B203815A8E4D0DF2D35

Izvleček
Fakulteta za družbene vede (FDV) je kot del Univerze v Ljubljani (UL) pomemben akter pri pospeševanju uresničevanja ciljev trajnostnega razvoja (CTR), saj gre za največjo in najbolj interdisciplinarno družboslovno fakulteto v državi, ki v svojem poslanstvu vključuje vse tri ključne vidike trajnostnega razvoja: družbenega, gospodarskega in okoljskega. Strokovnjaki in strokovnjakinje (raziskovalci/-lke in pedagogi/-nje) so aktivno vključeni v mednarodne mreže za oblikovanje, izobraževanje in merjenje CTR ter sodelujejo v spremljanju in uresničevanju Agende za trajnostni razvoj do leta 2030, ki je zgodovinsko najbolj ambiciozen globalni sporazum za doseganje trajnostnega razvoja. Iz mednarodnih projektov prenašajo tudi izkušnje ter reference na področju globalnega in transformativnega učenja (CTR 4.7), ki so razumljene kot ključen instrument za uresničevanje vseh sedemnajstih ciljev. Članek prikazuje analizo vključevanja CTR na pedagoškem, znanstvenoraziskovalnem in upravljalskem področju delovanja FDV. Oceno stanja članek v sklepni razpravi poveže s priložnostmi za prenose v prakso in možnostmi za izboljšave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cilji trajnostnega razvoja, CTR, izobraževanje, trajnostni razvoj, univerza, Fakulteta za družbene vede
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:02.10.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 747-773
Številčenje:Letn. 61, št. 3
PID:20.500.12556/RUL-164625 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.34:378
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.61.3.747 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:210550531 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.11.2024
Število ogledov:60
Število prenosov:172
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:University as an accelerator of sustainable development
Izvleček:
As the largest and most interdisciplinary social science faculty in the Slovenia, and forming part of the University of Ljubljana, the Faculty of Social Sciences is an important actor for promoting realisation of the Sustainable Development Goals (SDGs), The Faculty’s mission includes all three key aspects of sustainable development: social, economic and environmental. Experts there (researchers and educators) are actively involved in international networks for the design, education and measurement of SDGs and actively participate in the monitoring and implementation of the Agenda for Sustainable Development until 2030; namely, the most ambitious global agreement ever to target sustainable development. They also transfer experiences and references from international projects in the field of global and transformative learning (SDG 4.7,) understood as a key instrument for the accomplishment of all 17 goals. The contribution presents analysis of the inclusion of the SDGs in the pedagogical, scientific and management areas of the Faculty’s operations.

Ključne besede:sustainable development goals, sustainable development, education, universities, Faculty of social sciences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj